טלה



תקופת מזל אריה עשויה להעיד על חודש פורה. עם זאת, נסיגת כוכב ונוס עשויה להעיד כי אתם זקוקים לסביבה רגועה שתאפשר לכם להתרכז בעיסוקכם, אבל לעתים תתקשו להשיגה עכשיו.



טיפ השבוע: ייתכנו רגישויות בנושא אמינות. ימים אלה אינם משקפים את עתידם של קשרים חדשים, שכן רק לאחר סיום נסיגת ונוס (ב־6 בספטמבר) יהיה אפשר לבחון אותם באמת.



שור



עד 5 בספטמבר: נסיגת ונוס עלולה לגרום פרידות לא רצויות, לשיקול דעת פזיז ולחוסר אחריות בענייני כספים. מנגד, כדי לאפשר תפקוד נבון וחכם צריך להיזהר שלא להיכנס למצבים אשלייתיים המושפעים מרגשות סותרים.



טיפ השבוע: מסתמן רובד חזק מאוד של דעתנות/ תסכול, ובמצב כזה קשה מאוד להגיע לשיתופי פעולה. כדאי להיזהר ממילים המשתמעות לשתי פנים.



תאומים



נסיגת כוכב ונוס (עד 5 בספטמבר) עשויה לגרור אי הבנות בעניינים משפחתיים, מצב הדורש מכם גיוס יכולת הבלגה. לכן מומלץ להימנע מדברי ביקורת. דברים לא יובנו נכון, או שבמישור מסוים בחיים תצוץ תקשורת בעייתית ועוינת.



טיפ השבוע: ענייני הרגש עומדים בסימן של הפכפכות ואי יציבות. יש להימנע ככל האפשר ממצבים קיצוניים. אם לא יהיה לחץ הכל יסתדר.



סרטן



זהו זמן של התבוננות בצד הפרקטי של החיים. סמכו על כושר הארגון ועל האבחנה הטובה שלכם והאמינו ביכולותיכם, במיוחד בענייני כספים והשקעות.



טיפ השבוע: לכאורה קיימת אנרגיה המאפשרת לאנשים לנהוג בנחמדות ובנועם, תוך הסתרת כוונותיהם, אבל הדו־פרצופיות תתגלה בסוף ותגרור אכזבה. מומלץ להיזהר במה שאומרים ועושים כדי למנוע מצב של אכזבה, ריב או פרידה.



אריה



הכוכבים ונוס־יופיטר־אורנוס אחראים לחלק הטוב של השבוע. שימו לב ליום שני. בהשפעתם תוכ־ לו להכיר, להתאהב וגם ליהנות מכריזמה מיוחדת. מנגד, יש מביניכם גם כאלה הנאלצים להתמודד עם רגישות ופגיעות.



טיפ השבוע: מומלץ להתמקד השבוע בעיקר ולא בטפל, תנו לעניינים להתנהל ללא מעורבות קפדנית ושמרו על מרחק מאלה שאינכם בוטחים בהם.



בתולה



השבוע צפויה נטייה לנסיבות חיצוניות מקשות, מצב הדורש איפוק, בגרות ואחריות. הדחקה של רגשות וחוסר ביטוים גורמים בסופו של דבר לפיצוץ: דברים יוצאים פתאום, אנשים מגיבים בקיצוניות ויחסים נקלעים למשבר.



טיפ השבוע: מישהו עלול לנסות להקשות עליכם,



אך אל תיתנו לו לעמוד בדרככם - אתם עושים עבודה מצוינת, וכשתסיימו אף תזכו לשבחים.



מאזניים



להיבטי הכוכבים תהיה השפעה על יחסיכם עם סביבתכם. נסיגת כוכבכם ונוס (עד 5 בספטמבר) ומיקום פלוטו מול מרס מייצר מצב רגיש מאוד, מדכא, מתסכל ומייצר ספקות. כלפי חוץ הפעלתנות שלכם נמשכת, אבל הקונפליקטים הפנימיים נוטלים מכם את שארית הכוחות.



טיפ השבוע: יש לנהל את החיים בהיגיון ובשיקול דעת ולא מתוך רוגז ותסכול. שני: חפשו רגיעה מנטלית כדי להשתחרר ממצבים קוטביים.



עקרב



מיקום השמש במזל אריה במהלך החודש הקרוב מסמל אפשרויות חדשות של בנייה בכל תחום שהוא מרכזי כרגע בחייכם.



טיפ השבוע: הזווית שבין מרס לפלוטו היא חריפה ומסוכנת. שני הכוכבים הללו כוחניים ודומים באופיים הלוחמני. הם למעשה מבטאים את צדדיו הנעימים פחות של העקרב, שהם שניהם שליטיו, כשהוא סוחף למצב שכל האמצעים כשרים להשגת המטרה.




קשת



סוף השבוע מומלץ למנוחה אנרגטית. אתם לא רגועים, בהחלט לא מרוצים, וקיימת נטייה להיכנס לנושא יחסים ועימותים ורגישויות יתר. במערכות יחסים קבועות נראה שכל דבר קטן עלול להיות עילה לריב. מי שינהג באיפוק ייצא נשכר מכך. שני: קור רוח, ערנות והתנהלות תקשורתית מתוחכמת יסייעו לכם.



טיפ השבוע: סגלו זהירות יתרה בכל הקשור לענייני כספים.



גדי



יש בכם כאלה שחשים השבוע את השפעתו המחמירה של פלוטו במזלכם מול מרס בסרטן. מי שרגיל להציב תנאים ולהפעיל לחצים על בן הזוג ינפץ במו ידיו את הקשר. מדובר לא רק ביחסי זוגיות אלא גם ביחסי עבודה וביחסים בכלל.



טיפ השבוע: כדאי שתיזהרו בכל מעשיכם, שתתרחקו מסיכונים ושתימנעו ממריבות. בהמשך החודש עשוי להתרחש שינוי הדרגתי שיביא עם הזמן לתמורה משמעותית.




דלי



החודש הקרוב ילמד על גישה ביקורתית ומעשית כאחת, כמו גם על הצורך בהגדרה מחודשת של גבולות ביחסים עם הסביבה האישית והרגשית שלכם, בעיקר בגלל כעסים טעונים שמעוותים ראייה נכונה של מציאות מורכבת.



טיפ השבוע: נסיגת כוכב ונוס (מול מזלכם) עד 5 בספטמבר תדרוש מכם מודעות עצמית. מעורבות עסקית או רגשית גבוהה מדי עלולה לתעתע, לערפל את המחשבה ולגרור שיקול דעת מוטעה.



דגים



התקופה הנוכחית מחדדת את הביקורת ואת הצורך בשלמות, וכדאי שתציבו גבולות לדרישותיכם מעצמכם ומאחרים. נדרשת הסתכלות אמיצה ופתיחות כלפי אנשים ששיתוף הפעולה עמם עשוי לתרום למוניטין שלכם.



טיפ השבוע: פערים בציפיות עלולים להוות מכשול לקשר או למיזם שבו אתם מעורבים, במיוחד בנוגע לאלו מכם הנוטים להיסחף לאידיאליזציה.