אלפים השתתפו היום (רביעי) בהלוויותיהן של הרוגות תאונת האוטובוס מאתמול. מסע ההלוויה יצא מהיישוב חורה על ציר 31, דרך צומת שוקת ועל ציר 60 עד בית העלמין הסמוך לציר 60.



יוסף אל-עסיבי, בעלה של אחת ההרוגות, כפאיה אל-עסיבי, סיפר בקול חנוק: "הייתי איתה באוטובוס כשהרגשתי את המכה. ואז אני רואה מראה נורא,  כל שמונה הנשים שישבו מאחור, נחתך להן הראש. אני מאשים את המשטרה ואת הנהג הפוגע באסון".
עזמי, בנה הבכור של נעמה אבו שחיטה, שנהרגה בתאונה, סיפר: ״אמא הייתה אשה טובה, שחיבקה את הילדים והנכדים. היא הייתה מרכז החיים שלנו ושל הנכדים שלה. היא נהגה להתפלל באל-אקצה כל יום שלישי. ביום ראשון היו לה כאבים ברגל, ופיניו אותה למרפאה. ביקשנו שהיא לא תסע, אך היא סירבה. היא הייתה אשה שתמיד מחייכת ומשרה אווירה חיובית מסביבה. כל שנה הייתה עולה לרגל למכה. יהי זכרה ברוך״.

עוד סיפר הבן על אמו: ״היא לקחה יתום תחת חסותה, ואף קיבלה תעודת הוקרה על מעשה צדיק זה״

בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו של נהג המשאית סאלם אבו ע'אנם, תושב רמלה, עד יום שישי. לאחר מכן ישוחרר למעצר בית למשך חמישה ימים. הנהג חשוד בגרימת מוות ברשלנות בתאונת הדרכים הקטלנית בה נהרגו שמונה נשים. הסניגורים של החשוד עו"ד שי גלעד ויאיר גרוס אמרו כי מרשם נהג בהתאם לחוקי התנועה וכדין. שופט בית משפט השלום בבאר שבע דורון אמיר הורה על הארכת מעצרו ולאחר מכן לשחררו למעצר בית בתנאים מגבילים.