מצעד השמלות האדומות בטקס האוסקר שהתקיים לפני כשבועיים, עורר בי חשק עז להעלות את רמת התעוזה בארון הבגדים הפרטי שלי. אפשר לומר שהרומן שלי עם הצבע האדום הפכפך למדי.

אני אוהבת אותו, אך בדרך כלל מתקשה לשלב אותו במלתחה. הוא פשוט נתפס כנועז ובולט מדי לתוכניות שלי במהלך היום, שלא לדבר על לבוש אדום למשרד. לילה הוא כבר סיפור אחר, אף שבינינו, גם אז אני בדרך כלל חוזרת לצבעים יותר רגועים.

אבל כמו עם חשקים אחרים שיש לי, החלטתי להתגבר על המבוכה, והפלא ופלא, מסתבר שאנחנו נמצאים בעיצומה של התעוררות אדומה. ככה לפחות זה נראה בתצוגות Pre Fall שהציגו מעצבי-העל. 

תודו שנמאס לכם מהשעמום שהביאה איתה אופנת החורף. כמה אפשר להתרגש מעוד סוודר צמר בגזרת אוברסייז. כדי שנתעורר מתרדמת החורף המעצבים משיבים את הצבע ללחיים ולארון הבגדים, ובאביב-קיץ הקרובים - וכבר עכשיו, אם אתם מספיק ערניים - תוכלו לראות פריחה של אדומים. והפעם אדום אש, בניגוד לצבע המרסלה (יין בורדו) שהתגנב לחיים שלנו במהלך החורף.

וכאמור, ללבוש אדום זה לא עניין של מה בכך, במיוחד עבור אנשים סולידיים וביישנים. לכן ככלל, אני אומרת שלבו אותו בפרטים הקטנים וכשתתרגלו להדים שהוא מעורר מהסביבה, תתפרעו ותשלבו אותו בפרטים הגדולים.

מלבד שמלה אדומה שבטוח תסובב ראשים, הלוק המושלם בעיני הוא שילוב של חולצה אדומה עם מכנסיים לבנים. כמובן שגם כחול, ורוד ושחור יכולים להשתלב נהדר עם אדום. צריך פשוט לנסות וליהנות מהתוצאה.
 


צילומים: שרבן לופו, יוסי מור, קית גלקסמן, אבי ולדמן, הנס מוריץ, גלעד בר שלו, דודי חסון, יח"צ