רשימת הפאסון

יאנה יוסף
אופס, הצליח לך: יאנה יוסף ויתרה על אפיל בת הרב וחזרה לארון הבגדים של בעלה, ציון ברוך. היא יצאה משם עם טוטאלוק כמעט יוניסקסי. הפריזורה משעשעת, המושקוף מחמיאים כמו גם הז'קט, הטוניקה, הסריג ואפילו הטייץ הבוהק בשילוב השוז המעולות גרמו לחיננית להחליט שזה אכן נכון שעם הזמן זוגות הופכים להיות דומים זה לזה. ובמקרה הזה לג'וני דפ. נהדרת.

הו, האימה: חיננית תשמח אם תתרבו ותרביצו תורת פאשן בדור הבא. יאללה, למה את מחכה?
חיננית חומדת: מוכנה אפילו לעשות לכם בייביסיטר וקייטנת סטיילינג לגיל הרך.
שקר כלשהו: את וברוך יכולים בהחלט גם להצטרף. מי יודע, אולי עוד תלמדו משהו.
יערה פלציג
אופס, הצליח לך: איזה מקסים. אחרי שחטפה יערה פלציג מחיננית חצי מבול של בוז על טעמה הקלוקל, נעים לראות את הראשונה משרה רגע קט של נחת על השנייה, כשעטתה אנסמבל מעולה לנ-תוניה. המחומצנת נדלקה על הצבעוניות העשירה ועל הדיטיילים. גם השוזט היסטריות. תודה באמת.
הו, האימה: לולי, היית יכולה לוותר על הגרבונים הבוהקים. לא רק שהטקסטורה שלהם לא קשורה לשאר, הם גם לא מצטלמים טוב אף פעם.
חיננית חומדת: ברור שאת הכל, מבטיחה לא להרחיב לך את החליפה.
שקר כלשהו: באמת שאין לך מה לדאוג, חיננית מבטיחה להחזיר לך אותה ואפילו בחתיכה אחת.
שי־לי שינדלר
אופס, הצליח לך: ראו את שי־לי שינדלר האמיצה כשהעזה, דקה אחרי הלידה, לעטות דגם עם פסים לרוחב ולהלך בקרבנו כשהיא לא מטפטפת חלב אם לכל עבר. והתוצאה אכן פוטוגנית: הפריזורה מעולה, המקיאז' מחמיא, ואף התיקלאץ' המתבקש באדום נמצא הגיוני כשפינש פלטת טוטאלוק קלאסי של שחור־לבן־ אדום נצחיים.
הו, האימה: המפתח הכי מכוער ולא נכון למגפוני סטילטו בדגם הנעלה, זה די בלבל את חיננית. איך לעזאזל רכשת מודל מטופש כזה, איך?
חיננית חומדת: גם אני רוצה מניקור כזה!
שקר כלשהו: אז מה דעתך שבפעם הבאה שאת הולכת תרימי טלפון לפני?


