10 עד 16 ביולי 2015

טלה
ירח חדש מתרחש השבוע לקראת יום חמישי. לפתע תבינו שאתם נמצאים באיזושהי פרשת דרכים. הצורך לערוך שינוי כלשהו בחיים מורגש כבר זמן מה, אך לפתע תרגישו בו ביתר דחיפות. 
 

מבט קדימה: לטלאים חסרי המנוח אין סבלנות ללחצים ולעומסים המתלווים לתקופה, אבל אין טעם להיכנס למרה שחורה, אתם עומדים לצאת מהם לקראת ה- 24 ביולי ואילך.  
שור
הירח החדש, שעומד להתרחש לקראת יום חמישי, עשוי לתת דגש או חשיפה מבחינה תקשורתית, עסקית או חברתית. 
טיפ השבוע: זוהי תקופה פורייה ויצרנית. יום חמישי עשוי להיות יום חשוב לראיונות עבודה או לימודים. תשאירו רושם שעשוי לסייע לכם בעתיד. נדיבות וקסם אישי יקלו עליכם ליצור קשרים חדשים וליהנות מיחס מועדף ואוהד.
תאומים
ענייני כספים מקבלים משמעות דרמטית לקראת המחצית השנייה של השבוע, לכן חשוב להיערך עסקית. 
מודעות: נושאים כמו נאמנות ומחויבות לקשר עשויים להוות נקודת מבחן ליחסים. נראה שההתמודדות הזאת תפריע לקשר להתפתח, וייתכן שיגיע שלב שבו תצטרכו להסתכן ולחשוף מידע שעלול לשמש זרז מרתיע.  
סרטן
לירח לחדש במזלכם לקראת יום חמישי תהיה השפעה על השבועיים הבאים. הירח הוא השולט על מזלכם, לכן כל שינוי שמתרחש משפיע עליכם ישירות. 
טיפ השבוע: מצב רוחכם נתון לשינויים. הצטבר בתוככם מתח רב, שגם אם אינכם מודים בקיומו, גורם לכם אי שקט. התחברו לאנרגיה בריאה ומעודדת. 
אריה
בימים שבת עד שני אתם זקוקים לפסק זמן אנרגטי ולמנוחה מרבית. בעוד כשבועיים תיכנסו לתקופה נוחה בהרבה, וכל המועקה והכובד יישארו מאחור. 
טיפ השבוע: ונוס ויופיטר במזלכם מיטיבים עימכם. נסו לתת לדברים לזרום ולאמץ מנגנוני הגנה חדשים והכל ייעשה חלק יותר עבורכם ועבור הסובבים אתכם. לקראת 24 ביולי דברים יתחילו לתפוס תאוצה בקצב דרמטי שאהוב עליכם.
בתולה
יש בכם צורך לצאת מסטגנציה חונקת ולהכניס קצת יותר פלפל לחיים. כל אלה יקבלו תפנית לקראת המחצית השנייה של השבוע. יש לכם צורך בריגושים. המישור הרגשי מלטף אך גם סוער מאוד. 
 
טיפ השבוע: שלישי עד חמישי: ימים אלה מומלצים לשלב עסקים עם הנאה ועם ניצול מרבי של האצת המישור החברתי שלכם. תהיו מושכים וממגנטים והאנרגיה הזאת עשויה להיטיב עימכם.
מאזניים
יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו בעבודה, שחוסר היציבות שלו ומצבי רוחו הקיצוניים גורמים לכם להרגיש שלא בנוח. אינכם מצליחים לגייס די כוחות לפעילויות השגרתיות, מסיבה זו אתם משדרים חולשה או חוסר ביטחון ואנשים עלולים לנצל זאת לטובתם. 
טיפ השבוע: כניסת השמש למזל אריה לקראת 24 ביולי ולתוך אוגוסט תעצים את הבית החברתי שלכם, יש למה לצפות. 
עקרב
יצירתיות ומקוריות הן הצד החזק שלכם עכשיו ויש חשיבות עכשיו על מה כדאי להתמקד וגם להסתער על מטרות איכותיות כדי לפעול לשיפור איכות חייכם. צפויות חדשות מעודדות בארץ או מחו"ל. 
 
טיפ השבוע: ביקורתיות וסרקזם עלולים לגרור איבוד שליטה. כדאי לנהל את החיים בהיגיון ובשיקול דעת ולא מתוך רוגז בלתי נשלט, שלא יועיל לכם ולא יוביל אתכם לשום מקום. השורה התחתונה: שמרו על פרופורציות. 
קשת
הירח החדש לקראת המחצית השנייה של השבוע עשוי להעיד על דריכות עסקית שתפגיש אתכם עם סביבה ביקורתית. גישה פוזיטיבית היא שתקבע למעשה את יכולתכם להתקדם ולהמשיך הלאה. 
 
טיפ השבוע: כוכב ונוס במזל אריה עשוי לגרום לכם נחת בענייני חו"ל ונסיעות. ניתן ליהנות מתחומים כמו השראה ודחף יצירתי ורומנטי, או כל תחום אחר שיש בו מן ההנאה והרגיעה. 
גדי
הזדמנות מקצועית, או שותפות מאתגרת מאפיינות את התקופה. הירח החדש (ברביעי-חמישי) מעיד על מגמה של התחזקות, אך גם מקצין רגשות טעונות ותחושות מעורבות. 

טיפ השבוע: לכמה מביניכם זהו שבוע המציין את שיאם של תהליכים שמובילים לקונפליקט אישי, מקצועי או רגשי בתחום מרכזי בחייכם. קרוב לוודאי שהקונפליקט לא יפסח עליכם, לכן חשוב שתדעו להגן על עצמכם. 
דלי
רביעי-חמישי הם הימים הרגישים של השבוע. אתם עובדים קשה ובנוסף סופגים מתחים מהסביבה. אל תמהרו להסיק מסקנות ועוד פחות מכך להעיר בקול על מה שלא בסדר בשל סיבוכים ואגו בעל לבה מתפרצת וגאוותנית. 
 
טיפ השבוע: לקראת אוגוסט יחזרו הכוחות ועימם המרץ והחשק לעשות דברים, להתחיל ביוזמות ולממש מטרות. יש למה לצפות. 
דגים
הירח החדש לקראת המחצית השנייה של השבוע עשוי לפתוח אפשרויות הקשורות לחו"ל וכן ללימודים. רבים מכם יצליחו ביצירה ובהדגשים אישיים, מגמה שתעניק לכם את הדלק הדרוש כדי לאפשר פריצה מחודשת.
 
זהירות: כדי להקטין את הפגיעות והנזקים כדאי להיות מודעים למה שקורה, לנהל את החיים בהיגיון ובשיקול דעת ולא מתוך רוגז טעון, שלא יועיל ולא יוביל אתכם לשום מקום בטוח וחיובי.