ראש הממשלה בנימין נתניהו מבקש היום (שלישי) מיו"ר וועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן, לדחות את עתירתה של יו"ר מרצ זהבה גלאון, כדי לאפשר את שידור נאומו בקונגרס האמריקאי ב-3 במרץ.
 
בעתירתה לשופט סלים ג'ובראן, ביקשה ח"כ זהבה גלאון להוציא צו מניעה נגד רשות השידור, הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין ונגד ראש הממשלה, אשר יאסור עליהן לשדר בשידורי הרדיו והטלוויזיה, את נאומו המתוכנן של ראש הממשלה בפני הקונגרס האמריקאי, אשר מתוכנן ליום 3.3.2015, שכן מדובר בתעמולת בחירות, האסורה במהלך 60 הימים לפני הבחירות לכנסת".
 
בתשובה לעתירה, כותבים נציגיו של הממשלה, בראשות עורך הדין דוד שמרון כי "לטענות על כך שמדובר בתעמולה, אין שחר. נסיעת ראש הממשלה לנאום בקונגרס בארצות הברית, בירת העולם החופשי והעומדת בחזית המאבק בטרור הגלובלי, לשם תעמולת בחירות תמוהה, מגוחכת ואף צינית, ולו בשל העובדה כי היוזמה לנאום זה הגיעה מצד יו"ר בית הנבחרים בקונגרס, ג'ון ביינר, ולא מטעם ראש הממשלה".

בתשובה לעתירה נאמר כי "ראש הממשלה מוביל לאורך שנים את ההתחמשות באיראן ותוכנית הגרעין האיראנית, ולמעלה מכך, ראש מהממשלה הוא מהראשונים שהתריעו על הבקשה עוד לפני השנה האחרונה, בפני הקונגרס האמריקאי".
עוד נכתב כי "לאורך שנים מוביל ראש הממשלה את המאבק בהתחמשות הגרעינית האיראנית ומשטר האייתולות. במסגרת זאת, הוא נאם בפורומים שונים ובהם הקונגרס האמריקאי עם האו"ם פעמים רבות. נאומו של ראש הממשלה אינו אלא חוליה נוספת ברצף פעילותו העקבי באינטרס לאומי זה. אין מדובר בפעילות לקראת בחירות ומהווה תעמולה כפי שהעותרים אומרים, אלא בפעילות מדינית חשובה מאין כמותה".
"עמדת ראש הממשלה היא כדי להבטיח הסדר שימנע פוטנציאל להשגת יכולת גרעינית. יש להגדיל את הסנקציות. המאבק למניעת התחמשותה של איראן, כמו גם נושאים אחרים בעלי חשיבות לאומית, כוללים לא פעם חילוקי דעות לרבות עם בעלות בריתה של ישראל. ראש הממשלה סבור כי על אף חילוקי הדעות, ישנה חשיבות רבה בנאום זה, וכן בהמשך המאמצים לשכנועם של כל הגורמים הרלוונטיים בחשיבות המשך הפעלת הלחץ על איראן במעמד זה."
עוד נמסר בתשובה כי "השינוי במועד הקונגרס, נובע בתיאום עם יו"ר הקונגרס, כדי לאחד את נאומו ביחד עם ועדת אייפאק".