מגמה ריאלית


צילום: יחצ


 במקביל להתרחבות של רשת Forever 21 בארץ, ופתיחתן של שתי חנויות חדשות בקניון איילון ברמת גן ובקניון ביג פאשן באשדוד, השיקה הרשת את קולקציית אביב-קיץ שלה, וכמו תמיד היא מתרגמת טרנדים בינלאומיים והופכת אותם לקלילים ונגישים יותר.




לקראת הקיץ פרשו המעצבים קשת צבעים גדולה ומגוונת. אל שמלות המיני מצטרפות העונה גם שמלות מקסי פרחוניות וחולצות עם הדפסים מופשטים ואבסטרקטיים לנשים ולגברים. בולטת גם קולקציית הדנים שמפתיעה במכנסונים בעיצובים ובשטיפות שונות, חצאיות וז'קטים קלילים. בגזרת הנשים ניתן לראות מגוון פריטים בלוק בוהושיק המתבטא בהדפסים, שילובי קרושה, סריגות וגזרות מתרחבות. בגזרת הגברים יש לא מעט מכנסי ברמודה מודפסים, חולצות מכופתרות בהדפסי הוואי וגופיות צבעוניות.

אהבנו: כיאה למותג טרנדי וצעיר אפשר למצוא בקולקציה הכל, כולל מוצרים משלימים ואקססוריז, מבלי לקרוע את הארנק. מבחינת נראות, שמלות המקסי מקסימות ועושות חשק להתפרע באיזה פסטיבל מוזיקה. גם תיקי הים ותיקי הצד בצבעי הניאון מאוד מפתים.
אהבנו פחות : כמו תמיד המידות הקטנות של Forever 21 גורמות לי להיזכר שכבר מזמן עברתי את גיל 16 . חבל שמה שנחשב לזול יחסית בוחר שלא להביאלארץ גם את המידות הגדולות יותר. 
טווח מחירים: 19.90 ־ 149 שקלים. להשיג בסניפי הרשת
בר אור להמונים
כחלק מהשינוי התדמיתי שעוברת "גולף" בשנה האחרונה, והפנייה שלה גם לקהל צעיר יותר, יוצאת הרשת בשיתוף פעולה מפתיע במיוחד עם המעצבת דורית בר אור. החיבור הזה הוליד קולקציית קפסולה בשם GOLFDODOBAROR , אשר מציג פריטים בתחום אופנת הנשים, הלבשה תחתונה, בגדי ים וטקסטיל לבית. זו הפעם הראשונה שבר אור עושה שיתוף פעולה עם חברה מסחרית. בעבר נעשו ניסיונות למשוך אותה למאס מרקט, אך היא תמיד משכה את ידה ברגע האחרון. כעת, כשהיא מגדירה את עצמה "בשלה יותר", בר אור מתחברת לגולף ומוציאה קולקציה מדויקת עם הדנ"א שמזוהה איתה.
 
הפריטים שנכנסו לקולקציה הם בסגנון רוקיסטי עם שילובים של לבן, שחור וזהב ורקמות עשירות עם נגיעות של אדום, כתום ותכלת. גם הפעם בחרה בר אור להציג מגוון גלביות, חולצות רקומות וחולצות עם כפתורים מוזהבים וג'ינסים מתרחבים בסגנון שנות ה־ 70 .
 
אהבנו: אני אוהבת ללבוש שחור בקיץ, צבע שבולט בין כל הפסטלים והפרחים שרואים מסביב. בקולקציה ניתן לראות המון משחקים עם בדים שחורים וניטים מוזהבים. בלטה במיוחד שמלת כותנה בגזרת A המעוטרת במאות ניטים ותיק ערב מלבני בשחור עם ניטים. אהבתי גם את בגדי הים השלמים שבגזרות שלהן קורצים לסבנטיז.
 
אהבנו פחות: מי שקונה בגדי מעצבים, עושה זאת בדרך כלל כי הוא אוהב את הייחודיות, ולכן בשיתופי פעולה כאלה משהו הולך לאיבוד. דורית בר אור תמיד נתפסה כמחתרתית בעיני, וכך גם הבגדים שלה, לכן קצת קשה לי לראות אותם בהפצה המונית שמעמעמת במידה מסוימת את הייחודיות שלהם. 
טווח מחירים: 159.90 ־ 759.90 שקלים. להשיג בסניפי הרשת

איך הולך?


צבעוניות נועזת ושמחה - כך מאופיינת קולקציית אביב-קיץ של רשת נעלי אלדו. בין הטרנדים הבולטים של הרשת אפשר לציין את המראה  השבטי-אקלקטי, המראה הספורטיבי, שילובים  של הדפסים (נקודות, פסים, חיות), נעלי גלדיאטורים, חיתוכי לייזר ועקבים מחומרים שונים (שעם, עץ, חבלים).
בקולקציה הרחבה ניתן לראות שלל עיצובים, מסניקרס צבעוניים ונעלי המוקסין ועד נעלי פלטפורמה ועקבי רוקי. יש משחק מעניין שנע בין חלק למקושקש, בין ספורטיבי לאלגנטי ובין צבעוניות עדינה לעזה. הקיץ, על פי אלדו, יהיה צבוע פסטל, לבן, פודרה, חום, שחור, צבעים מטאליים, כחול, טורקיז, ירוק, אדום, כתום, צהוב וורוד פוקסיה. בקולקציית הגברים ניתן לראות סנדלי רצועות, מוקסינים ונעלי בד וקש צבעוניים, וכמובן  נעלי אוקספורד, שהעונה משולבים בהן עורות צבעוניים.
אהבנו: את נעלי הסניקרס המגניבות, המשלבות טקסטורות וצבעים שונים וגם את חיתוכי הלייזר המעניינים, שניתן לראות בעיקר בקו נעלי העקב. 
אהבנו פחות: אף שקולקציית הגברים של אלדו היא בין הרחבות שיש, היינו שמחים לראות קצת יותר צבעוניות ויותר תחכום בגזרות הסנדלים. ואם אפשר גם שילובים של בדים נושמים, שייתנו פתרון לבדים דמויי העור שלא הולכים כל כך טוב עם האקלים בארץ. 
 
טווח מחירים: 99.90 ־ 999.90 שקלים. להשיג בסניפי הרשת