שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב. 

בואו נגיד בהצלחה לאיילת שקד, שרת המשפטים הנכנסת, שתשב גם בקבינט המדיני-בטחוני וגם תעמוד בראש ועדת השרים לחקיקה ותהיה נציגת הממשלה בועדה לבחירת שופטים. 
נכון, שקד היא ימנית, יש אומרים קיצונית, אבל הקול שלה והדעה שלה לגיטימיים בדיוק כמו של אחרים. היה לה אומץ להגיד כן לתפקיד הזה, שאיש ממנו חי עוד לא חזר, ואני מציע לה, כמהלך ראשון, להורות לפרקליטות להעביר מיד לנציבת הביקורת על פרקליטי המדינה את כל החומר על רונאל פישר ורות דוד, כדי שאפשר יהיה להתחיל לנקות את האורוות האלה, וכמו שאומרים, יפה שעה אחת קודם.

שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הרעה.
כמעט חצי מההורים בישראל לא מעוניינים שהילדים שלהם ילמדו בכיתה עם ילדים מעדות שונות כגון יוצאי חבר העמים או אתיופיה, כך התגלה בסקר שנעשה לסמינר הקיבוצים.
 
העובדה שכמעט חצי מההורים בישראל הם גזענים וחשוכים זה דבר אחד, אבל לגלות שתשעים אחוזים מההורים טוענים שהאחריות לחינוך נגד גזענות מוטלת על מערכת החינוך- זו כבר השתנה מהמקפצה. איך הילדים אמורים בדיוק להפנים ערכים של סובלנות וקבלת האחר כשבבית ההורים שלהם, אלה שהם נושאים אליהם עיניים, בדיוק ענו לאיזה סוקר שהם לא רוצים שהילדים שלהם ישבו בכיתה עם ילדים ששונים מהם?
מעניין כמה מההורים האלה חוו בעצמם גזענות והשפלה על רקע המוצא שלהם? כמה מהם מרגישים מקופחים במדינה על ידי מגזרים אחרים? ויותר מהכל- איך הם מצדיקים לעצמם את ההתנהגות הדוחה שלהם? 
למערכת החינוך יש עוד הרבה עבודה- עם הילדים וגם עם ההורים שלהם.