מארגני העצרת "ישראל רוצה שינוי" שתחל הערב בשעה 19:30 בכיכר רבין שבתל אביב, מצפים לעשרות אלפי בני אדם. בין הנואמים המרכזיים הצפויים: ראש המוסד לשעבר מאיר דגן, מיכל קסטל-קידר, אלמנתו של סגן אלוף דולב קידר ז"ל שנהרג במבצע "צוק איתן", אורלי בר-לב ועמירם לוין. המארגנים ציינו כי העצרת מיועדת למצביעי המרכז-שמאל ונועדה לעורר מודעות לצורך להחלפת שלטון נתניהו.
 
לקראת העצרת, אמר מאיר דגן, ראש המוסד לשעבר כי הוא חושש לעתידה של המדינה והוסיף כי "כמי ששירת את מדינת ישראל במשך ארבעים וחמש שנים, בשורה של תפקידים בטחוניים, כולל בשעותיה הקשות ביותר, אני חש שאנחנו נמצאים בתקופה קריטית לעתידנו ובטחוננו. אין לי כל עניין אישי עם ראש הממשלה, אשתו, הוצאותיו ואורחותיו, אני מדבר על המדיניות שאותה הוא מוביל".

דגן כינה את מדיניות נתניהו כ"הרסנית לעתידה ובטחונה של ישראל" והוסיף כי "כמי שגידל פה את ילדיו וכעת גדלים כאן נכדיו, וכמי שמאמין בכל ליבו בחלום הציוני, אני חש סכנה להמשך קיומו של החלום הזה ועל כך אדבר הערב".
האלוף במיל' לוין אמר כי "כשראש הממשלה בארה"ב הוא המנהיג של כולנו, אבל את המעט שאמר בקונגרס היה עדיף להשמיע בחדר הסגלגל בארבע עיניים, אז אולי אפשר היה להשפיע. המשך השלטון על עם אחר יהפוך את הצבא המוסרי והחזק בעולם לבלתי מוסרי וחלש".

"ישראל חייבת להחזיר לעצמה את היוזמה, לקבוע את הגבולות הסופיים של המדינה כדי להבטיח ביטחון ורוב יהודי מוצק. מי שמפחד להוביל את היוזמה להסדרים מדיניים ובטחוניים באזור, יפנה בסוף את הכל עד המילימטר האחרון. רק יוזמה תוכל להשיב חלק מהשטח וההתיישבות בידינו", אמר לוין.

מיכל קסטל-קידר הוסיפה לקראת העצרת כי "מי שלא אכפת לו שיהיו מלחמות - למה שיהיה אכפת לו מיוקר המחיה? איני מקבלת את הטענה שאין למי להצביע אז לא מצביעים או את הטענה לפיה נגזר על הציבור הישראלי לחיות במלחמה".

המשטרה תסגור החל מהשעה 18:00 צירי רחובות מרכזיים מסביב לכיכר הרבין. הרחובות שייחסמו לתנועה: אבן גבירול לשני הכיוונים בין שאול המלך לארלוזרוב, פרישמן מכיכר מסריק לאבן גבירול, שדרות דוד המלך מויצמן לאבן גבירול, גורדון משלמה המלך לכיכר רבין, רחוב מלכי ישראל ייחסם לתנועה משד' חן עד לבן גוריון, שדרות בן גוריון ורחוב הדסה ייחסמו לתנועה משלמה המלך לאבן גבירול, רחוב בלוך, ייחסם מארלוזרוב לאבן גבירול.