יעל גולדמן

אופס, הצליח לך:
תפילותיה הרבות של חיננית קיבלו מענה, והנה יעל גולדמן מוכיחה שהיא ראויה למיצובה במשבצת הזאת במדור. פריזורה בקונטרול, מקיאז' עמיד ועדין, שמלת מקסי מקסימה הודגשה על ידי תיקלאץ' חמוד, והוודג' של חיננית מרוצה. נו, היה כל כך קשה?


הו, האימה: כרגיל, הבעל הלארד אורי פפר מחפף ובגדול. שוב.

חיננית חומדת: לשים את טלפיה עליו ולהסיר ממנו את הכל. כולל הכל.


שקר כלשהו:
הצילו! אולי אלו שמונה כוסות השמפיין מדברות, אבל האני, זה עש ממש גדול שם שנדבק אליך או סתם סמרטוטישרט?
  
נטלי דדון 
 
אופס, הצליח לך: שבוע חגיגות יום ההולדת של נטלי דדון הסתיימו אך לא מזמן, וכעת אפשר לראות את שלל המתנות שקיבלה הדוגמנית והן לא נוראות בכלל. את המראה הכולל של מונוכרומטיות שחורה וקיצית קלה לתפעול מרכיבים ז'קט טוקסידו גברי, שמלה שחורה קטנה־קטנה, תיקלאץ' שווה ומקיאז' מושלם לצד פריזורה רעננה. 

הו, האימה: מקווה ששמרת את פתק ההחלפה של השוזט. 
חיננית חומדת: לצאת איתך לערב מטורף בעיר. את נראית הכי פאן־לי־פאן.
שקר כלשהו: דברי איתי.

חן אמסלם 

אופס, הצליח לך:
חיננית לא ראתה עוד כזה אוברול ווירדי, ולכן רק על תעוזת האובייקטית שמתהדרת בכסות כוללת של אחמ"שית בדיינר קריפי בשנות ה־50 של המאה שעברה, מקבלת פה חן אמסלם לטיפה. 
הו, האימה: בלי סינר או עם סינר, תגישי לחיננית דרינק וקצת כיבוד, בבקשה. 
חיננית חומדת: עם צ'יפס בצד, בבקשה.
שקר כלשהו: ספיקינג אוף פחמימות, את לא מפחדת להשאיר את הבויפרנד השווה מאור זגורי לא בהשגחתך? חיננית כבר מפעילה את ה־GPS שלה בעקבותיו, ראי הוזהרת.

טהוניה רובל  

הו, האימה: ככל הנראה טהוניה רובל אכן מאוהבת, וכאן, קוראים יקרים, אתם מסוגלים לראות איך נראית אהבת אמת, שלצערה של חיננית היא אכן עיוורת וחסרת כל שמץ של מושג בסטיילינג או פאשן. אל פריזורה משוחררת באגביות שידכה רובל זירו מקיאז' מציל, סמרטוטישרט שנסחטה באיומים של מכונת הכביסה יותר מדי פעמים, מוכנוס יוז'ורליים וסניקרס שלא מצילות את המצב, פלאס אחד, אושרי יאיר, הלוא הוא הבויפרנד החדש.

אופס, הצליח לך: אבל היי, ההורמונים משתוללים, ורובל נראית קורנת כמו הכור הגרעיני בדימונה.
חיננית חומדת: להפריד ביניכם ומיד. לא מתאים לבלונדינית שעל המשמר לצפות בעוד מתלבשת לא רעה בכלל בעברה עוברת את גבולות הטעם הטוב אל עבר התופת במדור.
שקר כלשהו: רק תגידי “כן", ואני שולחת יסעור לחילוצך מזרועותיו של הקשר הגנרי הזה וממה שהוא עושה לארון בגדייך.

אלין לוי 

הו, האימה:
האם חייה הצנועים והאמיצים של אלין לוי גרמו לה לקחת את מוכנוס הג'ינס שלה אל עבר מקור המים הקרוב לביתה, לכבסם ידנית, ורק אז לגלות שהנהר שבו נערכה הכביסה מלא פיראנות שרצחו לה את הפיס המחרוד הזה? לא, אחרת איך תסבירו את הדיזאסטר הבא: מכונת כביסה עם הפרעות אכילה, מייבש כביסה חומד נשנוש סיבים טקסטיליים או שמא כל התשובות נכונות?
 
אופס, הצליח לך: האייליינר בגון לקס והמסקרה באפקט רגלי עכביש היסטריים.
חיננית חומדת: לגייס כספים עבור לוי! איש לא אומלל דיו כדי להתהלך בזוג כה כעור של מכנסיים.
שקר כלשהו: בעודף נרכוש לך גם כפכפת במידה שלך. דיל?

