טלה 21.3־20.4



ראש החודש במזל תאומים (ביום ראשון) עשוי להעיד על ימים תקשורתיים, פעילים ויצריים מאוד. מיקום כוכבכם מרס במזל עקרב נוסך בכם מרץ רב יותר מהמצופה ומוסיף חדות ומקוריות, ובה בעת עשוי לסחוף לתוקפנות, לתחבולנות, לביקורתיות ולנטייה לווכחנות.



טיפ השבוע: האינטואיציה תסייע למי שיידע להקשיב לרחשי לבו. מרס כוכבכם עשוי לגרור הרגשה קוטבית ומתריע מפני פזיזות וחוסר עקביות. אם ישנן בעיות שנראות מורכבות, הן ייפתרו על ידי תקשורת בונה, מודעת ויצירתית.




שור 21.4־20.5



הירח החדש ביום ראשון מעיד כי יש לסמוך רק על ההיגיון ועל הניסיון. שיקולים נבונים ומעשיים עשויים להביא להצלחה פיננסית, ואילו עשייה אופורית פזיזה, שלא מתאימה לאופייכם, עלולה לגרום הפסד. הפנימו את חשיבות ההשקעה לטווח רחוק. שני–שלישי: טובים לביקורים משפחתיים. 
 
טיפ השבוע: חשוב שתתכננו מראש את מה שאתם רוצים ומייחלים לו, תוך כדי התחשבות בסביבתכם ובמי שחולק את חייו איתכם.

תאומים 21.5־20.6



בימים אלו אתם מרגישים היטב את עולו של סטורן. הירח החדש בשבת–ראשון במזלכם עשוי להיטיב עמכם מצד אחד, אך להעיד על בעיה מצד שני, בייחוד בענייני זוגיות ושותפויות. זה הזמן לפלרטוט וחיזור. רביעי–חמישי: עשויים להביא עמם מקוריות ואתגר לאנשי עסקים ולעוסקים ביצירה. המפתח להצלחה טמון בעיקר בכם. 
 
טיפ השבוע: השבוע עשוי להדגיש מאבקי כוח עיקשים הקשורים לסוגיות לוחצות בחייכם, לכן שמרו על טקט וגלו משנה זהירות במגעים רגישים. 

סרטן 21.6־22.7



הירח החדש (בשבת–ראשון) עשוי לרמז על תשישות. נראה כי אתם מושפעים יתר על המידה מתגובותיהם של אחרים ושומרים הכל בפנים. כתוצאה מכך מצטברים משקעים שעלולים לפגוע באיזון הנפשי שלכם. 
 
טיפ השבוע: הרגשתכם עשויה להשתפר לקראת ימים שני–שלישי. ייתכן שנכנעתם מדי לאחרונה, ועכשיו הגיע הזמן לשוב למסלול שיתאים יותר לרצונכם ולצרכים שלכם. ענייני כספים והשקעות עשויים לאפיין את ימים רביעי–חמישי.

אריה 23.7־22.8



הירח החדש בראשון עשוי להאיץ קידום מגעים החיוניים לכם. יש לכם הזדמנות להיות תקשורתיים ומהירים, כמו גם להיות אמיצים וחדשניים ולהביא את העתיד להווה. לשאפתנים שבכם יש אפשרות להתרחבות, לצמיחה, לעשייה ולמלוא החופן אקשן. ענייני רגשות צפויים לקבל תפנית.
 
טיפ השבוע: שני–שלישי: עשויים להיות רגישים, פגיעים וחשופים, אבל אין כל מקום לדאגה. מיקום הירח במזלכם לקראת ימים רביעי–חמישי מחזיר לכם את החיוניות ואת הביטחון בעצמכם. לכו על זה. 

בתולה 23.8־22.9



השבוע יש לנקוט מדיניות של ריסון עצמי. נוכחות מרס בבית הקריירה שלכם תובעת מכם השקעת משאבים אינטנסיביים אך ממוקדים וריאליים מאוד בקידום מעמדכם. שילוב זה יוצר דינמיקה שדורשת ריכוז. הפרה של האיזון העדין הזה תגרור האשמות הדדיות ועוינות גלויה. 
 
טיפ השבוע: שימו לב לא להיכנס לעימותים ואל תנסו לריב בכוח. תמרון אלגנטי יביא לכם את התוצאות הנכונות והרצויות. שמרו על איפוק כדי למנוע עימות או עוינות.

