האם ההסכמה לא לתקוף זה את זה בין הליכוד לבית היהודי קורסת?  ראש הממשלה, בנימין נתניהו כתב אמש (חמישי) ברשת החברתית טוויטר:  "הבית היהודי תהיה שותפה לממשלה שלנו, אבל אם היא תרד בכמה מנדטים, זה לא ישנה דבר. אם הליכוד ירד בכמה מנדטים, השלטון עשוי להימסר לשמאל". 

נפלתי בנט, יו"ר מפלגת הבית היהודי הגיב לדבריו של נתניהו בציטוט של דבריו של ראש הממשלה לחבר הכנסת ג'מאל זחלקה: "החלק הראשון לא נכון (פעם שעברה ניסו להדיר אותנו מהמשלה) והחלק השני לא יהיה (רק בית יהודי גדול ימנע שתוקם ממשלה עם השמאל) ". 



 ב"חזית" אחרת, נראה כי הכפפות הוסרו גם בין נתניהו למשה כחלון. היום פרסמה מפלגת כולנו" סרטו נוסף בו היא תוקפת את נתניהו על כך שלא קיים דבר ממה שהבטיח. 

בסרטון נשמע נתניהו מפרט את הישגיו בקדנציה האחרונה: "הבטחתי ביטחון, קיבלתם גירעון; קניתי גלידת פיסטוק; פגשתי את אובמה רבתי עם אובמה; גירשתי את יאיר, גירשתי את לבני, והעליתי מסים, שוב".
מהליכוד נמסר בתגובה לסרטון: "מפלגות אווירה הן לא רלוונטיות. זה או הליכוד בראשות נתניהו או ממשלת ויתורים ונסיגות של השמאל בראשות ציפי ובוז׳י. השאלה המרכזית של הבחירות היא מי ישמור על עתיד ילדינו, מי יעמוד מול איראן והטרור, מי יצמיח את הכלכלה״.