שר החוץ, אביגדור ליברמן, יצא הבוקר (רביעי) במתקפה נגד יו"ר הבית היהודי ושר הכלכלה, נפתלי בנט, על החלטתו ברגע האחרון לצאת עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לנסיעתו לנאום בקונגרס בארצות הברית בשבוע הבא.



"אני לא יודע למה שר הכלכלה הוא זה שיוצא ולא שר החוץ", אמר ליברמן בראיון לגלי צה"ל. "אני חושב שלשר הכלכלה יש כרגע בעיות גם בתחום התעסוקה וגם בתחום השיכון, שחברו למפלגה הוא האחראי. הייתי מצפה שיתעסק קודם כל בתחומים אלו". על העובדה שכשר חוץ הוא לא מצטרף לנסיעה אמר ליברמן: "אני מעולם לא כפיתי את עצמי".



בהמשך דבריו, חתר ליברמן לצעדים קיצוניים אל מול הגרעין האיראני: "אין ספק שאיראן דוהרת לעבר נשק גרעיני. איראן היא הגורם לאי יציבות בכל אזור המזרח התיכון, לכן אנחנו צריכים להפסיק ליילל ולקבל החלטות לבד. אי אפשר כל הזמן לבוא בטענות לאובמה ולמדינות העולם. צריך קודם כל לקבל החלטות ולא לברוח מהן, צריכה להיות החלטה ברורה בקבינט הישראלי שהוא ההאחראי לבטחונם של אזרחי ישראל. עם כל הכבוד שאני רוחש לראשי המעצמות, הם כל אחד פועל לפי האינטרסים שלו. צריך להגיע להכרעות".



בתשובה לשאלה האם הוא חושב שישראל צריכה להפציץ את הכור האיראני, אמר ליברמן: "כשבגין החליט להשמיד את הכור העיראקי לא היו שום דיונים בתקשורת, לא בכנסת ולא בממשלה. יום אחד התבשרנו שהכור הגרעיני של סדאם חוסיין לא קיים יותר. כנ"ל הכור הסורי, על פי דיווחים זרים".



לקראת פרסום דוח מבקר המדינה על מצב הדיור אמר ליברמן: "אחרי מע"מ אפס לא קיבלנו שום החלטה וכולם המתינו על הגדר. ראש הממשלה אשם בזה, היה קבינט דיור והדברים לא התממשו לשום החלטה לכאן או לכאן ולכן כל המשבר הזה. אנחנו חיבים להבין שגם בתחום הכלכלי וגם בתחום הבטחוני אי אפשר לעשות חצאי החלטות וחצאי דברים. גם בתחום הבטחוני".