לא ברור אם זה הקור, היובש או סתם סרבנות, שגורמים לשיער שלי להיראות כמו מקרה סעד בתקופה האחרונה. בחורף, בדומה אך בשונה מהקיץ, עוברים על השיער שלנו הרבה דברים. בקיץ אלה השמש והים שאחראים למצב הגרוע של השיער, ובחורף אלה הרוחות והיובש, ועוד צריכים לטפל בנזקים שנשארו מחודשי הקיץ.



כדי להתמודד עם חוסר החיות של השיער צריך להנהיג שגרת טיפוח, כמו זאת שאנחנו מנהיגים לעור הגוף והפנים, כאשר שם המשחק הוא לחות, ועוד לחות.

מעצבי השיער ערן ויניב קצב, חסידים של מוצרי הטיפוח האורגניים לשיער של PHILIP MARTIN'S, מודעים לבעיה של גברים ונשים בכל העולם, ובפרט בארץ, בכל הנוגע לטיפוח השיער. כדי שנוכל לנצח את השפעות האקלים והתורשה, הם מציעים כמה טיפים שיעזרו לנו לעבור את החורף בשלום.
 

1. צבע שיער: חלק גדול מתעשיית הטיפוח פונה לאחרונה לטרנד האורגני, אז למה לא גם בתחום השיער. אם את צובעת את השיער, הצבע האורגני מצמצם נשירה, מטפח אותו, והכי חשוב, אינו מכיל אמוניה ורעלים.

2. ייבוש השיער: המתולתלות שבינינו ודאי שמעו יותר מפעם אחת שזה לא טוב לייבש תלתלים במייבש שיער; אך בחורף, כשקר מאוד בחוץ, זה פשוט מאסט. איך נעשה זאת בצורה הטובה ביותר? בעת ייבוש השיער צריך תחילה לסחוט את השיער במגבת ולא לחככו בה. שיער מתולתל יש לייבש מעט בפן בצורה רכה או בעזרת דיפיוזר. בסיום כראי למרוח מסכת לחות ללא שטיפה. שיער חלק יש לייבש קצת יותר, ולמרוח סרום המותאם לעובי השיער.

3. קצוות מרדניים: כראי מאור לטפל בקצוות בעזרת מסכות. במקרה של קצוות עקשניים ויבשים, כדאי כמובן לגזור אותם. דבר זה יסייע בצמיחה מחודשת של סיב השערה באופן בריא יותר.

4. שיער קשה לסידור: בחורף קשה יותר לסדר את השיער כי הוא יבש יותר, לכן כדאי להשתמש בשומנים מלאכותיים כדוגמת סרום אורגני.

5. חשמל סטטי: ידוע כי בעונה הקרה קיימת נטייה לחשמל סטטי בשיער שגורם לנפח וקופצנות. כדי למנוע את התופעה, מומלץ להשתמש במסכה ייעודית. אם נעשה שימוש במחליקים, יש למרוח בסיום סרום לכל אורך השיער. 
רכות של משי

כחלק מתוכנית שמירה על שיער בריא, הרחיב מותג הטיפוח REMINGTON את קו המוצרים, והשיק סדרה חדשה בשם Silk Therapy. הסדרה מבוססת על טכנולוגיה המאפשרת להחדיר חלקיקי חלבון משי אל תוך ציפוי הפלטות הקדמיות. המטרה: להעביר את החלקיקים לשיער, תוך כדי שימוש במכשירים. מה עושה החלבון? הוא מכיל 17 חומצות אמינו מתוך 19 חומצות הקיימות בשיער באופן טבעי, ובכך שומר על רמת לחות ורכות בסיב השערה. מלבד טכנולוגיית המשי, הוסיפו למכשירים מנגנוני בטיחות, כמו כיבוי אוטומטי, נעילת טמפרטורה וכיוונה. בסדרה יש מחליק שיער משי קרמי רחב, מחליק שיער משי קרמי ומייבש שיער מקצועי.

מחיר: 399־499 שקלים. להשיג ברשת המשביר, אייס וברשתות וחנויות החשמל המובחרות
טוטאל לוק

שוורצקופף פרופשיונל שדרגה והשיקה מחדש את קו המוצרים BC Hairtherapy - שם כולל לשבע סדרות המיועדות לשגרת טיפוח יומיומית ולפתרון בעיות בשיער ובקרקפת. הקו החדש מבוסס על טכנולוגיית Cell Perfector המסייעת לכמה תועלות: בנייה מחדש של מבנה סיב השערה, הגנה על השיער מפני טיפול כימי ושימוש במכשיר עיצוב שיער בחום, מצבי סטרס ויובש. בין הסדרות של הקו החדש: סדרת Repair Rescue לשיער פגום, סדרת Color Freeze לשיער צבוע ומחומצן, סדרת Moisture Kick לשיער יבש, כשבכולן יש שמפו, מסכה, קרם עיצוב ומוצרים משלי¬מים לטיפוח השיער.
טווח מחירים: 58־300 שקלים. להשיג במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