השורה התחתונה
מה נפלא יותר מלפתוח את השנה עם לנז’רי חדש? בחברת סלוגי, לדוגמה, הבינו שכדי שנרגיש טוב עם עצמנו אנחנו צריכות הלבשה תחתונה לבנה. לשם כך הם השיקו חזייה ותחתונים חדשים מבד נושם ובגזרות מחמיאות. בין הפריטים תוכלו למצוא את חזיית ROMANCE, העשויה תחרה גמישה ונעימה, את חזיית PURE מבד אלסטי עם אלמנטים עדינים, ואת תחתוני TOCH IT TREND מבד מיקרופייבר ללא תפרים ובשילובי תחרה.
אהבנו: מה שבולט בקולקציה של סלוגי הוא הנוחות. כל הפריטים בקולקציה עוצבו מבדים נושמים שמתמזגים עם העור ולא מציקים. אהבתי בעיקר את תחתוני ה־TOCH IT TREND שנצמדים לגוף, מגיעים בצבעי לבן, גוף ושחור ומתאימים מאוד מתחת לבגדים צמודים.

אהבנו פחות: בקולקציה הזו סלוגי שכחו קצת את הצבעים. יש גם מקום לצבעוניות פסטלית ולצבעי סתיו.
טווח מחירים: 69.90־135.90 שקלים.
להשיג בחנויות להלבשה תחתונה ובחנויות טריומף
 
אבן פינה
מותג האקססוריז הספרדי TOUS השיק לאחרונה את קולקציית סתיו־חורף שלו, בהמשך ישיר לקולקציית “מיאמי” שהוצגה בקיץ. כמו בקיץ, גם הקולקציה הזאת מוקדשת לחיי הלילה של עיר המסיבות והחופים. ומכיוון שהעיר התוססת היא השראה עצומה, הקולקציה מחולקת לכמה קבוצות קטנות. למשל CONFETI GEMAS - קולקציה המשלבת אבני חן המדמות את האורות הצבעוניים של העיר בלילה; SOMNI - קולקציה המשלבת אבני טופז המזכירות את הים; VIEW - מדמה את אורות קו הרקיע המשתקפים על המים בלילה, ועוד. בגזרת התיקים בולטות בעיקר הקולקציות RBAIAN, העטויה הדפסים מנומרים, ו־RENE, המעוטרת בניטים ובצבעי ניאון.
 
אהבנו: את תיקי ה־RENE הקטנים עם הניטים, שנדמה שהם הדבר הכי צעיר בקולקציה. אהבנו גם את תכשיטי הפנינים שמעוצבים בסגנון רומנטי. בקולקציה יש גם דגש על טבעות בומבסטיות המשלבות אבנים בגדלים שונים ונראות פשוט מעולה.
אהבנו פחות: בניגוד לקיץ, שבו ראינו צבעוניות מגוונת, הקולקציה החדשה קצת רדומה. באופן טבעי יש המון צבעים כחולים (הקשורים בים), אך נדמה שהשחור שולט. כמו כן, נדמה שיש כאן ניסיון להעתיק מוטיבים מהקיץ ולעשות בהם שינויים קלים בלבד.
טווח מחירים: 150־2,500 שקלים.
להשיג ברשת חנויות TOUS


מוקדשת לחיי הלילה של מיאמי. קולקציית סתיו־חורף של TOUS 
בנעליים שלה
מותג הנעליים שוז וובסטור משתף פעולה לראשונה עם מעצבת הנעליים רותם גור. המותג vasncrafts, שגור הקימה לפני שלוש שנים, מעניק פרשנות עכשווית לנעליים הקלאסיות. כל הנעליים של המותג, שטוחות או בעלות פלטפורמה או עקב, מיוצרות בעבודת יד תוך שימוש בחומרים איכותיים ותשומת לב לפרטים הקטנים. כיום כבר יש למותג שם עולמי, והוא נמכר באירופה, בארצות הברית וביפן. הקולקציה שעיצבה גור לחנות הנעליים האינטרנטית שוז וובסטור מתמקדת בסגנון הקוביסטי. במבט ראשון, הסגנון הקוביסטי עלול להיראות גס, אך כשבוחנים את הקולקציה אפשר לזהות קו נשי מעודן. הקולקציה כולה עשויה עור איטלקי בעבודת יד, והדגש הוא באיכות. הקולקציה תימכר במהדורה מוגבלת, כך שבניגוד לשוק “מאס־מרקט”, שאליו התרגלנו בשנים האחרונות, כל אחת יכולה להתפנק בנעליים ייחודיות. 
 
ההשראה לקולקציה נולדה מהלקוחות שרוכשות בחנות. כשבחנה את הקהל, הבינה גור שהוא הטרוגני, ולכן החליטה לעצב נעליים על־דוריות. בסיכומו של דבר, היא יצרה קולקציה בעלת תשעה דגמים מעורות, צבעים ומרקמים שונים.
 
אהבנו: אני אוהבת שיתופי פעולה, בעיקר כאלו הנעשים עם מעצבות צעירות שלא חוששות לעצב פריטים קלאסיים, שאינם תלויי זמן או טרנד. הקולקציה שיצרה רותם גור מדויקת מאוד מבחינת תיפורים וגימורים. גם מבחינת הצבעוניות ניכר בה דיוק והיא תשתלב באופן מושלם עם קולקציות הסתיו והחורף.
אהבנו פחות: נכון שהסגנון הקוביסטי די מגביל, אך נדמה שגור לא ניסתה לצאת מהמסגרת יותר מדי, כך שיש פה חזרה לעיצובים שכבר ראינו בעבר. ונכון שהיא עושה זאת בדרך שלה, אך לעתים מומלץ לשבור את הקלאסיות עם תוספות נדושות פחות מגדילים.
טווח מחירים: 950־1,050 שקלים.
להשיג באתר האינטרנט www.shoez.co.il או בחנות השואורום בה' באייר 38, כיכר המדינה
 

נעליים על־דוריות. הקולקציה של גור לשוז וובסטור

צילומים: גיא נחום לוי, ג׳מה בוט, יח"צ