טלה 21.3־20.4
מפלס האנרגיה שלכם יעלה בשבת וראשון. תרגישו צורך לשנות את השגרה. שני־שלישי: עשויים להיות מטבע הדברים מתישים עקב ערב יום כיפור ויום כיפור למחרת. ביום חמישי תמשיך השמש את דרכה במאזניים, והפעם ללא אויבים ומתנגדים. תחושו בהדרגה בהתחדשות מבורכת. 

טיפ השבוע: בהשפעת ונוס ומרס באריה, קשר חדש עשוי להתחיל בהתלהבות, אך יציבותו תלויה בנסיגת מרקורי, ובעיקר בנכונותכם לקבל את הצד השני בלי דרישות ובלי לצפות שישתנה. 
 

שור 21.4־20.5
כוכב התקשורת מרקורי בנסיגה. דברים שתאמרו יוצאו מהקשרם ויגרמו לכם אי נוחות ו/או בעיות. חשוב לנהוג באופן זהיר אך דיפלומטי, ולהיות מודעים למורכבות שבמערכות היחסים שלכם. אתם נוטים להפגין חוסר סבלנות כלפי אדם מסוים. מומלץ להבליג. 

טיפ השבוע: יש בכם כמיהה עזה לקשר ממכר, אבל כעת מומלץ לגלות איפוק. למי שנמצא בקשר מעורער, כדאי להימנע ממצבים קיצוניים ולנהוג בסבלנות ובאיפוק עד יעבור זעם. היענו להזמנות ונצלו קשרים חברתיים. 

 
תאומים 21.5־20.6
שבת וראשון עשויים להיות מאווררים ותקשורתיים ולשאת אופי בלתי שגרתי. בשלישי ורביעי עשויים לפקוד אתכם מצבי רוח תנודתיים ולחץ. הרגשתכם תשתפר לקראת יום חמישי.
 
טיפ השבוע: תקופת מזל מאזניים (שתחל ביום חמישי) תכניס אתכם לחודש שפוי יותר. חוסר השקט והדאגות יפנו את מקומם לחוויות נעימות ולאווירה הרמונית וחברית. בהמשך החודש תרגישו שהגעתם לנקודת מפנה או לסיכומו של פרק, שמפנה את הדרך להתחלה חדשה. 
 
סרטן 21.6־22.7
אתם שואפים ליצור לעצמכם יסודות יציבים, גם אם הדבר מלווה לעתים בשאלות קיום בסיסיות. כניסת השמש למאזניים לקראת יום חמישי עשויה להשפיע בחודש הקרוב על הלך הרוח שלכם, במיוחד בעניינים משפחתיים ובאלה הקשורים לסוגיות של מחויבות ואחריות. 
 
טיפ השבוע: אתם נוסטלגיים משהו, ויש בכם צורך רב בחום ובמגע. במישור הבריאותי: בחרו בשגרה שיש בה סדר יום שקול ומתוכנן, אך גם רגיעה. 
 
אריה 23.7־22.8
שבת־ראשון: צפויות פתיחות והעזה. הימים המתישים של השבוע הם מטבע הדברים ימי הצום. לקראת יום חמישי תרגישו הקלה ותוכלו סוף־סוף להשתחרר מהלחץ. 

טיפ השבוע: יש בכם מי שלהוטים לחוות התנסויות שיש להן השפעה של ריכוך וזיכוך במרוץ החיים האינטנסיבי והמורכב. השבועות הבאים יהיו בסימן טיולים, חופשות ונסיעות. בהמשך החודש: היכרות עם אדם מסוים עשויה להיות נקודת המוצא לקשר סוחף. 
 
בתולה 23.8־22.9
אווירה נעימה ואסתטית תתאים לכם. הקיפו עצמכם באנשים הרמוניים. הימנעו מהנטייה להיכנס למצבים קוטביים. נפטון עשוי לשאת גוון בעל אופי אידיאליסטי, לא יזיק להתחבר לכך. בימי הצום תחושו מוגנים ושלווים אם תהיו מוקפים בבני משפחה ואנשים אהובים, באווירת החג הקפדנית. 

טיפ השבוע: קשרים חשובים לכם יעסיקו אתכם, ויחסיכם עם אחרים יושפעו מהתהליכים שאתם עוברים עכשיו. חלקם הגדול קשור לאנשים שאיתם אתם חיים ועובדים.
 
