יו"ר מפלגת "כולנו", משה כחלון, התראיין היום (רביעי) בתוכניתו של גיא זהר ב"רדיו ללא הפסקה", והתייחס למערכת הבחירות: "את התקשורת מטריד עם מי אני אתחבר ועל מי אני אמליץ, אבל אותנו זה פחות מטריד. כל מי שיאפשר לנו לבצע את הרפורמות של הורדת מחירי הדיור ויוקר המחיה, בו נתמוך".



מינויך לשר האוצר הוא תנאי חובה לכניסתך לממשלה?



"לא, אין חובה כזאת. החובה היא לתת לי את השליטה במנהל מקרקעי ישראל כדי שנוכל לעשות רפורמות, להסיר חסמים ולהוריד את מחירי השכירויות ומחירי הקנייה של דירות. פחות חשוב לי הכיסא".



מהו הדבר שעליו תילחם?

"דיור. אם לא יקבלו את התכנית שלנו לא נהיה שם. לא נהיה בממשלה שתטשטש את הנושא. מנהל מקרקעי ישראל צריך להיות במשרד שאני אהיה בו, אם לא יהיה לי את המנהל אני לא אהיה שם. אם לא אוכל לפתור את משבר הדיור לא נהיה בממשלה. לא הגענו לזה בשיחות עם הרצוג, לבני ונתניהו".



בהמשך דבריו אמר כחלון: "ציפיתי מראשי המפלגות שיגידו שהם נלחמים במשבר הדיור. אף אחד מהמנהיגים לא אמר שצריך להפריד את כרטיסי האשראי מהבנקים, אף אחד לא רוצה להלחם עם הבנקים. כרגע אנחנו משלמים על מוצר שעולה לייצר אותו שקל אחד,  שמונה שקלים. אנחנו הולכים לשים את ידנו על הדברים האלה. שאל כל כלכלן אם זה הגיוני ונכון ששלושה בנקים אוחזים ב-95% מהמשק. זה שוק ריכוזי שפוגע בצרכנים". 
למה עד עכשיו לא הפרידו את כרטיסי האשראי מהבנקים?

"כי לא הייתה מנהיגות כלכלית שכפתה את זה. למה לא עשו את הסלולר? אם אני אהיה באוצר, אני אעשה את זה. יש תכנית מסודרת שאתמול חשפנו מלמעלה ועד למטה". 
מאיפה תביא את הכסף?

"הדרך הקלה היא להעלות מיסים ואנחנו לא שם. גם הממשלה האחורנה הטילה מיסים רק על מעמד הביניים. אני בעד מס עיזבון אבל בסכומים גבוהים".  
האם דרושה רפורמה בתקציב הביטחון?

"אין ספק שתקציב הביטחון צריך לעבור בדיקה. גלנט מציג תקציב עם הרבה שכל והגיון. התירוץ הזה של לקצץ בביטחון כל הזמן הוא לא נכון. יש פה בעיות נוספות, צריך לטפל גם בזה, אבל יש היום רפורמות מבניות. יש רפורמה בבנקים שיכולה להכניס 8 מיליארד שקל בשנה, זה ייקח שנים אבל צריך להתחיל במשהו. הרפורמה בסלולר לקחה שלוש שנים אבל התחלנו בה וסיימנו אותה. צריך להתעסק ביבואניות של יצרניות המזון. המנהיגות הכלכלית היום עושקת את האזרחים שלה".
איך אתה מתמודד עם ההאשמות עם קשרים כאלה ואחרים עם אנשי הון?

"אמרתי בצורה הכי ברורה, כשיצאתי מהפוליטיקה היו לי הצעות מפתות מאוד, יכולתי להרוויח 200 אלף שקלים בחודש, קיבלתי החלטה שאני לא דירקטור בשום מקום, לא יועץ ולא לוביסט של אף אחד". 
יש משהו לא מסודר בקמפיין שלך.
"אני לא חושב שזה נכון. אני חושב שהקמפיין עובד. נדחקנו הצידה בגלל האירועים הביטחוניים האחרונים. אנחנו עובדים בשקיפות מלאה, הכל מפורסם. יש את העיתונאים שכותבים מה שכותבים, אבל הם גם יודעים את האמת". 

גיא זהר, ראשון עד רביעי ב-10:00, רדיו ללא הפסקה