במסגרת פעילות שטח כלל ארצית, יצאו הבוקר (שישי) כ- 1000 פעילים של מפלגת 'יש עתיד' יחד עם יו"ר מפלגת יש עתיד יאיר לפיד וחברי כנסת מהמפלגה לכ-50 צמתים ברחבי הארץ ממטולה ועד אילת בקריאה- "נלחמים על המדינה". הפעילים תלו שלטים, חילקו חומרי הסברה ושוחחו עם העוברים והשבים על פעילות המפלגה.  

 
יו"ר מפלגת 'יש עתיד' יאיר לפיד, שהיה בצומת קפלן, אמר: אנחנו עומדים פה כדי להגיד - גנבו לנו את המדינה ואנחנו נלחמים כדי לקבל אותה בחזרה. לא יכול להיות שמדינת ישראל תהיה מנוהלת על ידי מושחתים ובעלי אינטרסים לאנשים שמחפשים ג'ובים וקבלני קולות וכל החבורה המכוערת הזאת שהשתלטה על מדינת ישראל. אז באנו להגיד להם "מושחתים נמאסתם" ואנחנו ננקה את זה כי אנחנו נלחמים על המדינה שלנו ולא נוותר לעולם."
  

ח"כ מיקי לוי, שהיה בירושלים, אמר: "כל חיי הבוגרים עבדתי בשטח. שם גדלתי ושם התחברתי לאנשים. אני יודע ששם אנשים מרגישים הכי פתוחים לומר הכל דוגרי בלי מסכות ובלי התיפייפות. אז היום יצאנו שוב לשטח כדי לתלות שלטים ולהילחם על המדינה שאנחנו כל כך אוהבים. תשכנעו אחרים ואל תוותרו על אף אחד. כל קול קובע וכל ביטוי של תמיכה פותח לבבות ועושה שינוי גדול".
 
מוקדם יותר נשא יו"ר מפלגת 'יש עתיד' את דברי הפתיחה באירוע הפוליטי של האגודה למען הלהט"ב בישראל. בפתח דבריו אמר: "כל עוד הקהילה הלהט"בית לא מקבלת את הזכויות שלה,כל עוד יש צעיר או צעירה להט"בי שפוחדים או צריכים להסתיר, אז אני לא חי במדינה שבה אני רוצה לחיות".