רשימת הפאסון:

שלומית מלכה

אופס, הצליח לך: על שלומית מלכה טוטאלוק של תלמידת פנימייה עדיין מצליח לספק את חיננית המתוסכלת משבוע שחון פאשן זה. בסך הכל נרשמו פריזורה לא מתאמצת חושפת וודג' מלאכי, שמלה שחורה קטנה בעלת דיטיילים נאים וסניקרס מובנות ברוח התקופה הנוכחית.
הו, האימה: שיהיה לך ברור שאם כמה פאשניסטיות כן היו יוצאות משמיכת הפוך השבוע, מקומך היה דווקא ליד הבויפרנד, יהודה לוי.
חיננית חומדת: לא רוצה לדחוק בך, אבל לא הגיע הזמן להתחתן ולייצר דור חדש?
שקר כלשהו: חיננית חייבת סלבס רעננים למדור שלה.



 
אוולין הגואל

אופס, הצליח לך: חיננית שמחה לדגום פה את אוולין הגואל, שנמצאה כפרוזק האנושי במזג אוויר מדכא. פריזורה פרקטית א-לה אייטיז שעושה גם וודג' ליפט, טופ עשיר בטקסטורות, חצאית תחרה על ירכיים ומותניים משויפים ואקססוריז עם ניחוח וינטג' הרגיעו את הבלונדינית. תנקס.
הו, האימה: ספיקינג אוף פרוזק, יש לך במקרה אחד בתיק?
חיננית חומדת: תני פה לפחות שניים.
שקר כלשהו: יעזור לי באמת בניסיון למצוא הצד החיובי לאייטמים הבאים.

מגי אזרזר

אופס, הצליח לך: זה נחמד שמיד אחרי הדיווחים על הפרידה מקותי סבג עטתה מגי אזרזר חצי מהנדוניה שלה, שחלטרה כשמלת כלה לא רעה למדי. גם הפריזורה והמקיאז' נמצאו מקצועיים, ועכשיו כל שנותר זה למצוא חתן, אולם שמחות ורצוי גם תחתית הגיונית שתסתיר את המחטב שעטתה השחקנית המוכשרת.
הו, האימה: מלאכית, אמרתי לך לא מעט פעמים לפטור את חיננית מעונשן של שוז אלו.
חיננית חומדת: שהפעם תקשיבי.
שקר כלשהו: את יודעת שחיננית אוהבת שאת מקשיבה לה.



רשימת האסון:
ליאת הר לב ועלמה זק

הו, האימה: ככל הנראה נזקי הסופה נותנים את אותותיהם כשליאת הר לב ועלמה זק נאלצו לדלג על יתרונות המודרניזציה כשבחרו אאוטפיחסים בחשכה מוחלטת. כמה נהדר שאפשר להיות קורבנות ולהאשים הפעם את חברת החשמל במקיאז' מחופף, סריגי סקאביאס מגרדי אישונים, מוכנוס יוז'ורליים ואקססוריז שגם אם הם היחידים שנמצאו בסביבה, חיננית לא הייתה בוחרת בהם.
אופס, הצליח לכן: אז רגע, כל שאר הסמרטוטאז' שלכן פשוט טבעו בהצפה? טוב מאוד, באמת הגיע הזמן לעשות ריפרש למלתחה.
חיננית חומדת: ואם זה לא רמז מבורא עולם, אל תקראו לי חיננית.
שקר כלשהו: אתן יודעות מה אתן צריכות לעשות, נכון? כדאי לכן, יש עכשיו אחלה סיילים.

יהודה לוי

הו, האימה: חייו של יהודה לוי כשחקן איכות צנוע עולים לחיננית על העצבים, והיא גורסת: חמוד, גם אם אתה לא מבין בפאשן, זה לא אומר שאתה לא שטחי. בבקשה להפסיק עם הפוזות של שחקן מיוסר שהפעם כוללים: זקן הומלסים, עליונית רעועה מעור טבעוני והדיזאסטר של הערב – סמרטוטישרט בלויה, מהוהה, רקובת סיבים שמכפלתה קרועה או סתם מפוררת עקב פעילות יתר של עש עם מנצ'יז קשה – שלוי הותיר אותה להתעלף על ירכיו. מחרוד.
אופס, הצליח לך: הגעת בזמן לאיוונט.
חיננית חומדת: שהגירלפרנד היפה שלומית מלכה תפעיל את קסמיה על בחירותיך.
שקר כלשהו: עם כל כך הרבה פרויקטים לאחרונה, די להתקמצן, הגיע הזמן להראות לוויזה מהו אור יום, ברור?
דורין סגול

הו, האימה: זה מקסים שדורין סגול (נו, אתם זוכרים אותה! היא הייתה ב"האח הגדול" מתישהו...) בוחרת כאקט של אמצעי מניעה ללבוש קונדום שחור במידה מפרגנת שעושה הכל מלבד להחמיא לגזרתה הנשית. חמודה, אם את רוצה להבהיל את הבעל ואת חיננית, אז תדעי שיש פה הצלחה של 50% לפחות.
אופס, הצליח לך: 50% זה עדיין נכשל. סורי.
חיננית חומדת: גוש, את לא אמורה להיות מעצבת אופנה שיודעת שאאוטפיחס בהומאז' לקונוס סושי דחוק זה ביג נואו נואו.
שקר כלשהו: הנה, נמצא הדבר שמעביר לחיננית את התיאבון, הידד.



