הופך את העור

אין דבר שיותר מבלבל אותי מאשר מותג מבולבל, וככזה מתגלה מותג האופנה גולף. עד לפני מספר שנים גולף נודע כמותג שאהוב על נשים בוגרות יותר. הוא היה ידוע בזכות הגזרות הנהדרות והבדים האיכותיים במחירים קז׳ואליים, והיה פתרון אולטימטיבי ואופנתי לנשות המשרד. אולם לאחרונה מנסה גולף להפוך את עורו ולהיכנס לתחרות בין קסטרו לרנואר. נדמה שהמותג זונח את הלקוחות הנאמנות, ומנסה להתחבב על הקהל הצעיר יותר.
 
בתצוגת האופנה שנערכה השבוע באוהל מלא שיק במתחם ״כיתן״, הוצגה קולקציית הקיץ שכללה את כל הטרנדים הנכונים: צבעי לבן ושמנת, המון תחרה, השראות בוהמייניות, ג'ינסים ועוד. "הקולקציה מייצרת סיפור של בחירה וצמיחה. החופש להיות עצמך, חף מיומרות ונטול מסכות", כך נכתב בהודעה לעיתונות.

אין ספק שהחברה בוחרת דרך חדשה וקהל חדש, אבל דווקא לקהל הצעיר יותר מוצגת קולקציה יומרנית המנסה להיות מגניבה, אולם במבחן התוצאה היא לא מספיק כזו.

אהבנו: את הגזרות. אם יש משהו שאי אפשר לקחת מגולף זה הגזרות הנהדרות שמחמיאות לגוף האישה. גם טווח המחירים הנגיש משאיר אותם כמתחרים רלוונטיים בשוק רווי.
 

אהבנו פחות: לא מעט פריטים מקולקציית הנשים הם שקופים. אולי זה החורף שפקד אותנו השבוע או המזגנים שמקפיאים את המשרדים, אבל נדמה שמעצבי החברה שכחו שבקיץ הישראלי זה ממש בלתי אפשרי ללבוש שכבות, וכי בסופו של דבר הלקוחה של גולף לא תאמץ את הצעת ההגשה שלהם מהמסלול, שכללה שמלות שקופות עם תחתונים וחזייה מתחת. טווח מחירים: 39.90־599.90 שקלים.  להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ

מראה יוקרתי במחיר עממי

חדש בישראל: אתר מקוון של מותג התכשיטים ההוליוודי ״בלטו״, חברת בת של ״בלטו סטודיו״, חברת האיפור הבינלאומית. מנהלי המותג השיקו את האתר שמאפשר לכל אחת מאיתנו לגעת בזוהר, ולהתחדש בתכשיטים מלאי גלאם במחירים שפויים. בין שלל התכשיטים המוצעים למ¬כירה באתר ניתן למצוא תליונים, טבעות ועגילים המעוצבים בקו קלאסי עם נגיעות מודרניות, שהופכים את הקולקציות לעל־זמניות. אלו מעניקים מענה לאישה הקוסמופוליטית, שמחפשת תכשיטים מעוצבים בעלי שיק יוקרתי ונגיעות עדכניות במחירים נגישים.
 
אי אפשר להתעלם מהנגיעה היהודית של המותג, ורבים מהעיצובים שאובים מסימבוליקה עתיקה, והם בעלי חיבור חזק למסורת. ניתן לראות זאת במגן דוד שמהווה מרכיב חשוב באוסף, בפסוקים מהמקורות ובתליון 72 שמות שלקוחים מהקבלה.

אהבנו: במרכזה הקולקציה נמצאת האופאל הסינטטית, אבן החן המבוקשת שמצטיינת בגוונים רבים, כגון לבן, ורוד וכחול. לאבן יכולת להשתלב בצורה אידיאלית בכל תכשיט, והשילוב העדין שלה מעניק לתכשיטים מראה יוקרתי, למרות המחיר העממי.


