ח"כ שלי יחמוביץ (המחנה הציוני), תקפה הבוקר (חמישי) את ראש הממשלה נתניהו, בעקבות דוח מבקר המדינה בנושא הדיור שפורסם אתמול:  "לא מדובר בסופה או ברעידת אדמה, מדובר על מערכות שלא מתפקדות ומי שאחראי על זה הוא ראש הממשלה. אם היו לו הצלחות מסחררות, הוא היה בא ומבקש שנבחר בו לפי ההצלחות. מדובר בכישלון דרמטי, אולי הכישלון הגדול ביותר בעשור האחרון". 

האזינו לראיון עם ח"כ יחמוביץ ברדיו 103 FM בתוכניתו של ניסים משעל "משעל על הבוקר" ברדיו 103, אמרה יחימוביץ כי נתניהו רק הבטיח פתרונות דיור ולא קיים דבר: "מהדוח עולה כי רק אחרי שנה וחצי לאחר שמונה כראש ממשלה, אחרי עליות מחירים של  35 אחוזים, הוא התחיל לפעול. הוא היה האחרון לזהות שיש משבר, אני ליוויתי את זה. אין סוף הכרזות דרמטיות שמעולם לא ביצעו: הפרטת הקרקעות, רפורמת המרפסת, הפרגולות, ועדת טרכטנברג, ההבטחה שכחלון ימונה למנהל מקרקעי ישראל ויעשה רפורמה בדיור כמו בסלולר. כלום לא קרה. זה כשל מנהיגותי". 
יחימוביץ לא חסכה גם ביקורת משר האוצר לשעבר יאיר לפיד: "כל הרעיון של מע"מ אפס נולד במוח של מישהו, הייתה מסיבת עיתונאים ורק אז התחילו לדבר עם הדרג המקצועי. לא אכפת לו מהמדינה אלא מהפוטו-אפ (צילום) והדבר השנון שהוא יגיד. אין פה אחריות בסיסית". 

יחמוביץ הוסיפה כי "אפשר לחזור לתחילת שנות ה-90, אז הגיעו לישראל מיליון עולים מחבר העמים ובנו להם בתים, הדבר אפשרי. אסור לשכוח כי הקרקעות הן ברשות המדינה".