יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון, מי שעשוי להיום הגורם המשמעותי ביותרבשאלה מי ירכיב את הקואליציה הבאה, התראיין הבוקר לרינו צרור בגלי צה"ל והתייחס לדרישותיו הצפויות במו"מ הקואליציוני: "אדרוש את תיק האוצר וגם אקבל אותו. המקום היחיד ששולט על כל הרגולטורים הוא האוצר". עם זאת, אמר כחלון כי העדיפות העיקרית בעיניו היא שליטה על מנהל מקרקעי ישראל. "המינהל זה חובה. יחד עם מינהל התכנון וכל הרגולציה שנוגעת לדיור".
 
כחלון התייחס לאמירה של המקום השני ברשימתו, יואב גלנט, שאמר לאחרונה כי "הראשון שנסגור איתו זה ליברמן והשני הרצוג" ואמר: "אני אומר שזה לא יקרה. נלך עם מי שיילך עם האג'נדה שלנו. למרות כל הניסיונות, מפלגת כולנו הצליחה להשאיר על סדר היום את הנושא הכלכלי והחברתי ומדברים על הדיור. צעירים עזבו את הארץ כי לא היה להם סיכוי לקנות דירה. בארבעת הימים הקרובים נשמע את כולם אומרים חברתי, חברתי וחברתי, תודות לכולנו".
 
כחלון התייחס להכפשות מצד הליכוד: "אני איש המחנה הלאומי ולא צריך תעודת כשרות מאף אחד. אני איש מחנה-לאומי חברתי של מה שהיה פעם הליכוד. אני מחזיר את החברתי. יש לחץ במפלגות מסוימות שחוששות מאיבוד שלטון. שיבואו ויגידו נפרק מנהל מ קרקעי ישראל ונעשה רפורמות בבנקים. שיאשימו את עצמן בקטסטרופה שלא טיפלו בה. אני לא פסלתי אף צד אבל לומר שכחלון נוטה לימין או לשמאל זה לא יעזור. באנו לטפל בפערים חברתיים. בזה אנו רוצים לטפל".

כזכור, יצחק הרצוג אמר הבוקר על הרכבת הקואליציה, כי "אני משוחח עם הרבה מן המנהיגים ומודע היטב שדברים אומרים לפני הבחירות, לא אומרים אחרי הבחירות. אני בטוח ביכולתי להקים ממשלה טובה. אני חייב לומר שבימים האחרונים נתניהו מפגין פאניקה קשה והוא חוזר לרטוריקה של פחדנות ואיומים. הציבור רוצה שינוי".

על כך שיו"ר מפלגת ש"ס, אריה דרעי, מצהיר כי ימליץ על נתניהו לראשות הממשלה, אמר הרצוג: "כולנו נמצאים במירוץ, נאמרים הרבה דברים ומגיבים בצורה מסויימת. אני אומר שבכל קבוצה בחברה הישראלית נשחטות פרות קדושות, יש תסיסה עמוקה ואנשים רוצים במשהו אחר. בסוף אני מגלה את המכנה המשותף, כולם רוצים חיים יותר טובים וגם אריה דרעי יודע שהציבור שלו מאס ממה שקיבל מנתניהו".