חברת "וייבר", הנותנת שירות לשיחות והודעות חינם למשתמשי מכשירי סמארטפונים, הוציאה היום (חמישי) הודעה ללקוחותיה שמפלגת "יש עתיד" בראשותו של יאיר לפיד, הוציאה מיליוני הודעות מאלפי חשבונות משתמשים רשומים.



בדבר ההודעה נכתב על ידי חברת "וייבר" שנשלחה לאלפי משתמשיה: "משתמשים יקרים, בימים האחרונים נשלחו מיליוני הודעות ספאם למשתמשי וייבר ממפלגת "יש עתיד" לכאורה. אלפי חשבונות ששימשו למשלוח הודעות אלה נחסמו ואנו נמשיך ונפעל למניעת מקרים דומים בעתיד. אנו מצרים על מעשים אלה, עמכם הסליחה".




ההודעה שחברת "וייבר" הוציאה למשתמשיה. צילום: צילום מסך




בחברת "וייבר" טוענים שהחשבונות הנ"ל למעשה מפרות את תנאי השימוש באפליקציה ונשלחו תוך מאמץ ניכר לעקוף אמצעי הגנה שנועדו למנוע שימוש שכזה במערכת והאשימו את מפלגת "יש עתיד" בניסיון לעקוף את מערך האבטחה של החברה.



בתגובה לטענות, הכחישה מפלגת 'יש עתיד' כי הדבר נעשה על ידי פעיליה: "מדובר בזיוף פוסל שאינו קשור בשום אופן למפלגת 'יש עתיד'. זו התנהלות בזויה שהיא המשך ישיר להתקפות החוזרות ונשנות על מפלגת 'יש עתיד' לאור התחזקותה בסקרים. אנחנו נמשיך להוביל שיח ערכי וחיובי שיציג בפני הציבור את העשייה המרובה של 'יש עתיד' והחזון שלנו למען אזרחי ישראל".