1. תפוזינה מבית יפאורה מוציאה סדרת לימונדות במהדורה מוגבלת ובשלושה שילובים: לימונדה נענע קלאסי, לימונדה ורודה בתוספת פירות יער ולימונדה מנגו.
מחיר: 5.90 שקלים לבקבוק 1.5 ליטר בשופרסל.
בשורה התחתונה: בעוד הלימונדה נענע לא מחדשת ומרגשת במיוחד, הלימונדה בשילוב פירות היער הייתה מרעננת ומתקתקה. השילוב השלישי שבחרו בתפוזינה, לימונדה מנגו, הפתיע אותנו הכי הרבה, והוא אומנם טעים אך ממותק יותר.
2. חברת b&d (״בטר אנד דיפרנט״) ^^השיקה סדרת פתיתי קינואה קלויים בשם ״קינופלקס״. הפתיתים עשויים מזרעי קינואה, ללא תוספות של חומרים מש־ מרים. בסדרה שלושה מוצרים: קינופלקס טבעי, קינופלקס אורגני וקינופלקס במתיקות מעודנת.
מחיר: 18-20 שקלים ל-200 גרם.
בשורה התחתונה: באופן מפתיע מדובר במוצר מוצלח מאוד, קראנצ׳י מעט ועשיר בערכים תזונתיים. הבעיה היחידה היא לשכנע את הילדים שפתיתי הקינואה הם תחליף ראוי לפתיתים הקלאסיים.
מחיר: 13.90-15.90 שקלים לליטר.
בשורה התחתונה: היתרונות של אומגה 3 ידועים כבר שנים, וכעת הוא נכנס כתו־ סף לשמן הקנולה. אף על פי שהחברה טוענת שהוא בריא יותר, לא ברור אילו מהערכים שלו נשארים לאחר טיגון.
מחיר: 9-10 שקלים ל-100 גרם.
בשורה התחתונה: שילוב מעניין של מלוח ומתוק מהאיחוד של הבוטנים והשוקולד הלבן. פצפוצי האורז גם כן נותנים את התרומה שלהם, עם קראנצ'יות כיפית.
מחיר: 4 שקלים לעוגייה.
בשורה התחתונה: אין ספק שעוגיות השוקולד צ'יפס של מרבה אהובות מאוד בארץ. לשמחת המנשנשים שלא מסוגלים לעמוד בפיתויים, כעת הן מגיעות באריזות אישיות, כך שלא חייבים לחסל חבילה.
מחיר: כ-5.30 שקלים.
בשורה התחתונה: אם אי אפשר לשכנע את הילדים להימנע מהשוקו, אז לפחות להביא להם את הגרסאות הבריאות יותר של המשקה. ביטבתה מציינים שהשוקו החדש גם מופחת קלוריות בהשוואה למשקאות השוקו באותה קטגוריה.
מחיר: 2.50 שקלים.
בשורה התחתונה: עד כה נמכרו בארץ המסטיקים מהסדרה באריזות של חמש יחידות ובטעם אחד. ההשקה החדשה משתלמת יותר גם מבחינת הכמות והמחיר וגם מבחינת השילוב של שני טעמים בכל מסטיק.