יו"ר מפלגת הבית היהודי, נפתלי בנט, ממשיך היום (שני) את המתקפה שלו על יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד. בנט כתב הבוקר בעמוד הפייסבוק שלו: "עובדה: הבית היהודי קידם אמבולנסים חינם לקשישים, יאיר לפיד טרפד".


 

בנט הסביר: "באוקטובר 2013 קידם השר לאזרחים ותיקים, אורי אורבך ז״ל (יחד עם ח"כ אמנון כהן מש"ס) הצעת חוק שתפטור קשישים מתשלום עבור פינוי באמבולנס. מדובר בחיסכון של מאות ואף אלפי שקלים לקשישים שזקוקים לכסף. השרה יעל גרמן מיש עתיד הגישה ערר על החוק ובכך קברה אותו ואת החיסכון הצפוי לקשישים. כעת בקמפיין הבחירות יאיר לפיד ויש עתיד מבטיחים שידאגו לסייע כלכלית לקשישים. עזבו קמפיין, תבדקו עובדות".


בשיחה עם רזי ברקאי בגלי צה"ל, ענה לפיד לבנט: "זה כמובן לא נכון, זה בעיקר נמוך. זה לחפש משהו מגעיל להגיד על היריבים. זה שמפלגת העבודה ובנט יוצאים נגדנו רק יוצר הגברה של המיאוס והתיעוב של הציבור נגד הפוליטיקה. אני לא מתכונן להגיב בלכלוך על לכלוך. אני רוצה לראות מפלגה שמתחרה בנו בלעבוד למען הציבור".



כזכור, גם אמש, נפתלי בנט שוב יצא נגד יאיר לפיד והפעם בנושא שכר החיילים. בסטטוס שהעלה לפייסבוק, טוען יו"ר הבית היהודי ששר האוצר לשעבר התנגד להצעה שהעלה להגדיל את שכר החיילים. שר הכלכלה אף צירף חלק מהמסמך שהוגש לממשלה בעניין.