פינת הנעל:
ג'ובאני רוסו

הו, האימה: נראה לחיננית שג'ובאני רוסו החתיך התבלבל בריאליטי. לא, כי האאוטפיט שלו עובד נהדר על סיפון יאכטה בקריביים פלאס שרשרת חסינות על הצוואר, אבל להקרנה על שטיח אדום? פחות. הרבה פחות. אל ז'קט ומוכנוס לא רעים, שינמך רוסו את המראה השלם כשציוות אליו חולצה חושפת שד וסניקרס של אחות חדר מיון חרוצה.
אופס, הצליח לך: במילים אחרות האני, קוראים לזה גול עצמי.
חיננית חומדת: 15 דקות תהילה בזמן תעשיית הריאליטי נראות פתאום כמו נצח.
שקר כלשהו: זהו, עברו?

יון תומרקין

הו, האימה: לחיננית אין בעיה שיון תומרקין משלים הכנסה בתוכניות ריאליטי. זאת ממש לא בושה. להפך. אבל חמודי, האם המצב עד כדי כך קשה שנאלצת לעטות טוטאלוק פריפריאלי מטופש שלא מותיר אותך עם שום זיקה לעולם הגלאם שלך בעבר? ז'קט עור נטול גזרה מחמיאה בגון פנקייק פג תוקף, סמרטוטישרט אגבית, סקיני ג'ינס מעוררי פיהוק וסניקרס חסרות אדג'יות גרמו למחומצנת לעצב תהומי.
אופס, הצליח לך: חמוד, המקום היחיד שהאאוטפיחס הזה יכול לעבוד בו זה בג'וב הבא שלך, בטלמרקטינג. ככה שום אישון לא יסבול.
חיננית חומדת: הרי קול יפה יש לך, נכון?
שקר כלשהו: שמעתי שגם מקבלים פרמיות וחופשים עד סוף העולם, נצל זאת.

דאנה איבגי

חיננית שפשפה את עיניה עת ראתה את דאנה איבגי עומדת מולה כשהיא מציגה פריזורה קולית ומקיאז' נפלא ומאיר וודג'. אבל אך מבט באנסמבל שהתקינה זאת, והמסיבה בראשה של המחומצנת הסתיימה. גוש, מי הרשע שאישר לך לצאת את הבית במגפי קיפי כעורים, בלויים ושחוקים? תני שמות, מבטיחה לנקום, איתך בייסורים.



מה נסגר איתך?
מיכאל אלוני
אז אחרי שמיכאל אלוני היה צריך – כביכול בצו וטרינרי, כביכול בהלשנתה של בלונדינית אחת לעירייה – להיפטר מהפשפשים ומזקנו, נותרה תמונה מצערת של מלתחה שעדיין דורשת את התערבות מחלקת התברואה.
לולי, רק לפיראטים מותר לעטות טוטאלוס מחופף כמו זה, המכיל חליפה לא נוראית אך מצ'וקמקת, וסט מטופש וחולצה שהייתה פעם לבנה עם צווארון עייף סיבים. יודע למה? כי אותם חיננית לא טורחת לצלם. אם זוהי גם בקשתך, היזהר במשאלותיך.

טל מוסרי
לשתי פרמיירות שונות החליט טל מוסרי לתעתע בחיננית, אך ללא הצלחה, כשבחר להשתחל לאותו האאוטפיחס הכולל סמרטוטישרט בהדפס הסוואה, מוכנוס שחורים לא קשורים וסניקרס מעוררות פיהוק. חיננית קיוותה שעברת לניקולודיאון, כי יש מצב ששם משלמים טוב יותר, כמה חבל יהיה לגלות שזה לא היה צעד משתלם למלתחה שעדיין סובלת ממשבר גיל ה-40.

מילון חיננית:
גוש - חמודה
וודג' - פנים
וודג' ליפט - הרמת פנים
יוז'ור - סתמי להחריד
מוכנוס - מכנסיים
מחרוד - מחריד
מקיאז' - איפור
שוז - נעליים

צילומים: אור גפן, צ'ינו פפראצי, אביב חופי ורפי דלויה