למען כלות חדשות

אנחנו אומנם כבר רחוקים מפתיחתה של עונת החתונות, אך מסתבר שגם החורף הישראלי לא עוצר את הזוגות האוהבים. עבור הכלות ששומרות על תקציב מוגבל והגיוני, יריד שמלות הכלה מבית החצר הנשית בנמל חוזר. בתפריט: שמלות כלה של מעצבים מובילים במחירים שלא עולים על 3,000 שקלים. כמו כן, בפעם הראשונה יוצעו ביריד שמלות כלה שנתרמו על ידי כלות שלא מזמן צעדו לחופה, שמלוות בברכה אישית לכלות שבדרך. בין המעצבים שתרמו למטרה: ענבל רביב, יואב ריש, הילה גאון, פנינה טורנה, דויד חצבני, טל כחלון, ליהי הוד, ירון ברכה בצלאל, לימור רוזן, ליליום ועוד.
אהבנו: החצר הנשית עושה בעיני עבודה חשובה בהעצמת נשים ובתרומה לחברה, וזאת עוד דרך שלהם לעשות זאת. זה כמובן לא היה מתאפשר ללא עזרתם של מעצבים ישראליים שמבינים שלא כל בחורה יכולה להוציא עשרות אלפי שקלים על שמלה. לגבי השמלות שתמצאו שם, המגוון באמת גדול ואיכותי.
אהבנו פחות: בחצר בחרו לעשות את היריד במתחם התחנה בתל אביב ולא בנמל יפו, שם נמצאת החנות שלהם, וזה חבל. אני מבינה שזה קשור לנגישות, אך אם כבר מביאים קהל של נשים ליריד – למה לא להציג להם מקרוב את כל הפרויקט.
טווח מחירים: 750־3,000 שקלים.
מתחם התחנה בתל אביב, 23־26 בדצמבר


חם ברגליים

המשב הקר שהגיע ארצה הזכיר לנו שאנחנו כבר מזמן לא בקיץ ושזה הזמן להוציא את האקססוריז החורפיים. ומה יותר חורפי מגרביונים? מותג הגרביונים ZOHARA השיק קולקציה המחולקת לשש קטגוריות: פופ־ארט, אתני, רוק, אורבני, פנטזיה וקלאסי. כל הקטגוריות כוללות גרביונים אטומים ושקופים בגוונים ובהדפסים שונים. בין היתר, אפשר למצוא גם הדפסים של דובי פנדה, חתולים, משקפיים, גלידות, ציפורים, הדפסים מופשטים, אמנותיים, גיאומטריים ואורבניים. הצבעוניות של הקולקציה הולכת על הקיצוניות, מצד אחד צבעי פסטל רכים וניודים, ומצד שני צבעים חזקים, מטאליים וגותיים.
אהבנו: אין ספק שבזוהרה יודעים לעשות גרביונים מדליקים. אהבתי בעיקר את קולקציית הפופ־ארט, המלאה בהדפסים שמחים שמרעננים קצת את הבנאליות החורפית. אהבתי גם את שילוב הצבעים האמיץ ואת הנועזות.
אהבנו פחות: כשמוציאים 100 שקלים על גרביונים, מצפים למערכת יחסים ארוכה, אך זה לא תמיד המצב. גרביונים, מטבעם, הם דבר עדין שלא נשמר לאורך זמן, ולכן יש לדעתי מקום לקצץ במחיר.
טווח מחירים: 70־100 שקלים.
להשיג בדיזנגוף 255 תל אביב ובאתר המותג

גרביוני זוהרה
גרביוני זוהרה



מלכת הבנות

אם שמעתם את השם צליל שקד, זה בטח משום שיש לכם ילדים. שקד היא מעצבת רב־תחומית שהתמקדה עד היום בתחום התינוקות ועיצוב חדרי ילדים. כעת היא עושה את צעדיה הראשונים בתחום בנות נוער ובנות מצווה. הליין החדש נקרא Teen Queen, ומי שעומדת בפרונט שלו היא נועה כהן, כוכבת ילדים ואינסטגרם, שגם משתתפת בתוכנית הילדים, “הבנים והבנות”. נועה כהן (13), כבר הספיקה להצטלם לקמפיינים גדולים, ובהם הוניגמן, אורבניקה וקדס קידס.
הליין יכלול מוצרים ואביזרים לימי צילום של חוגגות מצווה, כמו זרי פרחים, קולקציית הדפסים ואביזרים נלווים לעיצוב החדר.
להשיג באתר המעצבת

זר של צליל שקד
זר של צליל שקד


מקפצים בשלוליות

חברת דפנה מקבוצת טבע נאות השיקה קולקציית מגפי גשם צבעוניים לנשים. המגפיים של דפנה מיוצרים בטכניקת הזרקת פלסטיק, המאפשרת להם ליצור מגוון גדול של צבעים נועזים. בקולקציה יש גם מגוון עיצובים ואורכים, והם עמידים בפני מים וגשם.
טווח מחירים: 199־299 שקלים.
להשיג ברשת חנויות טבע נאות
מגפיים של דפנה
מגפיים של דפנה



צילומים: גיא כושי ויריב פיין, אייל נבו, קובי אלוני, אמירם בן ישי ויח"צ