 
רשימת האסון
אילנית לוי
הו, האימה: האם לאילנית לוי יש עקמת, ובגלל זה גם נפגעו לה בלוטות הסטייל? כואב לחיננית לצפות באסופה חמוצה זאת בהומאז' למשמש מאוהב על גון מקיאז' של יוגורט תות מסמיק פגי תוקף. בקיצור האני, בחירת הצבעים לנ־ תונייך בשילוב היציקה של הגזרה הם בגדר דיזאסטר.
אופס, הצליח לך: יופי באמת, רק מבט אחד וחיננית חטפה עצירות. ביץ'. חיננית חומדת: ליטול את כל הטו־ טאלוס הזה, כולל השוסור הוויז'ות, ולתרום אותו לעמותה כלשהי. אבל מצד שני, שום מסכן לא צריך להיענש על אומללותו ולעטות את השליכטה הטקסטילית הזאת.
שקר כלשהו: אבל בטח איתי תורג'מן ילבש את זה בשבוע הבא.
מושיק גלאמין
הו, האימה: מה נהיה עם מושיק גלאמין והאובססיה שלו למשפחת נתניהו? שימו לב איך מסטייליסט קולי החל הטאלנט לאבזר לעצמו מראה כולל של יאיר נתניהו, לאחר שהעלים לאבא ביבי את הז'קט הקופסתי שהונח על חולצת שומר צעיר שרכוסה רק עד הריאות המפותחות.
אופס, הצליח לך: חגורת הסקיני והמוכנוס דווקא לא רעים. חיננית חומדת: בטח שלא את זוג סנפירי הטונה שחלטרו כמגפיים.
שקר כלשהו: אבל רק שתדע שאמא של חיננית מתה עליך. באמת באמת.
יהודה לוי
הו, האימה: מיסטר יהודה לוי, תישבע שאתה מוציא על חיננית אקדח משום שחשבה שאתה חלפן כספים מהשוק הקווקזי?! נבהלה הבלונדינית לרגע כשנתקלה באובייקט שבתמונה, אבל אז הסיקה שפחתכם הנאמנה שבגלל הסערה לבטח עפו הכבסים של האיש החשוב מאוד, ולכן לבטח רץ זה לאיוונט עם מה שהצליח לקלף מהעצים בשכונתו. והנה התוצאה הכאוטית לפניכם.
אופס, הצליח לך: החליפה הכחולה דווקא נראית שווה.
חיננית חומדת: חבל שהחולצה הכחולה מרצדת ומטילה על הצופה מיגרנה. שקר כלשהו: תגיד, יש לך בכיס במקרה גם אדוויל?
חן אמסלם
הו, האימה: לא, קוראים יקרים, חיננית לא החליטה להעלות באוב תמונה מהניינטיז ממקומון באר שבע. זוהי חן אמסלם במלוא יוז׳וריותה שלובשת טוטאלוס מוחרוד מן מחרד הכולל פריזורה א-לה קלי באנדי בברונט, מקיאז׳ חובבני, ז׳קט מהצמד צ׳יקו ודיקו, טופ מטופש שחושף טבור תחתון ומוכנוס שעושים הכל חוץ מלהחמיא לאמסלם היפה.
אופס, הצליח לך: שמחה לבשר לך שהסניקרז שלך יעבדו הכי טוב רק עם טוטאלוק שחור בגזרה סמי משוחררת. אז כאמור, את השאר את פשוט יכולה להשליך הפחה, ברור?
חיננית חומדת: איזו מידה את בשוז? רוצה אותם לוויקאנד. שקר כלשהו: נראה לי שאנחנו באותה מידה. גם את 43, נכון?
צופית גרנט
הו, האימה: אז עכשיו כשצופית גרנט גרושה, היא מצפה שחיננית תיתן לה פטור כדי שהיא תוכל להמשיך להתלבש כמו מי שחתמה על הסכם ממון ממש גרוע? איי דונט ת׳ינק סו: מיד השליכי הפחה את כרבולית הסקביאס שמתפקדת כצעיף, סורי להחליף לחזייה שכן תומכת בבלקון, הטיסי את כל החפצים מהכיסים ותפסיקי בבקשה לעצבן את חיננית.
אופס, הצליח לך: הפריזורה מחמיאה.
חיננית חומדת: לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל אני מחבבת את מגפי הסאדו קוגרית שלך. שקר כלשהו: תני כתובת, ואני רצה לרכוש לי זוג כזה.


 
דיט ודוט
אוריאל יקותיאל וטום באום
חיננית חולה על לילי ולולי, אבל הסכיזופרניה הזוגית מתחילה להראות את פניה. חמודים, אם חפצה נפשכם להתנאות בכרך כבובות הראווה של נבחרי המחלקה הנשית וזאת הגברית, משמאל, של רשת אופנה להמונים בבוקרשט, אז כדאי שתפיקו לקחים: הנה לפניכם הלוק הקטלוגי של טום באום, שעובד טוב יותר מהטוטאל יוז׳ור לוק של אוריאל יקותיאל. לא פאן ככה. מסיה יקותיאל, זה מעולה להתחבר לצד הגברי, אבל למה לעזאזל לזה שעידן יניב השליך כבר מזמן הפחה?

 
צאי מזה
מורן מזור
למורן מזור באמת מגיעות קריאות כל הכבוד מחיננית על צמצום ההיקפים, אבל כפרה, לעטות טופ עם הדפס וודג׳ של פוסי בשילוב טייץ, ממש מתחת לסמרטוטישרט, זה ביג מיסטייק, היוג׳! הבנת?!

פינת הליטוף
אלמה דישי
מרגש את חיננית שאלמה דישי מבינה את נתוניה כשעטתה טוטא-לוק מובנה ומחמיא בכחול כהה. אפילו השוסור באותו הצבע יצרו מראה מונוכרומטי נאה למדי, שלווה בתיק-לאץ׳ נהדר. אך להבא זכרי, לפני שאת יוצאת מהבית תמיד להסיר את הפריט האחרון שהתקנת, להלן עגילים ארוכים ולא מחמיאים, סבבה?


 
צאי מזה
סנדרה רינגלר
כולם יודעים שחיננית מתה על סנדרה רינגלר היפה, שעל פי רוב גם נתפסת כטובת טעם, אבל לפעמים הראשונה לא יכולה לעצור את עצמה מלהרביץ אהבה קשה ביקיריה: מלאכית, אם חשקה נפשך לנוע בציבור באור יום בטוטאלוס צמוד, לפחות שהוא לא יחנוק לך את הטורסו והמפשעה. ברור? 
״חיננית״ זהו מדור סאטירי