מרתון בברלין או יוגה בפארק? זה לא ממש משנה, מה שחשוב זה הסטייל. כפי שבטח שמתם לב, נגמרו הימים שבהם היינו זורקים על עצמנו חולצת אובר־סייז ישנה שמצאנו בארון ומכנסי טריינינג וקדימה לחדר הכושר.



היום אחד השלבים בדרך לשגרת כושר הוא השלמת הלוק. נו, זה שגורם לנו להיראות כמו ספורטאים מקצועיים ופחות כמו מישהו שגנב שעה בשבוע כדי להזיז את הגוף בלב שבוע מטורף. מה גם שהיום הגבולות בין היום ללילה היטשטשו, ושעות הפנאי שלנו הן מושג גמיש מאוד, ולכן אנחנו נוטים ללכת בלבוש ספורטיבי בכל חלקי היום. כן, גם לעבודה אצל מי שזה מתאפשר לו. אפשר לראות כמה זה נכון, כאשר נכנסים לרשתות האופנה או בוחנים קולקציות של מעצבים מוכרים.



אנה ארונוב בז׳קט: 199 שקל, טייטס: 189 שקל, ונעליים: 219 שקל - FILA. צילום: שרבן לופו


זה בלט לפני כמה שנים עם הקולקציה (שבינתיים הפכה למסורתית) של סטלה מקרטני לאדידס, והפך לעניין שבשגרה כשרשתות כמו אייצ' אנד אם וקסטרו החלו להקדיש חלק מהותי מהקולקציה שלהן לאופנת ספורט. המטרה היא שנוכל למצוא פריטים, שמצד אחד יהיו ייעודיים לספורט עם בדים מנדפי זיעה ובעלי אלסטיות גבוהה, ומצד שני יוכלו להשתלב עם שאר הפריטים שיש לנו בארון. כך נוכל לעבור מבית הקפה לחדר הכושר ומשם אולי להמשיך עם הקו הספורטיבי גם כאשר אנחנו סוגרים את הערב בבר השכונתי. הדרך המושלמת לעשות את המעברים הללו היא בבחירה של פריטים סולידיים, כמו סווטשירט בגזרה טובה או מכנסי טריינינג בעיצוב מוקפד, בהשראת המכנסיים המחויטים, וכמובן על ידי בחירה בנעלי ספורט או סניקרס שישלימו את הלוק. העיקר הוא למצוא את השילוב שיגרום לכם למראה שיקי ולא מתאמץ.