תודה אימא, תודה אבא: זו הכותרת של סרטון חדש ששחרר היום (שלישי) המחנה הציוני, שבוע לפני יום הבחירות.



בסרטון נראים סטודנטים המודים להוריהם על התמיכה הכלכלית שמאפשרת את הקיום שלהם. "ממש תודה שאתם תומכים ואונהבים ומשלמים על הכל", אומרת אחת הסטודנטיות. סטודנטית אחרת מודה לאביה: "תודה לאבא שמילא לי דלק באוטו שוב, תודה אבוש". גם על האוכל שמונח על שולחן הקפיטריה בקמפוס, הסטודנטים לא שוכחים לומר תודה לאמא: "בזכות כרטיס האשראי שלה אני יכול לקנות אוכל בקמפוס ואוכל בכלל".

חברת הכנסת סתיו שפיר, התגייסה למשימה כדי להזכיר לצעירים למי הם צריכים להודות: "כמחצית מהסטודנטים מסתמכים על ההורים שלהם. 40 אחוזים מהסטודנטים גרים אצל ההורים שלהם כי אין להם אפשרות אפילו לשלם שכר דירה".


שפיר מוסיפה ואומרת: "אנחנו צעירים וצעירות בישראל, נושאים את המדינה על הכתפיים שלנו. מתגייסים לצבא, משרתים במילואים, משלמים מיסים, נראה לכם הגיוני שהממשלה תתייחס אלינו בכזה זלזול?".
בסוף הסרטון שפיר מציגה את תכנית פעולה מיוחדת לסטודנטים שכוללת שכירות הוגנת, סבסוד בתחבורה הציבורית והכשרה לעבודה אחרי התואר.

המחנה הציוני פונה לא רק לסטודנטים ובסרטון נוסף ששחררה המפלגה היום, היא מפנה ביקורת ישירה כלפי יושב ראש מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, תחת הסיסמה: "בבחירות הקודמות הצבעתם יאיר וקיבלתם ביבי. ואז נפלה הממשלה. הפעם לא חוזרים על הטעות של 2013.