בבתי כנסת, בלשכות של רבנים,  במפגשים עם עסקנים בכירים ובמרכזים קהילתיים בניו יורק  חוזר ונשנה באחרונה  מחזה מרתק. אשה צעירה, ישראלית, מסבירה באנגלית רהוטה,  או ליתר דיוק, מנסה לשכנע  בהתלהבות של מטיף דתי בחשיבות  של רכישת דירה או בית בשכונות חדשות בישראל שהן בשלבי תכנון והתחלת בנייה.
סימי  טייטלבוים מוכרת את ישראל. פשוטו כמשמעו. "בעבר יהודים הביעו את אהבתם לישראל  על ידי נטיעת עצים. אחר כך  הגיע עידן  רכישת  איגרות הבונדס כגילוי הרווח בקהילה לתמיכה בישראל. היום, הביטוי הנכון  והאמיתי לקשר עם ישראל הוא רכישת  פיסת  נדל"ן בארץ",  אומרת טייטלבוים.
"אני מישראל ורוצה לבדוק איתכם את האופציה של רכישת נדל"ן בישראל", אומרת סימי טייטלבוים ליהודים. "מדברים  על תופעה מתפשטת בקהילה בארה"ב של התרחקות  יהודים, ובמיוחד הדור הצעיר מישראל. רכישת  דירה או בית  בישראל  ובעלות  על פיסת נדל"ן מחזקות ומבטיחות את  הקשר עם ישראל ובאותו  זמן תורמות ומסייעות למדינה בתחום ההשקעות".
 

"ההופעות  שלה בפני יהודים  הן ההסברה הטובה ביותר להחדרת  אהבה לישראל בקרב יהודים", אמר מארק שניאור, רב אורותודוקסי  ידוע ופעיל קהילתי מוערך. סימי טייטלבוים לא עברה קורס להסברה ואיננה מייצגת את ישראל. אבל יש לה עבר עשיר ונסיון רב בתחום יוזמות ועיסקאות  נדל"ן.

היא עובדת בכירה בחברת 'פרומיסלאנד' (חברה אחות של היילנד)  שמשרדיה בקיבוץ גליל-ים, ולפני כשנה  נשלחה לארה"ב  לקדם  מכירות  של דירות ובתים בשכונות  מגורים חדשות  הנבנות בישראל.

"אני בונה ביקושים לנדל"ן  בישראל. ההתמחות שלי היא להביא משקיעים לאיזורים שעדיין לא הושבחו", אומרת מיסי. היא מספרת  על פעילותה בניהול פרוייקט בנייה  גדול בחיפה, "בשכונה שלא היתה קיימת  ולא היה לה שם".  היום  השכונה ידועה כ"נאות פרס"  (על שם נשיא המדינה לשעבר) ומתוך 368 יחידות דיור נמכרו כבר 230 יחידות.  
טייטלבוים היתה מעורבת בקידום מכירות דירות בחריש  המתוכננת להיות עיר כדוגמת מודיעין. כמו כן היא הובילה שתי קבוצות רכישה בשכונה חדשה ברעננה שתקרא 'נווה זמר'. "אני שואפת להעתיק את הצלחתי בישראל  לקהילה היהודית  בניו יורק ובערים גדולות אחרות בארה"ב, אומרת טייטלבוים.  "החלום שלי זה לחבר את היהודים באמריקה לישראל. לארגן קבוצות של יהודים שירכשו קרקע  בישראל ויבנו עליה".

היא חמקה מתשובה לשאלה, האם הצליחה למכור דירות  ליהודים וכמה?  "זה עדיין מוקדם לדבר על תוצאות פעילותי בקרב יהודים בארה"ב", אמרה.