טלה 21.3־20.4

שישי–שבת: הקדישו ימים אלה למפגשים מהנים וכן לתשומת לב לענייני זוגיות ומשפחה. ימי תחילת השבוע עשויים להעיד על מתחים, ייתכן פיננסיים. 
 טיפ השבוע: מיקום ונוס צפוי לתת תנופה מאתגרת והישגית, התחדשות, זרימה ודגש על ענייני קריירה. ייתכן שתיתקלו באנשים בעלי דעות נוקשות. עם זאת, בהשפעת ונוס, תוכלו למצוא את דרך האמצע. טפחו קשרים מקצועיים ושלבו עסקים עם הנאה. 

שור 21.4־20.5
העומס והלחץ הגוברים סביב סוגיה מסוימת עלולים לגרור חילוקי דעות מתישים. בגינם אתם נאלצים להישיר מבט ישיר ומציאותי יותר על הנסיבות והאילוצים בחייכם. 
 טיפ השבוע: מערכת יחסים מסוימת הופכת להיות טעונה ודורשת גישה דיפלומטית. אתם זקוקים לשייכות, לקביעות ולביטחון. השקיעו בעצמכם, בבני המשפחה או ביחסים עם האנשים שאתם חפצים ביקרם. חשוב להמשיך במסלול בטוח ומסודר, אבל גם לתת הזדמנות לדברים חדשים לצמוח.
תאומים 21.5־20.6
תקופת מזל דלי מלמדת על הרחבת המעגל החברתי, כמו גם על הצורך להתרחק מהשגרה, להעז ולהתנסות. 
 טיפ השבוע: המחצית הראשונה של השבוע: מיקום כוכב מרס בעקרב עשוי להעיד כי אתם מנווטים בסביבה תובענית ולוחצת. כדאי לגלות מידה של רגישות ושל גמישות. המחצית השנייה של השבוע מלמדת על הרחבה אפשרית של המעגל החברתי, כמו גם על צורך להתרחק מהשגרה, להעז ולהתנסות. 
סרטן 21.6־22.7
יש למצוא את האיזון בדינמיקה בין המבטיח לבין המוציא לפועל כדי לחוש בטוחים. אתם יצירתיים ותקשורתיים. חשוב שתרכזו את כוחותיכם, תגדירו לעצמכם מטרות ותתמקדו בהן. 
 טיפ השבוע: מיקום ונוס, מרקורי ופלוטו מול מזלכם מדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות, מצב שעשוי להעניק לכם אינטואיציה עמוקה ותחושות בטן חדות. קשר משמעותי ותכליתי עשוי להתפתח. שמרו על חושים מחודדים כדי להתמודד עם מצבים קוטביים. 
אריה 23.7־22.8
אתם כמהים להיות מקוריים, שונים, משובבי נפש ומרעננים. צפויה לכם תקופה חדשנית ואפילו נועזת.
 טיפ השבוע: אנשים שהחוט המקשר ביניהם הוא מתח וקונפליקט, עשויים לטלטל אתכם, והדבר יזמין התגרויות מילוליות וחוסר התחשבות. הימנעו ממערכות יחסים מורכבות ומגבילות. מצב מסוים דורש תכנון והיערכות מחודשת.
המחצית השנייה של השבוע עשויה להציב לכם יעדים מתחדשים. 
בתולה 23.8־22.9
תקופה זו מתאפיינת בעבודה רבה ומאומצת וברגישות בריאותית. האטה בקצב תסייע לכם למנוע מצבי עייפות ושחיקה. הקפדה על הרגלים נכונים, תזונה ומנוחה תסייע לכם.
 טיפ השבוע: מיקום ונוס בגדי - מחושב ומעשי - מאפשר עשייה ברוכה בתחומי הרגשות והיצירה, כמו גם ביטוי אישי, רגשי ורעיוני. מי שיוזם, משקיע, מתאמץ ומוכן לעבוד קשה, יוכל להתקדם ולהצליח, ועדיין שמרו על פרופיל נמוך. 
