טלה 21.3־20.4


אתם בעיצומו של צונאמי סוחף, ומצד שני נתונים בתקופה תובענית מאין כמוה וזקוקים לרגיעה. צמידות שמש–אורנוס במזלכם עשויה להביא את חוסר הסבלנות ואת העצבנות שלכם לשיא חדש. יש בכם רצון לשינוי דרסטי בחייכם. הצורך בחופש ובמרחב יהווה כמעט תנאי מוקדם ליכולתו של הקשר להתמיד ולהתפתח.  
 טיפ השבוע: כדאי לזכור כי ההתרחקות לא פותרת את הבעיות, אלא רק דוחה את ההתמודדות האמיתית. בלי להרגיש אתם עלולים לחצות את הקווים האדומים שלכם.
 

שור 21.4־20.5


בולט הצורך לעמוד בכללים ולגלות משמעת ואחריות. במהלך השבוע תצטרכו להקדיש יותר תשומת לב לעצמכם ולמתרחש סביבכם, כדי לא להיסחף לאשליות ולאי בהירות. לפזיזות תהיה השפעה מזיקה, וכדאי שתנסו לעצור את עצמכם בזמן לפני שתתפתח מריבה. 

 טיפ השבוע: ראשון–שני: התחום הכספי מצריך זהירות. ייתכנו טעויות, שלכם או של אחרים, אי הבנות או הערכות שגויות. רצוי להימנע מסיכונים ולעקוב בקפדנות אחר המתרחש בעזרת תיעוד ומסמכים מסודרים.. 



תאומים 21.5־20.6


בסוף השבוע: חוסר שקט פנימי, קושי מסוים להתמקד ומתחים פיזיים ישפיעו על מצב רוחכם ועל הרגשות. ראשון–שני: ליצירתיים שביניכם מומלץ להיות ערניים ופתוחים לאפשרויות חדשות ולהתנסויות חדשות. כל דבר לא מוכר מעורר את סקרנותכם ואת רצונכם לדעת וללמוד. 
 טיפ השבוע: ענייני כספים והשקעות עשויים לאפיין את ימים שלישי–רביעי. אלה עשויים לפעול לטובתכם אם תנהגו בבגרות ותפעלו בהתאם למגבלות הקיימות.

סרטן 21.6־22.7

אתם נוטים להישחק או להטיל ספק ביכולתכם להתמודד עם סביבה תובענית ולוחצת. חשוב לשמור על איזון ורגיעה אנרגטית, להימנע ממטלות מתישות ולהתחבר לאלמנטים מוארים. 
 טיפ השבוע: בעבודה נחוצים לכם משוב חיובי ותגובה אוהדת, אך אתם מוקפים באנשים לא רגישים, שאולי ימתחו  ביקורת פוגעת. מיקום ונוס בטלה (בית הקריירה שלכם) עד סוף החודש עשוי לזמן היכרויות ומגעים מקצועיים. אלה שישכילו לשחק את המהלכים שלהם נכון צפויים להצלחה. 

אריה 23.7־22.8



אתם מרגישים צורך מהותי להיות חשופים לגירויים הקשורים בהתחדשות. ונוס, שיימצא בבית הקשור לנסיעות וחו"ל, עשוי להגביר מגעים קוסמופוליטיים. אהבה וסקס חוצים גבולות. 
 טיפ השבוע: ימי תחילת השבוע: ניתן לצפות שהתכתבויות, ראיונות, מבחנים וניהול משא ומתן יהיו מוצלחים. חשוב לדאוג שליוזמה שלכם תהיה המשכיות, והדבר תלוי במידה רבה בערנות שלכם. האנרגיות עשויות להיות נמוכות לקראת המחצית השנייה של השבוע, אך אתם תתחזקו לקראת חמישי ולתוך סוף השבוע הבא. 

בתולה 23.8־22.9

המשיכו להיות זהירים גם השבוע בענייני כספים והשקעות. מוטב שתציבו לעצמכם יעדים קצרי טווח ותתקדמו בהדרגה. 
טיפ השבוע: שמרו עכשיו על סטנדרטים גבוהים - יושר, אמינות ונכונות להרחיב את האופקים. חשוב שתגדירו לעצמכם סדרי עדיפויות, שתחשבו בצורה מעשית ושתתמקדו בתחומים החשובים לכם ביותר. מצב הכוכבים משתפר או לחלופין מקבל מפנה מפתיע לקראת השליש האחרון של החודש.

