ערבי הקיץ מזמנים עמם שלל אירועי ערב, ופרט למלתחה שצריך לעדכן בהתאם, גם האיפור עובר טרנספורמציה בהתאם. עיניים מעושנות אומנם נשמעות דרמטיות וחורפיות, אך במינון נכון ובשילוב עם פנים נקיות וגלים רכים בשיער, דיאן קרוגר מדגימה איך גם בקיץ אפשר ללכת על מראה מעושן.

1. העור. בסיס האיפור יהיה עדין וטבעי. התחילי עם הנחת מייקאפ נוזלי דקיק, דוגמת NUDE AIR SERUM DE TEINT של DIOR, שלא יכביד על העור בערבי הקיץ המתחממים וישאיר גימור טבעי ויפה. תפוחי הלחיים יודגשו בגוון ורוד חי אך לא מבריק, דוגמת BLUSH VOLUPTE של YSL. 

2. העיניים. מעושנות בגוון אחד. זוהי טכניקה קלה ליישום, בה נבחר גוון אחד עמו עובדים על כל שטח העפעף לכדי יצירת מראה מעושן אך לא עמוס. גוון טאופי, שהוא שילוב בין חום לאפור, בעל שימר עדין, יחמיא לרוב צבעי העיניים והעור ויהווה שינוי מרענן בנוף הצבעים המעושנים. מתוך פלטת PURE COLOR ENVY SCULTPING EYESHADOW 5-COLOR PALETTE של אסתי לאודר בחרי בגוון טאופי והניחי אותו בצמוד לקו הריסים, תוך טשטושו מעלה לכיוון קפל העפעף. הקפידי למקד את רוב הצבע בבסיס הריסים. תחמי באותה הדרך גם את קו הריסים התחתון. 
 

3. הריסים. היות ומראה האיפור יחסית נקי, את רוב תשומת הלב יקבלו העיניים והריסים. לאחר שהכנו את השטח עם עישון עדין, אפשר לשלוף את הריסים המלאכותיים להעצמת האפקט והמבט בערבי הקיץ החמים. בחרי ריסים בודדים והדביקי אותם בצמוד לקו הריסים ובחלק החיצוני של העין בלבד, על מנת לייצר מראה פקוח ונוכח יותר, אך לא דרמטי מדי. סיימי את המראה עם שכבת מסקרה נדיבה.
 
4. השפתיים. בהירות ועדינות, כמעט ואינן עשויות. בכדי לשמור על מראה נקי ומאופק, העדיפי לבחור שפתון מלא לחות ובהיר, שיטפח את שפתייך במהלך הערב. INSTANT LIGHT LIP BALM PERFECTOR של קלרינס יעניק לחות וברק עם נגיעת גוון עדינה.
 
5. השיער. רך, נשי ומאוד טבעי. אם ניחנת בגלים דומים לאלו של קרוגר, תני להם לגלוש אך הקפידי להשתמש במוצר עיצוב כלשהו למניעת קרזול. SHINE GLOSS SERUM של TONI&GUY מעניק ברק מבלי להכביד על השיער.