המשטרה בודקת חשד לפיו תושבת בני ברק בת 40 נאנסה על ידי בן משפחתה. האישה הגיעה אמש לבית החולים "בילינסון" בפתח תקווה, כשהיא נסערת והתלוננה בפני הצוות הרפואי כי נפלה קורבן לאונס. כמקובל, דיווח הצוות הרפואי על האירוע למשטרה וחוקרי מרחב דן שהגיעו למקום גבו עדות מהמתלוננת, ממנה עלה כי לטענתה נאנסה על ידי קרוב משפחה.



לדברי האישה בשלישי בלילה לנה בבית בני משפחה ובשעות הבוקר, כשהתכוונה לצאת לעבודתה, הציע לה קרוב משפחה כי יסיע אותה למקום. עוד בעדותה מסרה האישה כי בשעות הערב של יום רביעי היא נאנסה על ידי אותו קרוב משפחה כאשר לדבריה בדרכם ברכב הם סטו מהדרך למקום שאינה מכירה ושם אנס אותה. בעקבות עדותה נעצר החשוד והוא יובא הבוקר לבית משפט השלום, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לצורך המשך חקירה.



אישום: אנס את ארבע אחיותיו במשך 24 שנים 


לפני כשלושה שבועות הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בירושלים, בו מתוארת מסכת התעללות מינית קשה ואכזרית של תושב אזור ירושלים, בן 41, בארבע אחיותיו. על פי כתב האישום, מאז שהיה בן 15 ביצע הנאשם עבירות מין, בהן מעשי אינוס, מעשי בעילה אסורה בהסכמה, מעשים מגונים וכן עבירת איומים באחיותיו. הנאשם הכחיש את המיוחס לו.



אונס, אילוסטרציה. צילום: אינגאימג
אונס, אילוסטרציה. צילום: אינגאימג



מכתב האישום עולה כי הנאשם ביצע באחת מאחיותיו מעשים מיניים בעשרות הזדמנויות מאז שהייתה בת 14, במשך שבע שנים. במהלך התקופה, נהג האח להיכנס למיטתה של אחותו, כשהיא ישנה, לגעת באזורים מוצנעים בגופה ולאנוס אותה. בכמה מקרים, ביצע את המעשים במיטת הוריהם. המעשים לא פסקו גם כשהאחות בגרה. במהלך המעשים, נהגה ב' לעצום את עיניה ולשים עצמה ישנה.