שופינג בלי לצאת מהבית. צילום: יח"צ

אהבנו פחות: העובדה שמדובר בחנות אינטרנטית היא יתרון לצד חיסרון. מכיוון שאין למותג חנות ואי אפשר למדוד את התכ¬שיטים, יש סיכון בהזמנת מידה לא נכונה (בטבעות, למשל). היתרון הגדול הוא במחיר, כמובן, ובהרגשה המיוחדת שתכשיט נשלח עבורך היישר מעיר הזוהר, הוליווד. נכון, להמתין למשלוח זה מבאס, אבל אין ספק שתחושת הגלאם מפצה על כך. • טווח מחירים: 68־368 שקלים.

www.bellettojewelry.co.il
שומרים על הזמן

יש מוצרים שגורמים לי לתהות ״איך לא חשבתי על זה קודם?״. לקטגוריה הזו מצטרפים בגאווה ארוניות Corona מבית Elma. בתור אחת שמכורה לשעונים (ומכירה גם לא מעט גברים שהתמכרו גם), אין דבר יותר מתסכל מאשר להוציא את השעון האהוב מהמגירה ולגלות שהוא לא עובד.

סדרת הארונות החדשים של המותג הגרמני, המתמחה במכשירים לתעשיית הש¬עונים העולמית, הם ההמצאה המושלמת שתשמור על הזמן שלכם. מדובר בארוניות בעלות מנועים אלקטרוניים דיגיטליים ששומרות על העבודה הרציפה של השעונים האוטומטיים, שכידוע מפסיקים לפעול אם מורידים אותם מהיד.

הארוניות - לשניים, ארבעה או שמונה שעונים - עשויות מעץ מהגוני, המעובד בעבודת יד וכוללת צג המעניק אינדיקציה מלאה על מידת הטעינה וסוללת גיבוי למקרה של הפסקת חשמל.


שעונים מבית ELMA. צילום: יח"צ

להשיג ב"זמן", קניון שבעת הכוכבים וב"לירן תכשיטים", שנקר 46 חולון

השיק הפריזאי

עולם ההלבשה התחתונה צמח בשנים האחרונות והפך למעצמה של ממש. כיום אין כמעט אישה שלא מבינה את המשמעות של חזייה טובה, שיכולה לחסוך לה דיאטה ומאמצים רבים. אך בניגוד לשנים עברו, חזייה אינה מתפקדת רק כאביזר שאוסף ותומך את החזה, אלא הפכה לא־ ביזר אופנתי שמשנה את ההרגשה שלך.
 
המותג הפריזאי הנחשק AUBADE לרשת "אפרודיטה" הוא תמצית השינוי. מדובר במותג שמשלב בין שיק פריזאי, חוצפה ונועזות, ומציג מדי עונה קולקציות מרהיבות שיגרמו לכל אחת להרגיש הכי נשית וסקסית.
 
הקולקציה הנוכחית מעוצבת כסיפור קיץ רענן ואוורירי בסימן התחדשות וקלילות. אחרי עונת החורף, שהתאפיינה בצבעוניות מאוד כהה וחמה, הגיעה שעתו של הקיץ החם. קולקציה לבנה ונ־ קייה בעלת נגיעות קטנטנות של תכלת ואפור בהיר, המסמלים את האור וההתחלות החדשות. גווני כחול, ורוד ואדום הססגוניים לצד פריטים בגוני ניוד הקלאסיים.

הפריטים מאופיינים בגי־ מור של פרחים עדינים מאוד ותחרות יוקרתיות. אהבנו: את הסט בהשראת הצדפות, שהופך את סט הלנז'רי השחור הקלאסי למשעמם עד מאוד. ההשראה מצדפות הים מעניקה לקולקציה סק־ סיות לצד קלאסיות ומשלבת גם קורטוב של הומור (ומזכירה במבט ראשון את חזיית הקונו־ סים המיתולוגית של מדונה).

אהבנו פחות: את המחירים. עולם ההלבשה התחתונה התפתח, וכיום ניתן למצוא לא מעט מותגים עולמיים מובילים שמיובאים לארץ ונ־ מכרים במחירים נוחים. אין ספק שחזייה טובה זו השקעה, אך לעתים נדמה שיש יבואנים שלקחו את המשפט הזה צעד אחד קדימה. • טווח מחירים: 469־1,000 שקלים. להשיג ברשת חנויות "אפרודיטה"