מספר 2 במחנה הציוני, ציפי לבני, תקפה היום (שישי) בחריפות את הבית היהודי, בכנס של ארגון להט"ב שהתקיים בתל אביב.



לבני בכנס להט"ב. צילום: לואיז גרין

לבני הציגה מבחר ציטוטים שנאמרו לדבריה על ידי בכירי הבית היהודי, ביניהם  נפתלי בנט, הרב שלמה אליהו, מוטי יוגב, אלי בן דהן, אורי אריאל, בצלאל סמוטריץ ואחרים. 



חלק מהציטוטים שהציגה לבני, שלדבריה נכתבו ע"י חברי הבית היהודי: "היה לי חייל שיצא מהארון. הרצנו עליו פלברות אבל בכיף", "אני בגישת חייה ותן לחיות, אבל המדינה היהודית לא יכולה לעכל רשמית חתונה של חד מיני", "אם הייתי צריך להחליט לא הייתי מגייס הומאים ולסביות לצבא", "זו תופעה שראויה לרחמים ולא לעידוד. זה מתכון לחיסול העם". "כמה רוצחים סדרתיים התגלו דרך הומוסקואלסים. הרבה מחלות באו דרכם. צריך לרפא את המחלה. חמור יותר ממעשה בהמות".



לבני המשיכה והתייחסה גם לנוכחות של שר הביטחון, משה יעלון, בכנס: "להבנתי, לפני כמה רגעים היה כאן שר הביטחון בוגי יעלון. אז זהו. שראש מפלגתו צייץ רק אתמול בלילה שהבית היהודי יהיה חלק בלתי נפרד מממשלתו הבאה. איזה מזל שהממשלה הזאת לא תקום".



ובעקבות הופעתו של יעלון, שדיבר לפניה בכינוס, אמרה לבני: "הפעם ראש הממשלה טרח, אחרי שכנראה הבין את הפוטנציאל האלקטורלי לצייץ גם כאן ואמר היום את המילים 'הומואים ולסביות'. אתם לא חושבים שמגיע לכם משהו מועיל יותר מאשר לומר את המילים האלה סוף סוף?".



לבני הזכירה כי בממשלה היוצאת ניסתה לקדם כשרת משפטים הצעת "חוק חיים משותפים", ואמרה: "החוק שלי כשרת משפטים במדינת ישראל כלל את המילים 'בני זוג'. זה החוק שבגלל וטו של אח של יאיר לפיד (נפתלי בנט א.ב.) נתקע בממשלה הזאת, אז תעשו לי טובה".



כמו כן, אמרה לבני: "מאוד משמח אותי שפתאום אנשים מבינים שיש לכם קול, רק שלא תעיזו הפעם לעצור את זה באמצע. שלא תסתפקו באלה שמחייכים אליכם לפני בחירות שמעיזים לומר הומואים ולסביות וחושבים שזה הישג גדול למדינת ישראל".



שר הביטחון משה בוגי יעלון שהופיע לפניה במפגש עם הקהילה הלהטב"ית, התחייב לפעול למען חברי הקהילה הגאה בנושא הנישואים. "יש לאפשר לחברי הקהילה לקיים חיי משפחה כולל נישואים, זו זכות אנושית של כל אדם, ללא הבדל דת גזע או מין או נטייה מינית", אמר יעלון. "חובתנו לאפשר לחברי הקהילה להקים משפחה, לגדל ילדים, לחיות, להתפרנס ולתרום לחיי החברה הישראלית. אני מקווה שבכנסת הבאה יחוקקו חוקים שיאפשרו לחברי הקהילה לממש זאת"ף הוסיף.