התאהבתי בשיר אלמליח כשראיתי אותה בריאליטי הטראש "מאמא ליגה". מכיוון שאני יכול לשמוע את הצקצוקים שלכם עד פה, תנו לי להסביר.



מה שראיתי ב׳׳מאמא ליגה" זה חבורה שהעדינות ממנה והלאה. הן היו וולגריות, דו־פרצופיות, רעות ורכלניות. כולן, חוץ מאלמליח. דווקא היא, היפה והמצליחה בין הבנות שהשתתפו בריאליטי, הייתה סוג של שק חבטות לאורך כל הסדרה. ובזמן ששאר הבנות היו עסוקות בללכלך עליה, היא בעיקר בכתה, כי לקחה ללב את הרשעות שלהן. ואז התאהבתי בה.



פגשתי את אלמליח תוך כדי יום צילומים למותג בגדי הים "בננה", כמה ימים לפני שהתעופפה לקייפטאון כדי להצטלם על שער של מגזין האופנה GQ. מיותר לציין שגם בצילומים למגזין הזה לא היה עליה יותר מדי בד, אף על פי שמדובר בפברואר.



אז מה שלומך בימים אלו?
"שלומי טוב, ברוך השם".



אני רואה ששידכו לך בננה ענקית, ולא ממש קשה לך עם הפרובוקציה.
"אני שמחה להצטלם כבר עונה שלישית למותג בגדי הים ׳בננה׳. באופן אישי אני מאוד אוהבת בגד ים צבעוני, כי כשאני משתזפת כל השיזוף מוקרן החוצה. המו־ תג הוא בועט, צעיר ופאן, ובאמת מתאים לכל אחת".



נעלמת קצת לחו׳׳ל, ניסית להרים שם קריירה. איך הולך עם זה?
"בחו"ל הולך לי מצוין. ביום ראשון הק־ רוב אטוס לקייפטאון. בקרוב יתפרסמו שבעה עמודים עם תמונות אדיטוריאליות שלי במגזין ׳מקסים איטליה׳, ובנוסף הצטלמתי לספר של צלם נחשב בשם אנטואן ורגלס".



מה הקטע של הספר?
"ספר צילום אמנותי. לספר הזה צולמו רק 20 דוגמניות, ביניהן פנולפה קרוז, מוניקה בלוצ׳י ואדריאנה לימה. אני גאה ונרגשת להשתתף בספר יחד עם הבנות האלו. זה מחמיא לי מאוד. רק לפני שבועיים צילמתי גם הפקה גדולה לורסאצ׳ה בניו יורק ויש עוד דברים רבים וטובים על הפרק".



את לא נחשבת לדוגמנית ביישנית. מה ההורים שלך אומרים? איך אלרואי בעלך עם זה?
"לא מעניין אותי מה אנשים חושבים או אומרים עלי. בעידן שלנו כל בחורה שיוצאת בערב למסיבה מתלבשת בצורה חושפנית. אני יכולה להעיד על עצמי שאני, להבדיל מבחורות אחרות, נמצאת עם גבר אחד כל חיי, ועושה את המקצוע שלי על הצד הטוב ביותר. בעולם, כשדוגמנית מצטלמת בעירום, מקבלים את זה בברכה ומפרגנים לזה. רק בארץ קשה לאנשים לפרגן".



מה עם הרחבת המשפחה?
"כדי להיכנס להריון, אני צריכה להיות מאה אחוז בתוך זה. נכון להיום, הגוף שלי הוא העבודה שלי. אני אומנם רוצה להיות אמא צעירה, אבל אני חושבת שאדחה את ההיריון לעוד שנה וחצי".



יש כבר תוכנית לשלב הבא? הרי לא תוכלי להמשיך ולמכור את הגוף שלך לנצח.
"אני תמיד ארצה להיות בפרונט, ולהמשיך לעשות את מה שאני טובה בו. אני מקווה להמשיך לדגמן עד שלאנשים יימאס ממני. בעתיד אני חולמת להנחות תוכנית טלוויזיה".



איך מתנהלים מבחינת זוגיות כשאת מצטלמת בחו׳׳ל, ובעלך מתעסק בכדורגל, ושניכם נפרדים לעתים קרובות זה מזו?
"רק בתקופה האחרונה קרה שאני ואלרואי נפרדנו, כי בדרך כלל היינו יחד 24/7. זה קשה כשהוא כרגע בארה״ב, ואני מסתובבת בעולם, ויש המון געגועים, אבל לדעתי הזוגיות תצליח, כי געגוע מחזק את הקשר. אני מקווה שבקרוב הוא יקפוץ לבקר אותי בקייפטאון".



לאיזה עוד פסגות את רוצה לטפס?
"אני רוצה מאוד להצטלם לספורט אילוסטרייטד".