הבינו את העניין


חובבי המותג הוותיק “קרוקס” בוודאי שמו לב שבתקופה האחרונה הוא עובר שינוי תדמית. המותג המנומנם, שייצר אנטגוניזם אצל הפשאניסטיות, השקיע כארבעה מיליון שקלים והפך לרשת חדשה בשם CROCS&MORE. השינוי הזה היה נחוץ כבר מזמן, והוא צפוי להגדיל את נתח השוק של הרשת.





בקרוקס התחדשו


הסניפים כבר עברו מיתוג מחדש, ויש בהם רוח פרשית, צעירה וצבעונית. הרשת המחודשת נותנת במה ליותר מעשרה מותגים שונים, דוגמת דיסקוואל, פאז, כפכפי במפרס, בלנסטון, נעלי COBIAN, שול, נטורל וורלד ועוד. כך שכעת הדגש הוא לא רק נעלי נוחות, אלא גם אופנה. כחלק מהשינוי ברשת, הם החלו לייבא את נעלי OTZ, מותג אמריקאי שהדנ”א שלו הוא נעלי קז’ואל.


טווח מחירים: 120־650 שקלים.


ניתן להשיג בסניפי הרשת




קרוקס במראה החדש


ברזיל בישראל

אומנם אנחנו לא בברזיל, אך אין סיבה שברזיל לא תבוא עד אלינו, ועם האקססוריז האהוב עלינו – כפכפים. מותג הכפכפים הברזילאי “איפנמה” השיק את קולקציית הקיץ שלו, כשהפעם ההשראה שלו היא הרמוניית הריקוד והקצב הנשי. “איפנמה” הוא אחד מהמותגים של חברת “גרנדנה ברזיל”, שבאמתחתה יש גם המותגים “ריידר”, “גרנדנה”, “איפנמה ג’יזל בונדשן” ועוד. בארץ החברה משווקת את הקולקציות של ארבעת המותגים הללו תחת אותה מעטפת שנקראת “איפנמה”.



הקולקציה של “איפנמה” מורכבת מכמה קווים, שהבולטים בהם הם Ipanema Charme המציג כפכפים יוקרתיים יותר עם אלמנטים כמו פפיונים, ניטים ואבנים; ו־Ipanema Unique, שבו הכפכפים לא אחידים. בדומה למותגים האחרים, המותג דוגל בערכים של איכות הסביבה. כל הכפכפים עשויים מחומרים ממוחזרים. מלבד קולקציית הנשים הרחבה, למותג יש גם קולקציית גברים קלאסית וקולקציית ילדים צבעונית ומגניבה.



אהבנו: את הצבעוניות העשירה. בעיקר את כפכפי הנשים המשלבים רצועות מוזהבות, את הסנדלים עם עקבי הפלטפורמה המוגבהים בצבעים לבן וכחול, ואת הסנדלים המעוטרים בניטים כסופים לאורך הרצועה, של המותג גרנדנה. בגזרת הילדים, דגם המדוזה (שמזכיר מאוד את נעלי מליסה) היה הכי מדליק.


אהבנו פחות: נדמה שיש חזרה מסוימת על דגמים שראינו כבר בעונות קודמות. קולקציית הגברים גם כן לוקה בחסר, והיינו שמחים לראות בה יותר צבעים.


טווח מחירים: 49־239 שקלים.


ניתן להשיג ביהודה מרגוזה 38 ביפו, ובאתר www.ipanema.co.il




איפנמה



רק מה שאת אוהבת

נדמה שמשהו עובר על תעשיית האופנה בחודשים האחרונים, אך הפעם השינוי לא מגיע מכיוון המעצבים. יש התעוררות – התעוררות של הצרכנים, שלא מוכנים ללכת כמו עדר אחרי גחמות המעצבים, הרשתות ועורכי האופנה. אני מדברת כמובן על קולם של אלה שאינם מוכנים לקבל את אידיאל היופי המקובל והמאוד רזה.



יש כמה פנים למאבק הזה, של מי שלא מחזיקה במידות 90־60־90, ואחד הבולטים שבהם הוא של הסטייליסטית גאלה רחמילביץ’, שמקימה בימים אלה אירוע אופנה חדש בשם “יפה בכל צורה”. האירוע פונה לנשים במידות 38־56, ובמרכזו בוטיק אופנה אחד גדול, מלא סגנונות שונים המאפשר לכל אחת למצוא את הגלאם שהיא מחפשת. אופנה אמיתית שלא מתנצלת, לא מפחדת ולא מחביאה את המידות השונות במחסן. בוטיק שבו את יכולה להיות מי שאת ולהעז קצת יותר, וגם אם זה לא יפה או מחמיא – כשתצאי מהתא לא יגידו לך “יואו, זה מהמם”, אלא יציעו לך דגם אחר, מעין חוף מבטחים בתוך עולם האופנה השיפוטי.



האירוע “יפה בכל צורה” יתקיים בשבוע הקרוב, בין התאריכים 24־26 ביוני, בגלריה של ביתן 14 במתחם התחנה תל אביב. במשך שלושה ימים יפעל בוטיק צבעוני וססגוני, ובו יציגו 23 מעצבות ויבואניות אופנה. יהיה הכל מהכל: מחולצות, מכנסיים, טוניקות, חצאיות ושמלות ועד הלבשה תחתונה, בגדי ים, תכשיטים ומשקפי שמש. לרגל האירוע יצרו המעצבות קולקציות חדשות ודגמים מיוחדים ובלעדיים שיימכרו באירוע. מעצבות רבות אף הגדילו מידות, והכל יימכר במחירים ובהנחות בלעדיות לאירוע.



בין המשתתפים תוכלו למצוא את בוטיק Noemi Plus ואת בוטיק Noemi, המציגים קולקציות מפריז במידות 38־52; מותג האופנה “טליה” של המעצבת טלי שרף חזן, המציגה קולקציה כחול־לבן במידות 38־50; מותג האופנה SO SIMPLE של מעצבת האופנה דפנה לוינסון, המציג קולקציה כחול־לבן במידות 40־48; מעצבת האופנה ענבל מימרן למותג HONEY B, המציגה קולקציה כחול־לבן במידות 38־50; “לילא” – מותג הבגדים ההודיים במידות 38־56; המעצבת דנה מליק למותג NUMA, המציגה קולקציה כחול־לבן במידות 42־52; אתר האופנה POSH.CO.IL, המציג בגדי מעצבים יוקרתיים מניו יורק במידות 38־52; מעצבת האופנה גלי שולמן למותג “יעל אגם”, המציגה קולקציה כחול־לבן במידות 42־60; מותג האופנה טלי אימבר המציגה קולקציה במידות 38־48; מותג האופנה “קרנית”, המציג קולקציה כחול־לבן במידות 42־62; אתר האופנה MEEDOT.COM, המציג קולקציית מותגים מארצות הברית במידות 42־50; ועוד. לצד כל אלה, תשיק רחמילביץ’ את מוצר הסטיילינג החדש שלה – The Missing Piece – במחיר היכרות מיוחד של 77 שקלים.



היכן: הגלריה – מבנה 14, מתחם התחנה תל אביב.


מתי: יום רביעי 24.6, 16:00־21:00; יום חמישי, 25.6, 12:00־22:00; ויום שישי, 26.6, 09:30־16:00.


מחיר כניסה: 10 שקלים, או חינם בהרשמה מוקדמת באיוונט בפייסבוק.



צילומים: איתן טל, שי יחזקאל ויח"צ