לחילופי האשמות בנושא משבר הדיור הצטרף היום (ראשון) גם יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, שיצא להגנת שותפו לרשימה, שר הבינוי והשיכון אורי אריאל, ובחר לתקוף בנושא את יו"ר יש עתיד יאיר לפיד. 



"מוקדם יותר הבוקר יאיר לפיד האשים את כל העולם ואחותו במשבר הדיור ולמה המחירים כל כך יקרים", אמר שר הכלכלה בסרטון שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו. "יאיר, אח שלי, מה נסגר איתך?"בוא נגיד פה פעם אחת ולתמיד את האמת, אתה גרמת נזק אדיר לשוק הדיור בשנתיים האחרונות, ואנחנו תיקנו ונמשיך לתקן". 
 
"למה המחירים בדירות כל כך יקרים? מסיבה אחת פשוטה. המון אנשים רוצים דירה ואין מספיק דירות. מה עשית יאיר? המצאת תכנית שנקראת מע"מ אפס שבה אתה לוקח שלושה מיליארד שקלים מכספי משלם המסים ונותן את זה צ'ופר למי שקונה דירה”. 
 

"עדיין אין מספיק דירות אבל אתה מעודד עוד אנשים לקנות דירות למרות שאין. יצרת אי וודאות, כך שבמשך שנה שלמה הפסיקו לבנות דירות במדינה. תקעת את ההיצע והגברת  את הביקוש, הפוך ממה שצריך לעשות”. 
"במקביל", המשיך בנט, "שר הבינוי אורי אריאל עשה מה שצריך לעשות. הוא בנה. במשך שבע שנים בנו כאן 30,000 דירות בשנה, במקום 40,000. אורי הלך ושיווק עוד ועוד והצליח בשנת 2014 לשווק 50,000 דירות במקום 30,000 בשנה הקודמת, שזה הפיתרון. יותר מזה, הוא רצה לצאת בתכנית 'מחיר מטרה' שעיקרה לבוא לקבלנם ולהגיד שאנחנו נמכור לכם את הקרקעות בתנאי שאתם תמכרו את הבתים בהנחה של עשרים אחוז ממחיר השוק. זה בדיוק מה שצריך". 
 
"מה אתה עשית יאיר? ", המשיך בנט במתקפה. "אמרת לאורי אריאל שאתה לא מסכים להעביר את מחיר מטרה עד שלא יאושר חוק מע"מ אפס. הבייבי שלך החריב כאן שוק שלם ובגלל זה תקעת את זה. רק כשהופרשת מהממשלה קיבלנו את החתימה ויצאנו לדרך. ולכן, בהסתכלות קדימה, אחים ואחיות שלי, יש רק פיתרון אחד, לבנות לבנות ולבנות. בכל רחבי הארץ מתוכננות 60,000 דירות בשנת 2015, וכך נגיע לבלימת המחירים ולירידתם".