מאזניים 23.9־23.10
שהות הירח במזלכם (בשישי־שבת) עשויה להיטיב עם כל גילוי יוזמה מצדכם מבחינה יצירתית, חברתית או רגשית. טוב להשתתף באירועים ולהרחיב את המעגל החברתי. בתחום הזוגי הדברים תלויים ברצינות ובנכונות הצד השני להשקיע. 
 טיפ השבוע: חשוב לדעת להבחין בין עיקר לטפל, זאת כדי שתוכלו להקדיש זמן ומשאבים למה שמשרת אתכם. ההשקעה היא למען מטרה מסוימת ומוגדרת, וההישגים הם פועל יוצא של ההשקעה. 
עקרב 24.10־21.11
היבט מאתגר והרמוני למרס כוכבכם מייצר אנרגיה מואצת, מצב שמאפשר לכם לפעול ביתר כוח ומרץ, לקדם דברים או ליזום דברים חדשים. בהשפעתו אפשר לבנות ולהתקדם, וטוב לצאת לפעילויות. ענייני כספים עשויים לאפיין את ימים רביעי–חמישי. 
 טיפ השבוע: הכוכבים עשויים לקדם ענייני אהבה, רגשות ויצירה, וזוהי תקופה משמעותית למערכות היחסים שלכם. מומלץ בחום לשנות את דפוסי ההתנהגות השגרתיים שלכם ולהיפתח להתנסויות חדשות.
קשת 22.11־21.12
מיקום סטורן בקשת משפיע עליכם, ואתם מרגישים מעין דכדוך או תחושות מועקה, אי שביעות רצון ודאגה בנוגע לעתיד. 
 טיפ השבוע: ימי סוף השבוע מומלצים להנאות ולבילויים. האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות לקראת המחצית הראשונה של השבוע, היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים. אתם תתחזקו לקראת צהרי יום שלישי, רביעי וחמישי. הירח במזלכם מאפשר תכנון מהלכים פעלתניים, וכושר הביטוי יתחדד. 
גדי 22.12־20.1
פלוטו במזלכם מסמל את סופם של תהליכים ולידתם מחדש, או מעורר את הצורך לנקות ולטהר את השטח. מיקום ונוס במזלכם עשוי לסייע לכם בענייני אהבה ויצירה, וזוהי תקופה משמעותית למערכות היחסים שלכם. יש אפשרות לשנות דפוסי התנהגות שגרתיים ולהיפתח להתנסויות גורליות.
 טיפ השבוע: לכוכבים המשמעותיים השוהים במזלכם יש השפעה עזה על הרגשתכם. תצטרכו להגדיר מטרות וגבולות בקשר עסקי או אחר, כך ששני הצדדים יפיקו תועלת מכך. 
דלי 21.1־18.2
מיקום השמש במזלכם מייצר הזדמנות לבחון את מה שקרה בשנה האחרונה מצד אחד, ואת המטרות לשנה הנוכחית מצד אחר. מעצם היותו צומת, קובע יום ההולדת את השנה כולה. 
 טיפ השבוע: הדלי מנטלי וזקוק למכנה משותף חשיבתי. אתם מבריקים, ססגוניים ויצירתיים. עם זאת, סביבתכם נוטה לביקורתיות ולשיפוטיות, מצב שעשוי לפגום בפעילותכם. עכשיו הזמן לפעול לקראת החדש, לתגבר את העצמאות ולהפסיק עם מה שאבד עליו הכלח.
דגים 19.2־20.3
לאחרונה אתם חווים תחושת בדידות ותנודות במצבי הרוח. התקופה הנוכחית הלא יציבה לא מוסיפה לשקט הנפשי שלכם. למזלכם, קיימת מערכת כוכבית שמגינה עליכם גם כשמאגרי האנרגיה מתרוקנים. 
 טיפ השבוע: מיקום כוכבים משמעותיים בבית החברתי שלכם מדגיש את היצירתיות ואת הרגשות. אלה עשויים לפצות על דברים שאינם מסתדרים. זה הזמן להתארגנות מחדש ולקביעת מטרות ברורות, הדורשות התייעלות, חריצות ומעשיות. לבני המזל צפוי מפגש גורלי.