ראש הממשלה, בנימין נתניהו וראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, קיימו היום (שני) בצהריים מסיבת עיתונאים בבירה. במהלך האירוע, הצהיר ראש העיר, שכזכור, לקח אתמול חלק בתפיסת המחבל שביצע פיגוע דקירה בעיר, כי הוא תומך בבנימין נתניהו כראש הממשלה הבא.

"
אני סומך עליך, רה"מ נתניהו, שתדע להוביל את המאבק לשמירת שלמותה, ביטחונה ואחדותה של ירושלים, באחריות, בנחישות, בעמידה גאה ואיתנה מול הלחצים מהבית ומבחוץ. אני יודע שתבטיח את המשך מגמת התפתחותה המואצת של בירת ישראל, בכל ההיבטים", אמר ברקת.

עוד אמר ראש העיר: "אני תומך בך, ורוצה לראות אותך ממשיך למלא את תפקידך כראש הממשלה לשנים רבות, בשותפות ועשייה למען ירושלים ולמען מדינת ישראל".

נתניהו אמר לברקת: "אני מבקש לשבח אותך, ראש העיר ניר ברקת, על אומץ הלב המרשים שגילית אתמול יחד עם המאבטח שלך כשהסתערת על המחבל ובוודאות מנעת אסון גדול יותר. זו גם לא הפעם הראשונה, אני יודע שגם לפני 11 שנים, בדיוק אתמול, פינית פצועים בפיגוע בקו 14 בירושלים. הצלת את אחת הנוסעות בטיפול רפואי אישי. אני חושב שזו דוגמה ומופת למה שאזרחים צריכים לעשות וזה גם המשך לפיתוח מערכת ביטחון מקיפה שאנחנו מביאים כדי להגן על הביטחון האישי של תושבי ירושלים".