מאזניים 23.9־23.10



ירח חדש בראשון עשוי להיטיב עמכם. צאו לטיולים (בארץ ובחו"ל), נצלו את כל ערוצי התקשורת החברתיים שלכם ושכללו אותם. מנגד, נסיגת מרס בבית הכספים וההשקעות שלכם דורשת ערנות, מודעות ורמה מסוימת של ריכוז ודריכות. 
 
טיפ השבוע: האתגר האמיתי שלכם (בעסקים ובעבודה) יהיה לשתף פעולה עם אדם שלא קל לכם להסתדר איתו ושכלפיו יש לכם ביקורת רבה. נסו למתן את העצבנות מסביב, כמו גם להתרחק מאנשים שיש להם השפעה מלחיצה על חייכם.

עקרב 24.10־21.11



הירח החדש בראשון עשוי להעיד על מגמה מעורבת בענייני כספים והשקעות. היצמדו לתוכניות שפויות. השתתפותכם באירוע מרשים תזמן לכם היכרות מרתקת, עסקית או אחרת. היוזמה חייבת לבוא מצדכם. 
 
טיפ השבוע: הקשרים הטובים שיצרתם יוכלו לסייע לכם בביסוס מעמדכם. הכוכבים משדרגים אינטואיציות עמוקות ותחושות בטן חדות. כושר האבחנה האנליטי שלכם גובר. מנגד, תמרנו באלגנטיות בין שיתוף פעולה לבין הפגנת עצמאות ומרדנות. 

 

קשת 22.11־21.12



ירח חדש (בראשון) עשוי להדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. דברים שהשלמתם איתם בעבר - מפריעים לכם כעת. נוכחות סטורן מול מזלכם עלולה לגרום קונפליקטים וחוסר שקט בזוגיות. נסו להימנע מוויכוחים ומתנו את הביקורת שלכם. 
 
טיפ השבוע: ימים שני–שלישי עשויים להיות מתוחים אנרגטית, ככל הנראה בענייני קריירה ומעמד. רביעי–חמישי: חזרו במרץ, השקיעו יותר ושאפו להרשים ולהיות מקובלים. ענייני נסיעות ומגעים עם חו"ל עשויים להיות מודגשים.

גדי 22.12־20.1



הירח החדש (בראשון) עשוי לסחוף למצבי רוח משתנים ולהשפיע עליכם אנרגטית. שמרו על אורך רוח, הימנעו ממתחים נפשיים מעיקים. כדי להישאר שפויים דרושים כושר איפוק ויכולת הבלגה, גם אם הפגיעות מכוונות.
 
טיפ השבוע: גילויי גמישות והסתגלות יעניקו לכם עמדת יתרון ועוצמה. אתם זקוקים לפסק זמן ולתקופת רגיעה. על הפרק עשויה לעלות הזדמנות שתוכל לעזור לכם בהגשמת פרויקט חשוב, אם רק תדעו להתוות את הדרך אליו. 

דלי 21.1־18.2



ראש החודש (בראשון) במזל תאומים מדגיש את בית התקשורת והנסיעות שלכם. זה הזמן לקבוע סדר עדיפויות בחיים ולבטא את האיכויות שלכם. היו יצירתיים, פוריים ובעיקר חדשניים. 
 
טיפ השבוע: יש בכם כמיהה להגשמה עצמית בסגנון חדשני והרפתקני, והשבוע עשוי לעודד שדרוג מגעים אינטראקטיביים ברוכים. הפעילו את ערוצי התקשורת שלכם בארץ ובחו"ל. פעילות מקורית שלכם מקבלת עכשיו את קדמת הבמה. 

דגים 19.2־20.3



ראש החודש במזל תאומים (בראשון) מגביר מאוד את מעורבותכם ואת רגישותכם לגבי הקורה סביבכם, במיוחד במה שקשור לענייני קריירה, בית ומשפחה. מנגד, פלוטו (כוכב של כוח ועוצמה) טומן בחובו הבטחה להעצמת הכריזמה שלכם.
 
טיפ השבוע: שני–שלישי: פשרה היא הדרך הנכונה השבוע. ייתכן שתיתקלו באנשים בעלי דעות נוקשות. עם זאת, בהשפעת ונוס תוכלו למצוא את דרך האמצע.