הזיה מרעננת


מסיור זריז אצל מעצבות האופנה בעונת החורף נדמה כי אין חזון מעבר לצבעים המונוכרומטיים, כאילו אין לנו כבר מספיק כאלה בארון. מותג האופנה הצעיר FOLKENFOLK נראה כמו הזיה צבעונית ומרעננת, עם קולקציה צבעונית ומרגשת הכוללת חצאיות קלאסיות בשילובי טול, הדפסים מיוחדים, גזרות רחוקות מהגוף שמאפשרות לנשום, וכל זה לצד שיק אינדיבידואלי.



הנועזות של הקולקציה באה לידי ביטוי בצבעים כגון כתום זוהר, ורוד פוקסיה עם בטנות כלבלבים, שילובי בדים מעניינים שיוצרים משחקי טקסטורות, ומכנסיים שמעניקים לך הרגשה של כרבולית מפנקת. קולקציה שמזכירה לנו את הילדות ואת השמחה שבחיים.



אהבנו: שמלה ישרה, אוברסייזית, שרחוקה מהגוף אבל לא מעמיסה עליו, מתנופפת ומסתובבת בצבעי כתום וכחול שניתן ללבוש בסטיילינג נכון כל עונות השנה. בשילוב ז’קט עור ומגפיים, אין ספק שייוולד לך לוק אישי, ייחודי ומלא נוכחות.



פחות אהבנו: נדמה בדגמים מסוימים שטיאנה המעצבת לקחה את משחקי הטקסטורות ואת שילובי הבדים צעד אחד יותר מדי לכיוון הקרקס. לפעמים כשחוגגים יותר מדי, הולכים קצת לאיבוד, כמו בשמלת המקסי, שללא החלק המתנופף והשרוולים המיוחדים, הייתה יכולה להיות פיס מתוחכם ומושלם.


טווח מחירים: 100־1,000 שקלים.
להשיג בסטודיו המעצבת, בתיאום מראש 052-5218873



סיפור במעיל


מותג האופנה AYE של המעצבת איילת רדעי נולד רק לפני מספר חודשים, וכבר הפך לשם דבר בקרב אוהבות המחויט הייחודי. רדעי, בוגרת שנים של עבודה בחברות אופנה גדולות, יצאה לעצמאות ועיצבה קולקציית חורף הסובבת נושא אחד בלבד: מעיל הטרנץ’. לצד שמלות מעטפת רכות, ניתן למצוא חולצות סגורות בבדים מעניינים, חצאיות בניחוח בריטי כבד ומלא שיק ומעילים שהופכים את הטרנץ’ לשפה חדשה לחלוטין.



לצד צבעים מונוכרומטיים וקלאסיים ניתן למצוא בקולקציה רעננות צבעונית עם שילובי סגלגלים רכים, אדומים, חרדלים, ירוקים ואפורים לצד שחורים אלמותיים. המשחק בגזרות עם שילובי ההדפסים העדינים יוצרים קולקציה מרעננת, לבישה ומתוחכמת. הקולקציה כוללת מידות 38־50.


אהבנו: שמלת קייט (הלוא היא הדוכסית) בבד המזכיר זמש, מה שמקנה לה מראה סופר יוקרתי אך נעים ולא מעקצץ. הגזרה מושלמת ומתאימה לגבוהות ולנמוכות, בקלאסיות על־זמנית המאפשרת ללבוש אותה גם בעוד חמש שנים.



פחות אהבנו: זו אומנם רק קולקציה ראשונה, אבל נדמה שהיא קצת מתפזרת לכל עבר. הייתי שמחה שכל הקולקציה תיראה אלמותית וקלאסית, אך נדמה שהפיתוי לעבר הטרנדים הכריע אותה, ונולדו מספר דגמים שלא מתכתבים כלל עם הסיפור העוטף, וחבל.


טווח מחירים: 320־750 שקלים.
להשיג בסטודיו המעצבת, בתיאום מראש: 050-8853353


ניחוח אורבני


מותג האופנה TONSHINIO מציע קולקציית חורף יצירתית, נשית ובועטת. המעצבת נורית ויינשטיין־רפפורט למותג TONSHINIO משקפת שתי אהבות בקולקציית החורף: אהבה לחיות ואהבה לעיר תל אביב. השילוב בין השניים מוביל לדגמים יצירתיים ושילובי טקסטורות ומרקמים לא שגרתיים.


הקולקציה מאופיינת בגזרות נשיות, בדים רכים, יוקרתיים ועדינים אשר מלטפים בקלילות את הגוף ומותאמים לאקלים החורפי הישראלי. היא טומנת בחיקה ניחוחות בוהמיים עם הדפסי חברבורות או צבעוניות המזכירה זיקית לצד דגמים קלאסיים. קולקציה שכולה כחול־לבן המאפשרת לכל לקוחה בכל גיל ליצור לוקים אופנתיים.



קולקציה שכולה כחול לבן, טונישניו. צילום: יח"צ
קולקציה שכולה כחול לבן, טונישניו. צילום: יח"צ



אהבנו: חולצת פינגווין נהדרת, ארוכה מאחור וקצרה מקדימה, המעניקה מראה של רגליים ארוכות. הולכת מצוין עם ג’ינס, מכנסיים מחויטים או מכנסיים מודפסים. גם את שמלת לי־אור, שמלת אוברסייז מענגת שמעניקה מראה אצילי.



פחות אהבנו: האהבה לחיות נראית כאילו נכפתה על דגמים מסוימים בקולקציה, כמו ז’קט שחור קלאסי בגזרה נהדרת ששרווליו עוטרו ללא כל קשר בפרווה מלאכותית שיצרה מראה גס ומוזר. לפעמים צריך לזכור ש־less is more.


טווח מחירים: 230־750 שקלים.
להשיג בסטודיו המעצבת, בתיאום מראש 054-6743053