מאזניים 23.9־23.10
אתם מייחלים להיכנס למסלול קצת יותר מסודר, וזה יקרה כשהשמש תיכנס למזלכם ביום חמישי. לבעיות הבריאות שחשתם לאחרונה יימצא פתרון, והכל ייראה קל יותר ופחות מאיים. המשך החודש יוביל להיווצרות מעגל אנרגטי מהסוג האוורירי שיאפשר איזון והתחדשות.

טיפ השבוע: בימים הקרובים צפויה אווירה טובה ונעימה. לאנשים שתפגשו ולקשרים שתבנו (ולרעיונות חדשים שיעלו) תהיה השפעה חשובה וקובעת.
 
עקרב 24.10־21.11
הפעילו שיקול דעת כשאתם נאלצים להתמודד עם מטלות הדורשות אחריות ומחשבה. זהירות, יש דברים שאינם נאמרים בגלוי, אבל בזכות האינטואיציות החדות שלכם תוכלו להבחין בהם בזמן. חיבור לאנשים רוחניים ומיוחדים גורם להארה. למגעים עם חו"ל יש תפקיד נכבד. 

טיפ השבוע: צום יום הכיפורים עלול להיות לא קל לצמים שבכם, אך זכרו שכעקרבים, אתם חזקים בבסיסכם, כך שגם אם לא יהיה לכם קל, לא ייגרם לכם נזק של ממש ותתחזקו עד מהרה. 
 
קשת 22.11־21.12
אתם כמהים להתאוורר ולצאת כבר מהתקופה התובענית והחונקת שעברתם. זהו זמן של עיכול תהליך והתבוננות של עומק בחייכם, מצב הדורש ראייה רציונלית, אחראית ומפוכחת, ללא פשרות. יש הרבה הרהורים וספקות העשויים ללוות חלקים מהשבוע. המשך החודש כבר עשוי להיטיב עמכם.

טיפ השבוע: יום כיפור יותיר בכם רושם דו־ערכי, הבדידות לא תהיה טובה לכם. אלה שיהיו מוקפים בחברים או באווירת בית הכנסת יחושו מחוזקים.
 
גדי 22.12־20.1
זה הזמן שבו כולנו נשפטים על מעשינו ושבו יש לכם הזדמנות לערוך חשבון נפש מעמיק, כן ויסודי, כדי לדעת מהן נקודות התורפה שלכם ומה כדאי לתקן. חיבור לאנשים רוחניים ומיוחדים גורם לכם להארה.

טיפ השבוע: מיקום הירח במזל גדי עשוי להעיד כי לצמים שבכם לא צפוי להיות קשה ביום הכיפורים. אתם בעלי כוח סבל, וכשעומדת לפניכם משימה שחשוב לכם להצליח בה - אין ספק שתעשו זאת. 
 
דלי 21.1־18.2
אתם כבר מייחלים וזקוקים לתחושה של חופש ושל עצמאות. חודש מאזניים, שיחל ביום חמישי, עשוי להשאיר מאחור את המועקה, החולשה, הכובד והדאגות. שבירת השגרה תשפיע עליכם לטובה, ותוכלו להכיר אנשים משמעותיים לעתידכם. 

טיפ השבוע: נראה שצום יום הכיפורים יושפע מהחודש הלא קל שאתם חווים. חשוב שתיערכו נכון לקראתו כדי שתעברו אותו בצורה מתקבלת על הדעת. למחרת (חמישי) כבר תתחזקו ותתאוששו.
 
דגים 19.2־20.3
נפטון מול מזלכם הוא מקור השראה, דמיון ויצירתיות. אך מצד אחר בהשפעתו עלולים לאבד פרופורציות ולא לדעת לעצור בזמן, ולכן חשוב להיות מחוברים למציאות. 
 
טיפ השבוע: יום כיפור לצמים: אומנם כל מה שקשור לאכילה ולצום יעסיק אתכם, אבל בסך הכל צפוי יום לא קשה במיוחד. וגם אם תיתקלו בקשיים, כהרגלכם, לא תיכנעו להם. רבים מביניכם אנשים מאמינים ורוחניים מאוד, וככאלה, תוכלו להגיע לעוצמות רוחניות שיחזקו אתכם.