המשבר הנוכחי ביחסי ישראל-ארצות הברית חלחל כמובן גם למערכת הבחירות, כשיו"ר המחנה הציוני, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, תקף בחריפות את הדרך בה הוא מנהל את היחסים עם הממשל האמריקאי.



 במפגש עם תלמידי בית ספר תיכון בבאר שבע אמר הבוקר הרצוג כי "הצעד הראשון שלי כראש ממשלה יהיה לשקם ולהעצים את יחסי ישראל וארצות הברית- זו ברית אסטרטגית ששומרת גם על הביטחון וגם על הכלכלה של אזרחי ישראל" 

הרצוג הוסיף ואמר לתלמידים: "כשאתם תתגייסו לצבא אני לא רוצה לשמוע שאין שכפצים במחסנים, כשאתם תקימו חברת הייטק אני לא רוצה לשמוע שמשקיעים זרים מסרבים להשקיע ברעיונות המדהימים שלכם- לבני ואני נעשה הכל, וגם נצליח, להפסיק את המהלכים החד צדדיים נגדנו בעולם למען הביטחון והיציבות של מדינת ישראל כולה".

צעירי המחנה הציוני הפגינו הבוקר (שלישי) מול בית ראש הממשלה, כנגד מה שהגדירו הבזבזנות וחיי הפאר של ביבי אנטואנט, אל מול 700,000 ילדים רעבים ולמעלה משני מיליון עניים
 
המפגינים מחו נגד הפרסום לפיו נתניהו ערך ארוחת בוקר ל-20 אורחים בסכום של 20,000 שקל, ועל רקע פיטוריהם של 140 עובדי כי"ל. "יש לנו פה ארוחת בוקר ישראלית הכוללת ביצים, מלפפון, עגבניה, לחם, שוקולד, קורנפלקס עם חלב, גבינה לבנה ולבן בסכום של 43.70 שקל. על מה בזבזת 20,000? ביבי נמאסת, לך הביתה!" קראו המפגינים.