"מתקפת הסרטונים ממשיכה" והפעם כחלון מסביר מדוע הוא ראוי להיות שר האוצר ומרמז כי האחרון בתפקיד, שר האוצר לשעבר, יאיר לפיד, אינו האדם המתאים למשימה.

בסרטון ששחררה מפלגת כולנו, ראש מפלגת כולנו, משה כחלון, סולל את דרכו למשרד האוצר ותוקף את לפיד: "מי הייתם רוצים שיהיה שר האוצר, בעל תארים אקדמיים או אחד שלא סיים תיכון?". כחלון מוצג כבעל ניסיון, מי שלמד הארוורד אבל מנגד הוא גם אדם פשוט. 

כחלון הבהיר כי כל האפשרויות פתוחות בהרכבת הממשלה הבאה. "כולם חושבים שנהיה לשון מאזניים וכולם פונים אלינו. אבל העמדה שלנו ברורה. אנו נהיה בממשלה שתבטיח את האג'נדה החברתית-כלכלית שלנו. זה יכול להיות בממשלת אחדות, בממשלה בראשות נתניהו או בממשלה בראשות הרצוג", כך אמר כחלון הבוקר (חמישי), בראיון לרשת ב'.

עוד הוסיף כחלון ואמר: "אני לא פוסל אף אחד אך יחד עם זאת אנחנו גם לא בכיס של אף אחד".על מפלגתו החדשה כחלון אמר שאינו טירון: "אנו נעשה הכל להשפיע כדי שתהיה ממשלה חברתית ולא חזירית. המפלגה שלי חדשה אבל אני לא חדש בפוליטיקה ואדע לזהות מי באמת מתכוון לכך".
 
כחלון נשאל מדוע לא חבר ליאיר לפיד, צעד שעשוי היה להפוך את שתי המפלגות, כולנו ויש עתיד, לגורם מוביל לקראת הבחירות ועל כך אמר: "לא הגעתי לפוליטיקה כדי לקבל עוד מנדט או פחות מנדט אלא כדי לשנות. לי יש עניין גדול לעשות שינויים כלכליים וחברתיים וכדי לעשות זאת הגעתי למסקנה שנלך לבד כדי להגיע לאוצר. היו לי הצעות טובות יותר ופחות טובות מלפיד. לא העמדתי את המפלגה שלי למכרז".


כשנשאל האם בכוונתו לחזור לליכוד אחרי הבחירות, אמר בהחלטיות: "עזבתי את הליכוד לא כדי לחזור אלא כדי לשים רגל חברתית כלכלית בממשלת ישראל. לא יצאתי כדי לחזור ולא כדי להתחבר לזה או אחר. יש לי עסקה אחת עם הציבור ועם הבוחר - לקדם אג'נדה חברתית וכלכלית".