טלה


שבת: היו נגישים תקשורתית וחברתית בניסיון להשתחרר מחוסר השקט. אורנוס המוחצן והבלתי צפוי במזלכם (במזל של ה"אני") מסמל את הצורך של אנשים להמציא את עצמם מחדש. ענייני חו"ל ועשייה מגוונת, יצירתית ולא שגרתית מאפיינים את ראש החודש במזל אריה בתוך שבוע. 

טיפ השבוע: היזהרו בביקורת שאתם מותחים, וגם אם היא מוצדקת, מוטב שתחרישו, כדי לא לפגוע בקשרים. 

שור

זהו זמן מתאים להרבה קרבה ומגע, אבל גם לחשיבה נוספת לפני שנותנים לרגש להשתלט. שימו לב: נסיגת ונוס שליטתכם תשפיע עליכם ישירות. היא עשויה להפר את האיזון העדין במערכות היחסים שלכם ואתם עלולים להיפגע מהאנשים הקרובים לכם. 
 
טיפ השבוע: מיקום יופיטר במזל בתולה (בשנה הקרובה) עשוי להיטיב עמכם בענייני אהבה, יצירה והריונות. צפויה תקופה שתפתח הזדמנויות לקשרים מהסוג שיאפשר גילויים חדשים באשר ליכולות שלכם.
תאומים

תקופת מזל אריה מיטיבה עם היצירתיים והתקשורתיים שבכם ומציעה אתגרים חדשים שמחייבים השקעת זמן ומאמץ רבים יותר. בתוך שבוע תוכלו להתפנות לעניינים קונסטרוקטיביים, גם אם התוצאות לא ייראו מיידית. 
 
טיפ השבוע: בסביבות ימי אמצע השבוע: נהגו בזהירות יתרה בכל הקשור לענייני כספים. הוצאותיכם הכספיות גבוהות עכשיו ועליכם לשקול כל הוצאה, לרבות ההוצאות הדחופות שאי אפשר לדחות.
סרטן 

אתם בחודש שבו עניינים קיומיים כמו עבודה, פעלתנות ועשייה ידרשו התעסקות רבה מזמנכם. אלה ימים תקשורתיים ויצירתיים, אך גם מאמצים. 

טיפ השבוע: ימים אלה דורשים זהירות מרבית בעניינים פיננסיים. דברים לא מתרחשים בהתאם למתוכנן. שימו לב לגורם משפיע שעשוי להתיש אתכם ולהכניס אתכם לקונפליקט לא רצוי בסוגיה כספית, מהסוג שעשוי לגרום לכם ללחץ. 
אריה

ספונטניות ורצון לחיות את הרגע ולהתנסות בדברים חדשים מאפיינים את התקופה הנוכחית בכלל ואת הימים האלה בפרט. מיקום השמש במזלכם מעיד כי אתם מעוניינים בחידוש ובשינוי, ומרגישים צורך לחרוג מהשגרה ולפרוץ החוצה ממסגרות מגבילות. 
 
טיפ השבוע: ראש החודש במזלכם לקראת ימים חמישי-שישי הבאים (שבוע מהיום) עשוי להיטיב עמכם. מי שמחפש משהו - ימצא לכך פתרון בדרך מקרית, מהירה וקולעת. 
בתולה 

מיקום כוכב יופיטר במזלכם במהלך השנה הקרובה מסמל אפשרויות חדשות של בנייה בכל תחום שהוא מרכזי כרגע בחייכם. נסיעה לחו"ל עשויה לעלות בקרוב על הפרק.
 
 טיפ השבוע: להיבט החריף שבין מרקורי־ונוס־יופיטר לסטורן תהיה השבוע השפעה על יחסיכם עם סביבתכם. תיקחו ללב כל הערה שתיאמר, והרגישות הזאת היא גם המקור למשבר שאליו עלולים להגיע היחסים עם מישהו מהסביבה המיידית שלכם, שיגרום לכם מתח נפשי מיותר.
מאזניים

אתם נמצאים בחודש של מזל אריה, הבית החברתי שלכם, וקיים בכם הצורך בשינוי, גירוי ויציאה משגרה חונקת. בשבת וחמישי: מומלץ לקיים מגעים חברתיים, נסיעות והתכתבויות. 
 
