יו"ר המחנה הציוני התייחסה בראיון לרדיו 103 בתוכניתו של גיא זוהר למשבר המדיני עם ארה"ב: "ראש הממשלה לא אחראי. מה שנתניהו עושה זה מעשה שלא ייעשה. ידידיו הגדולים בפוקס ניוז אומרים זאת. גם יהדות ארה"ב ובהם הליגה נגד השמצה אומרים זאת. מי שמדבר על ביטחון פוגע בביטחון ישראל. כולנו  כולה מפסידים מההתנהלות של נתניהו. אזרחי ישראל לא צריכים להמר על עתידם". 



 
בנוגע לבחירות רמזה לבני כי לא תצטרף לממשלה בראשותו של נתניהו. "לא אהיה שותפה לדרך שהיא איננה דרכנו, ואני אינני שותפה לדרכו של נתניהו או לדרכם המשותפת של נתניהו, בנט וליברמן", הסבירה. לדבריה, כל מי שלא רוצה את נתניהו בראשות הממשלה, צריך להצביע עבור המחנה הציוני מכיוון ש"כל אופציה אחרת היא באופן עקיף תמיכה שלו בנתניהו".

לבני הבהירה כי בעניין הגרעין עמדתה דומה לזה של נתניהו אך סייגה: "אין בינינו ובין נתניהו הבדלים ברצון למנוע נשק גרעיני מאיראן. ההבדל בינינו הוא שאנו יודעים לגייס את העולם לצורכי ביטחון".  
 
לבני הוסיפה כי "בתפיסה הביטחונית בוודאי שאנו מזהים את אותם איומים. רק נתניהו מפחיד את הציבור. נתניהו מדבר עם החמאס, משחרר אסירים, מסיים את צוק איתן כמו עוד סבב בלי שום הישג מדיני". 
 
על טענותיו של קלמן ליבסקינד על יחס התקשורת לטענות על הקשר בין המחנה הציוני עם ארגון V15:  "אין לי מושג על מה מדובר. קמתי יום אחד בבוקר וראיתי את ההאשמות. לא היה ממושג בכלל שהם פוליטיים ולא מכירה אותם. אני מודה שאני לא מכירה את העובדות. כעקרון מעורבות אמריקאית או כל מדינה אחרת בבחירות בישראל לא מקובלת עלי". 
 
 
על טענות של מעורבות בעלה, נפתלי, בקמפיין אמרה לבני: "אני  מאחלת לכולם זוגיות כמו שיש לי ולבעלי. מעולם לא היה ניגוד עניינים כלשהו בכל מה שקשור לפעילות של בעלי. הבחירות הן לא על קמפיין אלא על מי יוביל את המדינה. אנחנו רוצים לדבר במלוא הרצינות על הנושאים החשובים ולא רק לעשות צחוקים בסרטונים".