יום שני. 40 מעלות חום בחוץ, בחוף הים של תל אביב שלומית מלכה רוכבת על סוס בבגד ים. היא כמובן לא עושה את זה סתם להנאתה, אלא במסגרת הצילומים לקמפיין של רשת תכשיטי פדני. 
 
פדני דאגו לפרזנטורית שלהם, ומיקמו על החוף קרוואן עם מזגן, כדי שבין הצילומים תוכל לברוח מהכבשן, לשתות ולחדש את מלאכת האיפור והשיער, בידיו של מיקי בוגנים. 
 
"בכל העולם ידוע כי הובלת מותג תכשיטי יוקרה זה דבר מאוד מכובד, וכך גם אני מרגישה", היא אומרת על התפקיד החדש. "זה כבוד גדול עבורי. פדני היא חברה משפחתית, זאת רשת גדולה מאוד, ויש לי הכבוד לייצג אותם ולענוד את התכשיטים שלהם. זאת תחושה מאוד נעימה לייצג מותג שכזה".
 

אני רואה שיש לך גישה לסוסים. את מסתדרת מצוין עם הסוס שנמצא פה.
"אני מאוד אוהבת חיות, וסוסים בפרט. כבר בילדותי מאוד אהבתי סוסים. למדתי לרכוב על סוסים, ואפילו הייתי בקייטנת רכיבה בילדותי. אחת החיות הכי מדהימות".
 
העבודה הראשונה שלך בחו"ל הייתה לראלף לורן. איך היה לקפוץ היישר למים העמוקים?
"זה אכן כבוד גדול להתחיל עבודה עם מותג בינלאומי כל כך מכובד וגדול. אבל מבחינתי עבודה זו עבודה".
 
בטח מדובר בסדר גודל שונה, הפקת אופנה בארצות הברית. 
"הפקות בחו"ל אולי גדולות יותר בהיקף הצוות, כי ההפקה עצמה גדולה יותר, ולעתים הלוקיישן אקזוטי יותר, אבל בסופו של דבר זה אותו דבר כמו פה. הצוותים בארץ הם סופר מקצועיים ועובדים ברמה בינלאומית ואין ממש הבדל. מבחינתי הכי כיף לעבוד כאן בארץ, ולהרגיש בבית".
 
אי אפשר לדבר עם מלכה מבלי להזכיר את בן הזוג יהודה לוי, איתו היא מנהלת זוגיות מתוקשרת ומסוקרת מאוד. אף שעבדה כדוגמנית עוד קודם לקשר איתו, אין ספק שהפריצה הגדולה שלה למודעות, התרחשה בזכות הזוגיות, המככבת תדיר במדורי הרכילות ומול עדשות הפפרצי. "אני מקבלת את הפפרצי כחלק מהמקצוע", היא אומרת. "זאת העבודה שלהם ואני מכבדת אותם. אני מכירה את כל צלמי הפפרצי בארץ והם אנשים מדהימים ומקסימים והכל באהבה".
 
את ויהודה עברתם לאחרונה לגור ביחד. איך ההרגשה?
חיוך גדול נפרש על פניה. "כיף. מאוד כיף. מרגיש מצוין". 
 
בשבוע שעבר יהודה הלך על מסלול לראשונה בחייו בתצוגת האופנה של "רנואר".
"לצערי לא הייתי בתצוגה, כי הייתי בניו יורק בצילומים, אבל ראיתי את התצוגה בלייב באינטרנט. אני חושבת שיהודה היה מדהים ועבר את זה כמו גדול, בקלילות, במקצועיות ועם הרבה פאן. הוא הלך על המסלול כמו מקצוען. אני ממש גאה בו. הוא היה אלוף".
 
יש לכם תוכניות לקיץ? 
"אנחנו נוסעים לחופשה, רק שנינו, בסוף אוגוסט, לארצות הברית. יהיה לנו זמן איכות רק שלנו, בלי הפרעות ובלי ניידים. איזה כיף.