טלה 21.3-20.4



שבת־ראשון: ירח חדש ישפיע על שמירת האיזון האנרגטי. נסו להירגע כדי להשתחרר ממצבים קוטביים. בנוסף, יש להיזהר מאופטימיות יתר. ייתכן שתחרות סמויה מתפתחת סביבכם ושמישהו מנסה לחתור תחתיכם אך עושה זאת בדרך שקטה ושרמנטית.
 
טיפ לשנה החדשה: יופיטר בבית העבודה שלכם (עד אוגוסט 2016) יאפשר לכם לקדם יעדים אמיצים ונמרצים. תוכלו למצוא דרך להתקדם ולהתפתח, או להשתלם בתחום המושך אתכם. 

שור 21.4-20.5

שבת־ראשון: ירח חדש עשוי להעיד על הצורך בהתארגנות מחדש שתעניק אפשרות של אופק מבטיח. תוכלו לרענן מגעים ולחרוג מהשגרה. עכשיו אתם עשויים לפתח קשרים שבהמשך יתהדקו וישנו סטטוס. 
 
טיפ לשנה החדשה: לפנויים צפויה שנה של הזדמנויות ומציאת בן זוג מתאים למיסוד הקשר. נראה ששוורים רבים יתחתנו השנה, ומי שנקלע לבעיה בזוגיות יוכל לפתור אותה. כמו כן צפויים הריונות, לידות ובשורות טובות בתחומים רבים וחשובים. 

תאומים 21.5-20.6

ירח חדש (בשבת־ראשון) ידגיש ענייני בית ומשפחה. בשבוע הנוכחי יתלווה ערפל לכל מה שנתפס כתקשורת חיובית, פתוחה וכנה - מצב שעלול ליצור אשליות וטעויות. התרחקו מהצבועים ומהחנפנים סביבכם ונסו להירגע כדי להשתחרר ממצבים קוטביים. 
 
טיפ לשנה החדשה: יש מביניכם כאלה שעשויים לחוש בהשפעתו הלא נוחה של כוכב סטורן מול מזלכם. בענייני זוגיות ושותפויות: תצטרכו להפיק לקחים בונים בסוגיות בוערות ובהכנסת סדר ומשמעת לתבניות חיים מאובנות.

סרטן 21.6-22.7

שבת־ראשון: ירח חדש מדגיש ענייני תקשורת ונסיעות. דברים יתפתחו בהדרגה, אך ייתכן שזהו הקצב הנכון לכם עכשיו. מומלץ בחום להתחבר לעשייה חיובית, יצירתית ובונה. אווירה הרמונית, יפה ונעימה תתאים לנפש שלכם, הקיפו את עצמכם באנשים מפרגנים. 
 
טיפ לשנה החדשה: השינויים המתחוללים בחייכם ורגשות מהעבר משפיעים מאוד על קשר שבו אתם מעורבים. בחרו בשגרה שיש בה סדר יום שקול ומתוכנן, אך גם רגיעה. יחסיכם עם אחרים יושפעו מהתהליכים שאתם עוברים עכשיו. 

אריה 23.7-22.8

ראשון: עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות. ראש השנה בשני־שלישי: אתם יותר תקשורתיים, מלאי קסם אישי ומוקפים באנשים מפרגנים. חוסר השקט והדאגות יפנו את מקומם לחוויות נעימות ולאווירה הרמונית וחברית. אל תחששו להפגיז נוכחות באירוע שתוזמנו אליו. 
 
טיפ לשנה החדשה: יופיטר עושה את צעדיו הראשונים בבית הכספים שלכם, ורבים מכם עשויים להרגיש את השפעתו המיטיבה. שינוי חיובי צפוי לאורך השנה כולה, עד אוגוסט 2016. 

בתולה 23.8-22.9

ראשון: ליקוי חמה חלקי במזלכם. יש ביניכם כאלה שיחושו עצמאות והתחדשות, אבל יש גם כאלה שחשים זרימה של אי בהירות שתפריע לתפקוד ולאיזון שלכם. תוכלו לעמוד במשימות החג אם תהיו אפופים בתחושה של נוחות והנאה עם בני משפחה ואנשים אהובים. 
 
טיפ לשנה החדשה: יופיטר, שמסמל את השפע, מהלך בבתולה עד אוגוסט 2016. תזכו להזדמנויות בתחומים כמו: זוגיות, הריון, לימודים, עבודה, חו"ל, ענייני משפט או מגורים. מנגד, כוכב סטורן עשוי להעמיד במבחן קשר זוגי.

