עד עכשיו לא הגיבה יושבת ראש המחנה הציוני ציפי לבני, לביקורת הנוקבת שנשמעה עליה בקמפיינים של המפלגות השונות, ובעיקר בליכוד. הלילה (שני) שברה את שתיקתה בעניין הזה בסטטוס חריף שהעלתה בחשבון הפייסבוק שלה.

לבני כתבה : "אני כבר מורגלת בביקורת, גם קשה ונוקבת. אני מתמודדת מצוין עם ביקורת עניינית - על דרך ועל חזון ועל אידאולוגיה.אבל בבחירות האלה שום דבר לא היה ענייני. הכל אישי. נמוך. מרושע. שקרי". 

לבני התייחסה ליום האשה שחל אתמול, וכתבה: "לכבוד יום האישה הבינלאומי, החלטתי לשתף אתכן לא רק בהישגים ובהצלחות, אלא גם בקשיים וברגשות. רק אחרי שנים רבות בחיים הפוליטיים, ורק כשכבר הוכחתי והצלחתי, יש לי מספיק כוח לחשוף גם רגשות מבלי לחשוש שזה יסמן אותי כחלשה מול אלה שרק מחכים לרגע כדי שיוכלו להסתער". 

"הליכוד סימן אותי"
על הביקורת שנשמעה עליה, בין השאר בקמפיין הליכוד שבחר להתמקד כמעט רק בה ולא בהרצוג, אמרה: "כמויות הארס שהופנה כלפיי. וזה לא קל. אבל חשוב. אני יודעת איך זה עובד: יש מפלגות שבקמפיין שלהם יש איזה יועץ או אסטרטג בחירות שמחפש ״דמון״ -את אותה דמות שתאחד את המחנה, שתשמש להפחדה ומושא שאיתו מלבים שנאה. והליכוד סימן אותי ככזו". 
היא הוסיפה כי "אני כבר מורגלת בביקורת, גם קשה ונוקבת. אני מתמודדת מצוין עם ביקורת עניינית - על דרך ועל חזון ועל אידאולוגיה.אבל בבחירות האלה שום דבר לא היה ענייני. הכל אישי. נמוך. מרושע. שקרי".

לבני פנתה ישירות לנשים וקראה להן לתמוך במחנה הציוני, שהיא לדבריה המפלגה ה"נשית" ביותר: "אחיותי נשות ישראל, אנחנו חזקות מספיק כדי לקחת את גורלנו בידינו. כן אני מתכוונת לבחירות. בהנהגת המחנה הציוני יש דבר שלא קיים באף מפלגה אחרת - שותפות מלאה בין הרצוג לביני. שותפות וחברות בין גבר ואשה".