לי בירן ודר זוזובסקי 

הו, האימה:
האם מאז שלי בירן ודר זוזובסקי (או בקיצור זוזו) עברו לגור יחד הם חולקים גם את ארון הבגדים? לא מאמינים? ראו את בירן המלאכי בסמרטוטישרט של הגירלפרנד שעל נתוניו מתיישבים כטוניקה. וראו את זוזו באחת משמלות המקסי מהעבר האדג'י של הבויפרנד, שעליה מצטלמת כמיני מטורלל. 

אופס, הצליח לכם: תגידי, מאיפה רכשת את התיק עם הקמע נגד עין הרע? הרב רנטגן עושה עכשיו גם ליין של תיקים?
חיננית חומדת: תזמיני לי אחד בבקשה, דחוף. 
שקר כלשהו: לא מנשקת קמעות וכאלה, אבל את ההזיה המשעשעת הזאת בתור תיק דווקא כן.



אלונה טל 

הו, האימה: הכוכבת הבינלאומית אלונה טל אך נחתה על אדמת הקודש, ויש מצב שמיד אחר כך עשתה קפיצת ראש דוך אל קרקעית הביצה המקומית ומשם הגרילה את הדיזאסטר הבא: מקיאז' שמנוני וחיוור, חצי טופ בשנקל תשעים, חצאית יוז'ורלית שלא מחמיאה או ממנפת את נתוניה של הטאלנטית, תיק סטודנטיאלי חורפי ושוסור מעוררות פיהוק. 

אופס, הצליח לך: תודה לך, בגללך חיננית חטפה ג'ט לג.
חיננית חומדת: למה שלא תפציעי כך גם לאיוונטים בהוליווד? ככה, באותו אנסמבל תופת. בואי נראה מה יקרה.
שקר כלשהו: רק פה חיננית ושאר הטוקבקיסטים לא סלחניים, להזכירך.
רגב הוד 

הו, האימה: האם רגב הוד שוקל להגיש מועמדות וטופסי אימוץ כדי להתקבל לחיק משפחת קרדשיאן? הוא בהחלט לבוש לתפקיד: אל טוניקה שקופה, שיוצרת קימורים וקפלים מיותרים ולא מחמיאים, ציוות הזמיר הזה ספק טייץ ספק מוכנוס ושוזט צ'יפיים ומחרודים למראה.
 
אופס, הצליח לך: כאן הוד הוא הכי קים קרדשיאן 2011.
חיננית חומדת: שתמצא קניה ווסט משלך, ומהר.
שקר כלשהו: טיפ למציאת ראפר מיליונר: לס בגדים איז לגמרי מור.  

שני חזן 
אז היא כבר הייתה מלכת יופי, וכרגע, לפי הרגשתה של חיננית, שני חזן לא סגורה על היותה זמרת. האם בגלל זה היא מתכננת תוכנית מילוט להיהפך לאחות סיעודית? לא, אחרת איך תסבירו את הסניקרס המחרודות האלה ששייכות רק לעובדות המחלקה השיקומית בבתי חולים? קלולסיות? סחף מטרנד ההיפסטרים שמת כבר די מזמן? או סתם בחירה ממש גרועה בפתרון הנעלה. בכל מקרה, אם את רוצה קטטר שילך עם אלו כדי להשלים את הלוק, יש לי בשפע. 

שלומי קוריאט 
שלומי קוריאט המתוק אף פעם לא היה פאשניסטה או ניסה להיות אחד כזה עם מניירות של דיווה. אבל הכוכבים היחידים החלולים בתפזורת שחיננית רואה כרגע מולה מרוחים על חולצתו בטרנד דהוי ולא עדכני. הצניעות שלך אכן מושכת, אבל כפרה, מתי בפעם האחרונה יצאת לשופינג? ב־2010?
 
פאר טסי 
לידיעת הקוראת מירי רגב: לחיננית אין עוד כוחות להתמודד עם מצב התרבות בישראל. איך תסבירי את העובדה שזמר של להיט אחד היסטרי עדיין מהלך בקרבנו בסמרטוטאז' מהוהים, לא מחמיאים לגזרתו, המעניקים לו סילואט של שוטף כלים לאחר משמרת מיוזעת במטבח של חוף דבוש? מחכה לתשובתך, בתודה מראש.
 
רובי פורת שובל ואגם רודברג 
חיננית משיקה לקוראי “מעריב המגזין" חלקה חדשה בכפולת העמודים שלפניכם ובה היא נדרשת להחליט על הווריד הכי פוטוגני בין שתי השחקניות שלפניכם: האחת רובי פורת שובל והשנייה אגם רודברג. התחרות אכן קשה, וחיננית לא יודעת מי לובשת הכי טוב את ורידי הפסטה הבולטים שלה על המצח. עד שיחליטו הכוכבות לכסות הכל בפודרה נחוצה ואוטמת, תחליטו לבד בעצמכם. קול?