מאזניים 23.9-23.10

ראש החודש (בשבת־ראשון) עלול לפגוע באיזון האנרגטי שלכם. חשוב שתתכוננו אליו היטב ושלא תעמיסו על עצמכם מטלות, כדי שייוותר לכם זמן למנוחה. אתם תתחזקו לקראת שני־שלישי.
 
טיפ לשנה החדשה: השינויים המתחוללים בחייכם ורגשות מהעבר משפיעים מאוד על קשר שבו אתם מעורבים. קשרים חשובים לכם יעסיקו אתכם, ויחסיכם עם אחרים יושפעו מהתהליכים שאתם עוברים עכשיו. חלקם הגדול קשור לאנשים שאיתם אתם חיים ועובדים.

עקרב 24.10-21.11

לפניכם אתגרים חדשים שיקבעו את מהלך החודש הקרוב. חוויות ואירועים שונים יצבעו את התקופה בצבעים מבטיחים. החגים באים בזמן הנכון מבחינתכם. מצב רוחכם יהיה טוב, במיוחד אם תוכניות לנסיעה או לחופשה יהיו מעורבות בכך. 
 
טיפ לשנה החדשה: השנה יודגש הצד הביקורתי והפרקטי של החיים. תרגישו צורך להשיב לעצמכם את החופש והיוזמה בקידום פרויקט חשוב שיוצע לכם ותרבו בנסיעות כדי לזכות בכבוד ובהשפעה. 

קשת 22.11-21.12

הירח החדש בראשון עשוי להיות תובעני ולהתבטא בקוטביות ובקוצר רוח שלא ישחק לטובתכם. מומלץ בחום להימנע ככל שניתן מחברתם של אנשים שיפוטיים שעלולים לפגום בשמחת החג. 
 
טיפ לשנה החדשה: עייפות ושאלות על עתידכם והחיים יעסיקו אתכם. אתם נתונים במין מועקה וכובד, שהמזל שלכם לא רוצה להכיר בהם. תצטרכו להסתדר עם הכוכב התובעני והשיפוטי, סטורן, במזלכם, שעשוי להעמיד אתכם במבחנים. מנגד, יופיטר בבית הקריירה שלכם, עשוי להפתיע. 

גדי 22.12-20.1

ייתכנו הצעות לשיתופי פעולה עם חו"ל, לפרויקט או אפשרות פוטנציאלית לקידום. בני המזל שביניכם יחושו בשינוי אנרגטי רב עוצמה שיביא לתהליך הדרגתי של תמורה משמעותית. 
 
טיפ לשנה החדשה: בולטת האפשרות לקדם נושאים מקצועיים ולפגוש את מי שיוכלו להשפיע על מהלך כזה. מיקום יופיטר בבתולה עשוי להצביע על עתיד מזהיר. כל מה שקשור למגעים אינטראקטיביים, ולנסיעות בארץ ובחו"ל, עשוי לקדם אתכם ולהציג בפניכם אופק מבטיח. 

דלי 21.1-18.2

מצבכם הכספי מחייב זהירות. עליכם לראות את תמונת המצב המלאה ולא להתמקד בפרטים בלבד. עייפותכם עלולה להתגבר, אך מצב רוחכם יהיה טוב, במיוחד אם תוכניות לנסיעה או לחופשה מעורבות בכך. דרושה לכם מנוחה, והחגים באים בזמן הנכון מבחינתכם.
 
טיפ לשנה החדשה: כניסת כוכב השפע יופיטר לבית השמיני שלכם, שם ישהה עד אוגוסט 2016, עשויה להעיד כי על הפרק תעלה הזדמנות פיננסית שתוכל לעזור לכם בהגשמת פרויקט חשוב. 

דגים 19.2-20.3

העתיד המקצועי ושאיפותיכם לקידום מעמדכם מרכזיים בחייכם כרגע. מצב זה מעמיד אתכם בפני הצורך לבחון מחדש את הישגיכם ואת תוכניותיכם. הצלחתכם המקצועית תהיה תלויה ביכולתכם להפריד בין רגשות לשיקולים הגיוניים. עליכם לשנות גישה, להיפתח לדברים חדשים או לרכוש ידע נוסף. 
 
טיפ לשנה החדשה: עד אוגוסט 2016 תוכלו ליהנות משהותו של יופיטר בבתולה שמולכם, המבטא את בית הזוגיות, הנישואים והשותפויות, ותוכלו למצוא אדם שאיתו תחלקו את חייכם.