 טיפ השבוע: נסיגת כוכבכם ונוס (עד 5 בספטמבר) עשויה להעיד כי סף הגירוי שלכם גבוה, דבר שעלול להגביר את רגישותכם ולגרום לכם להגיב בביקורתיות. ייתכן שאתם נאיביים ולא שמים לב שמישהו מנסה לחתור תחתיכם, לכן  מומלץ לשמור על דיסקרטיות. 
עקרב

להיבטי הכוכבים השבוע תהיה השפעה על יחסיכם. מיקום סטורן במזלכם עשוי ליצור מצב רגיש מאוד, מדכא, מתסכל ומייצר ספקות. כלפי חוץ הפעלתנות שלכם נמשכת, אבל הקונפליקטים הפנימיים נוטלים מכם את שארית הכוחות. 
 
טיפ השבוע: התושייה המאפיינת אתכם ונכונותכם לראות יותר מדרך אחת יעזרו לכם במציאת פתרון. זכרו כי רגליים חזקות הינן הכרחיות אומנם בביצועה של כל משימה, אך עדיין הכוח השכלי חשוב יותר.
קשת

מיקום השמש באריה משפר את האווירה וגם את מצב רוחכם. המרץ והאנרגיה שלכם יתחדשו ותהיו פעילים ומעורבים במתרחש. חשוב להיות יעילים, ברורים ומובנים בכל הקשור לקידום מטרותיכם. ירח חדש באריה (בתוך שבוע) ייטיב עמכם. מגעים קוסמופוליטיים עשויים להאיץ את התרחשותו של מפנה מאתגר.
 
טיפ השבוע: מיקום מרס באריה מתאפיין בחודש הקרוב בנסיעות ובהיכרויות חדשות, אך בגלל נסיגת ונוס לא בטוח שייווצרו קשרים יציבים וממושכים.  
גדי

סטורן במזלכם אינו מאפשר למרס שנמצא מולו לפעול בספונטניות כדרכו, לכן מצטברת אנרגיה ששואפת לצאת החוצה מיד, מצב שיוצר מיידית תסכול גדול, כעס ועצבנות המעוותים שיפוט נכון ונבון, ובעקבותיהם נטייה להסתגר ולהסתייג מאחרים. 
 
טיפ השבוע: כוכב יופיטר, שייכנס השבוע למזל בתולה, עשוי בשנה הקרובה לעודד נסיעות ולהעניק לרבים מכם אתגר, מוטיבציה ותקווה, וגם הזדמנות להוכיח את יכולותיהם. 
דלי

כוכב המרץ והאנרגיה מרס מול מזלכם עשוי לסחוף לקונפליקט בענייני זוגיות או עבודה. כדאי שתתנהלו בזהירות ולא תסתכנו כלל. אריה הוא בית הזוגיות שלכם, ועכשיו כדאי שתהיו ותרנים ופשרנים ביחסכם לבני הזוג ולזולת.
 
טיפ השבוע: השבוע רצוי לאבחן אנשים, מצבים ותוכניות. בזמן כזה כדאי להאזין לקול הפנימי, גם אם הוא גורם אי נעימות. אנשים ירגישו בדיוק מה טוב עבורם, יקלטו אחרים במבט אחד, וההתרשמות הראשונה תתברר כנכונה. 
דגים

כוכבכם נפטון מול כוכב התקשורת מרקורי מעודד את האנשים לחלום בהקיץ במקום להתמודד עם המציאות. בהשפעתו גם גוברת הרגישות לאחרים, וכמו תמיד, היא מובילה לבלבול במצבים שנדרשת בהם החלטה חד־משמעית. 

טיפ השבוע: מיקום כוכב יופיטר מול מזלכם במהלך השנה הקרובה: ענייני חו"ל יעמדו במרכז תשומת לבכם. הפנויים שבכם עשויים להכיר מישהו מחו"ל או שקשר יתחיל בזמן נסיעה. נישואים ושותפויות יקבלו דגש מבורך.