בעקבות שורה של הצהרות סותרות לכאורה שהשמיע בימים האחרונים יו"ר ש"ס, אריה דרעי, לגבי העדפותיו בנושא ראשות הממשלה והקואליציה העתידית פרסמה אחר הצהריים (רביעי) מפלגת ש"ס סרטון שנועד להבהיר את הדברים. 


"ש"ס תמליץ על ביבי לראשות הממשלה. אין סרט אחר. ש"ס חזקה תשמור שביבי לא יאבד את המצפן החברתי", נאמר בסרטון.  עם זאת מבהירים בש"ס כי אם נתניהו לא יוכל להרכיב ממשלה חדשה דרעי אינו פוסל ממשלה בראשות מועמד המחנה הציוני, יצחק הרצוג.

בסרטון נראה קטע מנאומו המפורסם של מנחם בגין, ואז אומר דרעי: "ש"ס והליכוד תמיד הלכו ביחד יד ביד. ש"ס היתה הנשמה של הליכוד. כולנו גדלנו באותה שכונה. אבל שמרנו על הליכוד שיישאר עם החמלה והנשמה החברתית. שלא ישכח מאיפה באנו. אבל התרחקנו. הליכוד חיפש לו שותפים אחרים: פעם אחת טומי לפיד, יאיר לפיד. מה לכם ולאנשים האלה, שיודעים לדאוג רק לעשירים".  

דרעי מבהיר כי "צריך להחליט  איזה נתניהו אנו רוצים הפעם. זה שידאג לעשירים בשביל ישראל השבעה והשמנה או נתניהו שממשיך את בגין וידאג  לחלשים ולשקופים. ש"ס תמליץ על ביבי לראשות הממשלה - אין סרט אחר. תבחרו ביבי תקבלו את לפיד. רק אם תבחרו את ש"ס תקבלו ביבי-בגין".