מאזניים 23.9־23.10

מיקום הירח בתאומים (בתחילת השבוע) ישפיע לטובה על יכולת הביטוי שלכם. במחצית השנייה של השבוע צפויה התמודדות הקשורה לענייני עבודה וקריירה. מנגד, תהיה התמודדות ותחושת סגירות בקשר שלא עונה על הציפיות. הקונפליקט יעורר דילמות וייצור התלבטות בין הביטחון שמציעה מסגרת יציבה של קשר, לבין הרצון להשתחרר ממנו. 
 טיפ השבוע: מיקום ונוס מול מזלכם עשוי להיטיב עמכם. ונוס (כוכבכם) מגביר את הקסם האישי שלכם. התחברות לעוגן אנרגטי תסייע לכם להגיע לאיזון ולהרמוניה.

עקרב 24.10־21.11

עוברים עליכם ימים מהסוג שדורש מכם תכנון מוקדם וראייה אסטרטגית. למרות החוזק המנטלי שלכם אינכם חזקים כתמיד, וכדאי שתשגיחו על עצמכם. הדבר ידרוש מכם דריכות ועצבים חזקים כדי שלא תסטו ממסלולכם. 
 טיפ השבוע: הצורך שלכם בחופש ובמרחב בולט במיוחד. מוטב להימנע מתגובות קיצוניות ולגלות קור רוח, אחרת תיקלעו למצבי סחרור. ענייני כספים והשקעות דורשים מכם אחריות וקור רוח. יש כמיהה להתפעמות מרגשת, שתעמוד במבחן אמיתי רק לקראת החודש הבא. 

קשת 22.11־21.12

הישגיות ומעשיות הן המפתח בדרך לקידום, ותחושת השליטה במתרחש דורשת מצדכם תיאום והתחשבות. השבועות הקרובים ידגישו את הצורך להגדיר מסלול מסודר ולקבוע מטרות. 
 טיפ השבוע: מצב הרוח הנוכחי שלכם הרפתקני ואינו מתאים להיצמדות לשגרה. יש גם טרדות הגוזלות מכם זמן רב. עדיף שתאטו את הקצב ותאפשרו לדברים להיות אינטנסיביים פחות. ונוס במזל טלה מגביר את היצירתיות ואת הקסם האישי שלכם ומתאים לרומנטיקה ולחיזורים.

גדי 22.12־20.1

סוגיה רגישה ובעייתית תדרוש מכם סבלנות ברזל כדי להימנע מחיכוכים, מריבות והתחשבנויות. קחו יוזמה, אך הפגינו תקשורת רכה, לבסוף תישארו בהרגשה טובה. 
 טיפ השבוע: זהו השבוע האחרון בתוך חודש קשה, לחוץ ולא נוח, מה שאומר שסוף־סוף המצב יתחיל להירגע. עם כניסת השמש למזל שור (לקראת השבוע הבא) תוכלו להיות תקשורתיים ופחות מכונסים. יש אפשרות להיפגש ולהכיר בני זוג פוטנציאליים, גם עסקיים, שאיתם תוכלו לתקשר היטב. 

דלי 21.1־18.2


היצירתיות שלכם עוצמתית, וכישרונותיכם בהחלט באים לידי ביטוי. מיקום ונוס במזל טלה, ומרס בקשת, עשוי להאיץ ולקדם נושאי יצירה ורגשות, ויפיח חיים בשגרה שלכם. הפגינו חום כלפי הצד השני אם רצונכם בקשר סוחף ולא שגרתי. 
 טיפ השבוע: אורנוס כוכבכם בצמידות לשמש מביא את בשורת הניתוק והפירוד, שיכולים להימנע אם לא נסחפים לוויכוחים או להיעלבויות ומגלים איפוק. מצד שני, אורנוס גם עשוי לסמל התרחשויות קיצוניות, שעשויות גם להיות טובות. 

דגים 19.2־20.3


אתם מפתחים עייפות ונוטים לאבד מצב רוח. מיקום הירח במזל סרטן לקראת המחצית השנייה של השבוע עשוי לשפר את הרגשתכם. תתחזקו ותחזרו לפרופורציות הנכונות, והמתיחות הנפשית שליוותה אתכם תתחיל להתפוגג. 
 טיפ השבוע: הימצאות ונוס בבית הכספים שלכם עשויה לשפר ענייני כספים והשקעות. מצד שני, בעקבות צמידות שמש–אורנוס תצטרכו להקפיד על סדר וארגון, מה שיאפשר לכם לפנות לנתיב מעשי יותר ולגבש תוכניות מוגדרות.