יו"ר יש עתיד , יאיר לפיד, יציג הערב (שני) את רשימתו לכנסת ה-20. ברשימה שלושה מועמדים חדשים: חיים ילין, ח"כ אלעזר שטרן וזוהרית שורק, יושבת ראש התא הגאה במפלגה.

לפיד, שחוקת המפלגה נותנת לו סמכות בלעדית לקבוע את הרכב הרשימה והוא אינו זקוק לאישור של גורם כלשהו בתנועה, שמר על הרכב החמישייה הממוקמת אחריו: במקום השני הוצב שי פירון, יעל גרמן שלישית, מאיר כהן רביעי, יעקב פרי חמישי ויו"ר הסיעה עופר שלח, שישי, בדיוק כמו הרשימה בכנסת היוצאת.
הרכש החדש, חיים ילין, יו"ר המועצה האזורית אשכול, הוצב על ידי לפיד במקום ה-7. יו"ר ועדת העליה והקליטה של הכנסת, ח"כ יואל רזבוזוב הוצב במקום ה-8. לפיד רואה חשיבות בגיוס קולות מהמגזר הרוסי על רקע מה שמסתמן כבריחת קולות מישראל ביתנו. עוד מסתמן כי למקום ה-9 קודמה ח"כ קארין אלהרר. ביש עתיד רואים חשיבות גם בהצבעת ציבור הנכים.

ההפתעה היא שיבוצה של חברת הכנסת המצטיינת עליזה לביא, יו"ר הועדה לקידום מעמד האישה, רק במקום ה-10. לקראת הבחירות הקודמות היא הוצבה במקום ה-7.
על פי גורמים ביש עתיד מיקי לוי הוצב במקום ה-11 ובמקום ה-12 שוריין הרכש החדש, ח"כ אלעזר שטרן. נציגת עולי אתיופיה פנינה תמנו שטה הוצבה במקום ה-13 שלפחות על פי הסקרים האחרונים אינו ריאלי. 
למקומות הבאים נדחקו, לא על פי הסדר, חברי הכנסת המכהנים בועז טופורובסקי, דב ליפמן, רות קלדרון, יפעת קריב ורונן הופמן. זוהרית שורק, יו"ר התא הגאה תוצב ככל הנראה במקום ה-20. יתכן ולפיד יודיע הערב על שילובה של מועמדת נוספת ברשימה. שלושה ח"כים מכהנים פרשו ולא יתמודדו: עדי קול, שמעון סולומון ורינה פרנקל.
במהלך האירוע הערב, בראשון לציון, צפוי לפיד לחשוף את סיסמת הבחירות ואת ליבת הקמפיין של 'יש-עתיד' ויישא נאום חריף כנגד "השחיתות שהגיעה עד לראש הממשלה".