השר גלעד ארדן התראיין הבוקר (שבת) באירוע "שבתרבות" בתיאטרון הלאומי הבימה בהנחיית העיתונאי והפובליציסט בן כספית, ותקף את עמותת V-15 ואמר כי "עמותות נולדות כאן בדיוק שנייה לפני הבחירות ומוזרמים כספים רבים מחו"ל כדי לעקוף את חוק מימון מפלגות ובמטרה להפיל את שלטון הליכוד."

בנוגע לאמירה כי נתניהו לא יקים ממשלת אחדות עם "המחנה הציוני" טען ארדן כי "ביבי לא יהיה ראש ממשלה ברוטציה" והוסיף כי לפי העמדות המובעות על-ידי הרצוג ולבני ואחרים במפלגתם הם לא יקבלו את קווי היסוד של הממשלה הבאה, אם זו תוקם ע"י הליכוד. ארדן אמר גם כי הראשונים להצטרף לקואליציה בראשות הליכוד יהיו אנשי "הבית היהודי" כי הם בעלי ברית טבעיים של הליכוד.
לטענתו של שר התקשורת, "אין ירידה משמעותית או אמיתית במספר המנדטים של הליכוד וזה טבעי מכיוון שאנחנו מפלגת השלטון. הובלנו את מדינת ישראל בדרך נכונה, זהירה ואחראית וברור שישנן עדיין בעיות, אבל כשבוחנים את החיים שלנו כאן מול שכנינו או את הכלכלה שלנו לעומת מדינות המערב, אז כן הייתה כאן עבודה".

ארדן סיים ואמר כי "אנחנו בסכנה שהליכוד והמחנה הלאומי לא ירכיבו את הממשלה הבאה, אלא שציפי ובוז'י יעשו זאת, בתמיכתו של טיבי שכנראה יהיה חבר בוועדת החוץ והביטחון. ההעדפה שלי היא ממשלה, בהנחה שביבי ירכיב אותה, עם בנט, חרדים, כחלון וליברמן ואח"כ, אני לא פוסל אף אחד ובתנאי שיאמץ את קווי היסוד של הממשלה בראשות הליכוד".

בתוך כך, יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד תקף את שתי המפלגות הגדולות לפי הסקרים, בשבתרבות בראשון לציון בהנחייתו של חגי גולן ואמר כי "יש פה סוג מכירת חיסול. משני הצדדים. גם נתניהו וגם בוז'י מבטיחים לחרדים מאחורי הקלעים ועכשיו גם לא מאחורי הקלעים - שהם יבטלו את השוויון בנטל".
 
לפיד הוסיף כי "יש עלייה של כמעט 300 אחוז ביציאה של חרדים לעבודה. זה אומר שיש פה קבוצה שלמה שעד עכשיו חיה על חשבון משלם המיסים והיום הולכת לעבוד. את התהליך הזה אסור לעצור בסחטנות פוליטית ולא הגיוני שגם ביבי וגם בוז'י יבטיחו מכירת חיסול את כל מה שחשוב לאזרחי ישראל".
 
שר  האוצר לשעבר השיב לשאלת המנדטים שעוברים ממפלגה אחת לאחרת בדרך להקמת קואליציה אפשרית ואמר כי "זה לא משחק של מנדטים. אתם הולכים להצביע על ערכים וכל הדיבור הזה על להעביר מנדטים מפה לשם הוא דיבור לא ראוי והוא לא מקובל עליי"
 
לפיד שב ותקף את אריה דרעי ואמר כי "אדם שהורשע בעבירה שיש עמה קלון לא יכול להיות ח"כ שר או ראש עיר בישראל.  צריך להפסיק את הכספים הקואליציוניים. כי אנחנו המפלגה היחידה בעשרים שנה האחרונות שלא לקחנו. אם יש כסף פנוי ניתן אותו לנכים, לעיוורים ולכל מי שצריך. אנחנו צריכים להבטיח שתהיה שקיפות מוחלטת בחטיבה להתיישבות ואני לא אשב בממשלה שלא תלחם בשחיתות".