יממה לאחר שצירפו את כדורגלן העבר ואיש התקשורת אלי אוחנה, בבית היהודי לא מבזבזים זמן. בסרטון חדש ששוחרר היום (שלישי) מככב אוחנה ומספר על ילדותו במעברה עם שמונת אחיו: "ההורים שלי עלו ממרוקו לפני 60 שנה. נולדתי במעברה פר אקסלנס. היינו 8 בנים ואחותי. כמעט נבחרת. חלמתי להגיע רחוק. אבל גם אחרי שגילו אותי לא שכחתי מאיפה באתי. זכרתי את השכונה, ועל המגרש הייתי גאה בהמנון ובדגל". 



אוחנה גם מתייחס בסרטון להיותו סמל המזוהה בעיקר עם מפלגת הליכוד: "הייתי ליכודניק של בגין ושמיר, וגם לצערי ליכודניק של שרון. תמכתי בהתנתקות שלו. אבל לא עוד. התפכחתי. היום אני בית יהודי של ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל. אני בית יהודי של כל מי שחולם ואני מוכיח לו -  אתה יכול. אני כאן כדי להיות החלוץ המרכזי שלכן ולשרת אתכם. ואני לא מתנצל על זה".


בתוך כך מתברר, כי הנפגע העיקרי מהשיריונים של אלי אוחנה במקום ה-11 וד"ר ענת רוט במקום ה-15, הוא הרב הצבאי הראשי לשעבר, אביחי רונצקי שמדרדר מהמקום ה-13 ברשימת הבית היהודי עד למקום ה-16 והגבולי. על פי הסיכום שהושג אתמול, בין תקומה לבין הבית היהודי, נערכו אמש שני סקרי בחירות על ידי פרופסור קמיל פוקס ועל ידי דר מינה צמח, ההחלטה הייתה כי אם הסקרים יצביעו על כך שהבית היהודי מקבלת 16 מדטים, סטרוק תושבץ במקום ה-15 ואם הבית היהודי תקבל 15, סטרוק תושבץ במקום ה-14.

התוצאה של שני הסקרים הייתה זהה- 15 מנדטים, ולפיכך חברת הכנסת סטרוק שובצה סופית במקום ה-14 והרב רונצקי התדרדר כתוצאה מכך עד למקום ה-16, הגבולי לפי הסקרים. הרב רונצקי סרב להתייחס לשאלת מעריב אונליין בנושא ואמר: "אני לא רוצה לדבר על עצמי, אני לא מעוניין להגיב על השיריונים". מי שעוד נפגע מהשירונים הם רונן שובל ויהודית שילת.